Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tak. Jeg havde aldrig gættet at han skulle slå igennem i OB. Men vi kan jo alle håbe det bedste
    Jeg håber på det bedste, men frygter det værste.

    Vi er simpelthen nødt til at købe en erfaren rendyrket 9er i næste vindue, hvis vi skal i Top6.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg håber på det bedste, men frygter det værste.

      Vi er simpelthen nødt til at købe en erfaren rendyrket 9er i næste vindue, hvis vi skal i Top6.
      altså nu tror træneren jo åbenlyst på Luca - så måske vi lige skal lade ham spille foråret inden vi begynder at lede efter hans afløser ;)

      jeg havde også en angriber højt på ønskesedlen til det netop overståede vindue - og regnede nok med at man ville forsøge at sende Luca og/eller Fenger videre.

      - men nu har man lige forlænget med Luca - så krydser fingre for at SK og team har ret

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        altså nu tror træneren jo åbenlyst på Luca - så måske vi lige skal lade ham spille foråret inden vi begynder at lede efter hans afløser ;)

        jeg havde også en angriber højt på ønskesedlen til det netop overståede vindue - og regnede nok med at man ville forsøge at sende Luca og/eller Fenger videre.

        - men nu har man lige forlænget med Luca - så krydser fingre for at SK og team har ret
        Ja, det har de jo haft de sidste 10 år....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Ja, det har de jo haft de sidste 10 år....
          At købe spillere har heller ikke været løsningen i de sidste 10 år.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

            At købe spillere har heller ikke været løsningen i de sidste 10 år.
            Nok fordi en hvis kvalitet koster penge…dem har OB ikke, eller rettersagt ikke villige til at investere i

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jeg håber på det bedste, men frygter det værste.

              Vi er simpelthen nødt til at købe en erfaren rendyrket 9er i næste vindue, hvis vi skal i Top6.
              Enig. Det er naivt at tro, at Luca ville bombe for os. Havde måske mere tiltro til at Fenger, ville sætte en kasse ind i ny og næ. Også et stort ansvar, at lægge på de to unge gutter. Men det er symptomatisk for OB ledelsen. Ikke at gøre hvad de kan, men prøve at køre igennem på mindst mulig margen.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment

              Working...
              X