Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Last edited by manner; 04-05-2025, 06:38.
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Var det odds 1.80 OB gav som vinder af NB inden sæsonstarten?
Det er vel en af de største favoritter i de seneste sæsoner.
Er det Bonde du vurderer som den måske vigtigste spiller i årevis ?.
Last edited by manner; 04-05-2025, 05:54.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er da ekstraordinært med den situation klubben var/er i efter den totale nedsmeltning i den forrige sæson. Ævl og kævl på ledelsesgangen og også internt i truppen
er sjældent et godt grundlag for ret meget. Om SK skal fortsætte i klubben vil jeg ikke dømme på, men han er rykket med et decimeret hold UDEN den måske vigtigste centrale spiller vi har haft i årevis.
Det er den aktuelle situation, og så anerkender jeg fuldt ud at det var mesterligt at vi vandt de første 8. De festlige tider er bare forbi, og derfor er der kun ganske få, der smiler igen, når SK helt stolt fortæller om sin overbevisende oprykning.
De 8 sejre i træk med flere flotte kampe kan ingen steder bruges, når det hedder superliga næste år. Det er resultaterne og præstationerne fra sidst i sæsonen, som bliver udgangspunktet for opstarten, og det ser lige nu ud til at være på et middelmådigt førstedivisionsniveau. Det smiler kun SK over tror jeg.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er da ekstraordinært med den situation klubben var/er i efter den totale nedsmeltning i den forrige sæson. Ævl og kævl på ledelsesgangen og også internt i truppen
er sjældent et godt grundlag for ret meget. Om SK skal fortsætte i klubben vil jeg ikke dømme på, men han er rykket med et decimeret hold UDEN den måske vigtigste centrale spiller vi har haft i årevis.
Det er vel en af de største favoritter i de seneste sæsoner.
Er det Bonde du vurderer som den måske vigtigste spiller i årevis ?
Leave a comment:
-
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvis nu bare journalisten havde spurgt ind til , hvad det er Søren synes der er ekstraordinært.
Vores point snit er på niveau med de andre hold der har vundet NB-Ligaen de seneste år.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægJeg glæder mig til at se reaktionerne hvis Søren Krogh er træner når de starter op igen:)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Ikke mere ekstraordinær end Fredericia der har vundet lige så mange kampe ..
Det er ikke ekstraordinært (godt) at ryge ud af pokalen i første runde til et hold en division ringere …
Vores point snit er på niveau med de andre hold der har vundet NB-Ligaen de seneste år.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægJeg glæder mig til at se reaktionerne hvis Søren Krogh er træner når de starter op igen:)
Jeg har svært ved at se det gå meget anderledes hvis man vælger med at fortsætte med Krogh ved roret.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg glæder mig til at se reaktionerne hvis Søren Krogh er træner når de starter op igen:)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
TB kunne bare havde sagt - "SK har sørget for en oprykning, som var klubbens (sekundære) mål, men nu skal vi sammen se på, hvad vi gør efter sæsonen er afsluttet". Nem og harmløs kommentar
uanset hvad så vil der blive spekuleret.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
der er jo ikke noget underligt i det - TB kan selvfølgelig ikke stå nu og sige at Krogh er på vej ud. Omvendt har han jo ligesom alle andre også set hvordan spillet ikke har udviklet sig - derfor kan han naturligvis heller ikke give nogen garantier til Krogh (hvad de så ville være værd)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Leave a comment:
Leave a comment: