Det må da være normalt at evaluere hele sæsonen som SK vel siger og ikke bare de seneste kampe
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet må da være normalt at evaluere hele sæsonen som SK vel siger og ikke bare de seneste kampe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet må da være normalt at evaluere hele sæsonen som SK vel siger og ikke bare de seneste kampe
Jeg syntes så bare ikke det hjælper Krogh på nogen måde.
Vi startede bedst og er siden blevet dårligere. Det er gået den forkerte vej - derfor mener jeg heller ikke det ændre noget skulle de sidste fire kampe blive fantastiske præstationer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det syntes jeg bestemt er fair.
Jeg syntes så bare ikke det hjælper Krogh på nogen måde.
Vi startede bedst og er siden blevet dårligere. Det er gået den forkerte vej - derfor mener jeg heller ikke det ændre noget skulle de sidste fire kampe blive fantastiske præstationer
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det kan man næppe forvente dagen hvor vi lige er rykket op.
Tror også er skifte på trænerbænken skulle komme. Men lad manden spille sæsonen færdig nu.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Nogen med adgang, som kan dele hvad han (TB) helt præcist bliver citeret for?
De kan godt være, at det her er et frækt spørgsmål. Det har du tidligere sagt, det var. Søren Krogh har et år tilbage af sin kontrakt, så han er også træner i Superligaen går jeg ud fra? spurgte Sport Fyn.
- Jeg synes ikke, det er helt rimeligt at sidde her og debattere ansættelser. Specielt ikke, mens turneringen er i gang og så videre. Så det er et modigt spørgsmål.
- Og jeg synes ikke, jeg skal sætte svar på den slags. Hverken for at forstærke bekymringen eller mistanken om noget af det ene eller anden art, svarede Troels Bech.
- Likes 2
Comment
-
Efter oprykningen mødte Sport Fyn mandag sportsdirektør Troels Bech og et af temaerne var træner Søren Krogh, der har sikret oprykningen med fire runder igen i 1. division.
- De kan godt være, at det her er et frækt spørgsmål. Det har du tidligere sagt, det var. Søren Krogh har et år tilbage af sin kontrakt, så han er også træner i Superligaen går jeg ud fra? spurgte Sport Fyn.
Jeg synes ikke, det er helt rimeligt at sidde her og debattere ansættelser. Specielt ikke, mens turneringen er i gang og så videre. Så det er et modigt spørgsmål.
Og jeg synes ikke, jeg skal sætte svar på den slags. Hverken for at forstærke bekymringen eller mistanken om noget af det ene eller anden art, svarede Troels Bech.
Men du kender også den her verden, hvor alle mulige spekulerer i ting og sager....
- Uanset mængden af ost, så er der nogen, der altid kigger efter hullerne. Og vi har faktisk ret meget ost. Vi er jo lige rykket op fem runder før sæsonafslutningen.
- Hvordan ser du træner Søren Kroghs indsats i sæsonen?
Jeg synes ikke, det er min opgave at evaluere det i avisen, inden vi har evalueret med staben. Jeg kan starte med bare at sige, at den lille smule jeg kan sige, og så ikke mere i dybden, er, at det er en af de allerflittigste fodboldmennesker, jeg nogensinde har mødt. Og en af de mest dedikerede. Og det betyder også noget.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Efter at have læst dette interview, bliver jeg mere og mere overbevist om, at Søren ikke er cheftræner næste sæson.
Efter oprykningen mødte Sport Fyn mandag sportsdirektør Troels Bech og et af temaerne var træner Søren Krogh, der har sikret oprykningen med fire runder igen i 1. division.
- De kan godt være, at det her er et frækt spørgsmål. Det har du tidligere sagt, det var. Søren Krogh har et år tilbage af sin kontrakt, så han er også træner i Superligaen går jeg ud fra? spurgte Sport Fyn.
Jeg synes ikke, det er helt rimeligt at sidde her og debattere ansættelser. Specielt ikke, mens turneringen er i gang og så videre. Så det er et modigt spørgsmål.
Og jeg synes ikke, jeg skal sætte svar på den slags. Hverken for at forstærke bekymringen eller mistanken om noget af det ene eller anden art, svarede Troels Bech.
Men du kender også den her verden, hvor alle mulige spekulerer i ting og sager....
- Uanset mængden af ost, så er der nogen, der altid kigger efter hullerne. Og vi har faktisk ret meget ost. Vi er jo lige rykket op fem runder før sæsonafslutningen.
Jeg synes ikke, det er min opgave at evaluere det i avisen, inden vi har evalueret med staben. Jeg kan starte med bare at sige, at den lille smule jeg kan sige, og så ikke mere i dybden, er, at det er en af de allerflittigste fodboldmennesker, jeg nogensinde har mødt. Og en af de mest dedikerede. Og det betyder også noget.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Efter at have læst dette interview, bliver jeg mere og mere overbevist om, at Søren ikke er cheftræner næste sæson.
Hvis man havde en plan med at fortsætte med Søren Krogh næste sæson så havde man vel sagt det. Det
ville der jo ikk være noget farligt ved :)
- Likes 2
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Min holdning er, at Troels Bech fra igår startede sin evaluering hos mig. OB er nu superliga mandskab og det er i den række jeg vil folde tommestokken ud.
Det der er sket siden nedrykningen har egentlig været, at holdet bare skulle være rigeligt stærkt til at kunne rykke op, og det uanset hvem der stod på sidelinjen.
Jeg tror samtlige debattører herinde kunne have ført OB tilbage med det spillermateriale. Har SK leveret noget ud over det sædvanlige, ja de første 16 kampe,
hvor den hed 14-1-1, men hvordan ser man de sidste 12, hvor den hedder 3-7-2, med et materiale der burde kunne levere mere.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at SK får 4 kampe mere, og så er det også det, det er muligt han er flittig i sin mandskabspleje, men der skal altså mere til på
højeste niveau. OB har ikke en chance for at overleve i superligaen med Søren Krogh, dertil er han ikke taktisk dygtig nok.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægMin holdning er, at Troels Bech fra igår startede sin evaluering hos mig. OB er nu superliga mandskab og det er i den række jeg vil folde tommestokken ud.
Det der er sket siden nedrykningen har egentlig været, at holdet bare skulle være rigeligt stærkt til at kunne rykke op, og det uanset hvem der stod på sidelinjen.
Jeg tror samtlige debattører herinde kunne have ført OB tilbage med det spillermateriale. Har SK leveret noget ud over det sædvanlige, ja de første 16 kampe,
hvor den hed 14-1-1, men hvordan ser man de sidste 12, hvor den hedder 3-7-2, med et materiale der burde kunne levere mere.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at SK får 4 kampe mere, og så er det også det, det er muligt han er flittig i sin mandskabspleje, men der skal altså mere til på
højeste niveau. OB har ikke en chance for at overleve i superligaen med Søren Krogh, dertil er han ikke taktisk dygtig nok.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment