Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Synes det er et kæmpe sats hvis han bliver. Han er den billigste løsning selvfølgelig, men har virkelig intet vist.
- Likes 3
-
Mon ikke SK var fyret nu, hvis han skal fyres. Tror han bliver.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Skulle Søren Krogh også til møde med ledelsen i dag.?
Der kommer vel også en afklaring der så.
Leave a comment:
-
Jeg mener Søren Krog har fejlet igennem det meste af sin tid, det var en helt forkert beslutning at gøre ham til permanent cheftræner og den forkerte profil til opgaven. Men jeg tror faktisk at han vil være tæt på den optimale træner til næste sæson og det her er en mulighed for et nyt projekt der kan spille til hans styrker og hvor han kan vokse med holdet!
en af de største fejl har været at vi har købt ind til en stamme på holdet og suppleret med egne talenter. Vi har sendt gode spillere afsted på udlån og hentet folk der ikke var bedre med mindre stolthed og færrer følelser i klemme! Der bliver hele tiden snakket om talentmassen, talentudviklingen osv. Så lad da forhelved stammen være de rigtige OB talenter og køb indtil at supplere og udvikle disse talenter. Spiller vi i næste sæson med en stamme af spillere der er kommet opigennem egne rækker, så kan Krog godt være manden og Hermansen kunne godt være vores nye sportschef/direktør. Det gør ondt at se Bernat forlade os pp en fri transfer, for så at hente en Myhre. Kan godt være at Myhre er bedre i dag, men han bløder ikke for klubben og han er ikke bedre om 2 sæsonner.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Kan du på nogen måde forklare mig hvad det er Søren Krogh har gjort med holdet, det halve år han har været cheftræner, som overbeviser dig om at det vil være betryggende at give ham ansvaret for oprykning i en ikke specielt let 1. division.
Udover en masse fin snak, så har ikke ikke set noget som helst. Han har famlet rundt hele vejen og det sluttede så af med en helt igennem katastrofal nedrykning
Altså har vi en mand som har forstårt hvad der er galt, og forsøger at gøre noget ved det.
Derudover har Krogh gjort noget som der er blevet snakket om meget længe, men ikke forsøgt én eneste gang,
Han har stillet med hold som er baseret på vores egne unge, tilsat enkelte erfarne støttespillere. Og endda med succes. Det har vi ikke set i 15 år, selvom det er blevet nævnt igen og igen og igen.
At han så skulle have gjort det noget før, det er de fleste nok enige i, eftersom det var en succes.
Men det vil jeg også tro er svært i en situation hvor man kæmper mod nedrykning, at sætte stjernerne ud på bænken.
Leave a comment:
Leave a comment: