Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB sælger Kadrii til FcK
Collapse
X
-
Jeg er egentlig overrasket over at stort set alle FCK fans, der kommenterer på bold.dk ser det som en bombe. Så vidt jeg ved var han ved at blive solgt til FCK allerede sidste sæson, men hans skade kom i vejen for skiftet. Derudover har da der herinde været rygter om at han er set i Parken et par gange det seneste stykke tid, så helt bag på dem kan det vel ikke komme?
Nåh, men synes egentlig at skiftet er okay. Kadrii ville væk fra OB senest næste sommer, og derfor synes jeg det er fint at vi sælger ham nu og får lidt penge for ham. Held og lykke til Kadrii fremover.
Og mon ikke, det giver de penge vi mangler for at hente 1 eller 2 angribere til truppen. Spørgsmålet er om vi når det til på søndag, men selvom vi skulle få en inden, vil han ikke være spillet ind på holdet. Så mon ikke vi ser Falk og Bodul på toppen mod Hobro, også Lukas Jensen eller Desler tager højrekanten.
Comment
-
øv også....et salg ja ok - men til en dansk klub, satans også.....og så lige kadrii der var en af ynglingene.....nå men held og lykke til ham frem over, jeg forstår sådan set godt at ambitionerne var til mere end det ynk OB lige pt kan præstere.
Og nu starter vi så en ny sæson op uden en decideret angriber i truppen....fandme flot(og nej Bodul tæller ikke)
Comment
-
Bum... Håbrr virkeligt at vi har fået et godt beløb for Kadrii. Nok den mest lovende vi har haft i truppen de seneste år.
Nu skal der godt nok hentes ind til toppen, og det skal ikke være fra en eller anden ligegyldig 1. divisionsklub. Ellers kan det gå hen og blive en meget lang sæson...
PIS OG LORT.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægEn "vis" transfersum. Lyder ikke ligefrem som om det sprænger banken!
Alt mulig held og lykke til Bashkim fremover"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Basse-manden ville jo gerne et step op, så respekt for Kadrii's beslutning !! Forstår ham godt. Forstår desværre også OB - om 6 mdr. ville OB ikke få noget (meget) for ham - derfor et salg var helt forventet. Mon ikke der skal holdes øje med sportsnyhederne i dag og i morgen ???
P.S. Ked af at sige det, men Antipas var i Odense i lørdags.......
Og lad nu være med alle de salgspriser for Kadrii - vi aner det jo ikke !!!!Last edited by Henrikmichelsen; 18-07-2014, 17:53.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEmil har 2 år tilbage af sin kontrakt. Vi bestemmer"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægFedt at transfervinduet stadig er åbnet. Så kan vi stadig nå at sælge Falk og Emil for "en vis transfersum". Dejligt at vide på en dag hvor man andetsteds læser at AaB har udvidet aktiekapitalen og hentet et nyt stort millionbeløb.
Er bange for at det bliver en laaaaang sæson"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægLyder som om at OB ikke har haft det store valg... Så måske bedre at få lidt penge end at have ham rendende rundt og lave aftaler med diverse klubber... Føler mig bare lidt stukket i ryggen efter den opbakning og støtte han fik hver gang han var på stadion eller blev sendt til opvarmning eller kom på banen... Det var jo stort set kun Morten Skoubo som kunne mønstre samme...
Comment
Comment