Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Fredede BW ikke også Alm ?
    du kan og skal ikke lægge så meget i den slags udtalelser. En sportsdirektør kan jo ikke sige andet. Det er en del af spillet - journalisterne skal spørge - selv om de kender svaret i forvejen...men så kan man skrive en "artikel" som "Westrøm freder Krogh"...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      du kan og skal ikke lægge så meget i den slags udtalelser. En sportsdirektør kan jo ikke sige andet. Det er en del af spillet - journalisterne skal spørge - selv om de kender svaret i forvejen...men så kan man skrive en "artikel" som "Westrøm freder Krogh"...
      Tror du misforstår mig

      Comment


        Fik du hørt dette Troels Bech interview med Søren Krogh - fra 17. april. Måske tirsdag kommer der et allerede optaget interview med Martin Davidsen og Leif Rasmussen om OB.
        https://www.radio-danmark.dk/podcasts/bech-bag-bolden

        Comment


          Nu ser jeg desværre ikke særlige mange kampe med akademiholdene. Så er der nogle som kan fortælle mig, hvordan deres spillestil er i forhold til SL-holdet

          Comment


            "...men når han stemplede ind i Ådalen, levede opholdet ikke længere op til forventningerne. Han savnede ansvar på banen."

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-denne-saeson

            Vel en meget fair pointe! Hvem tager ansvar på holdet, når selv træneren ikke ved, hvem der skal være anfører


            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              "...men når han stemplede ind i Ådalen, levede opholdet ikke længere op til forventningerne. Han savnede ansvar på banen."

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-denne-saeson

              Vel en meget fair pointe! Hvem tager ansvar på holdet, når selv træneren ikke ved, hvem der skal være anfører

              Utroligt at vi ikke skulle kunne bruge en mand der spiller fast serie B.
              måske Søren K kan bruge ham næste sæson

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Utroligt at vi ikke skulle kunne bruge en mand der spiller fast serie B.
                måske Søren K kan bruge ham næste sæson
                Jeg talte ikke om Saulis niveau, men hans opfattelse af tiden i Ådalen.

                Hvem ser du der tager ansvar, på og uden for banen ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Jeg talte ikke om Saulis niveau, men hans opfattelse af tiden i Ådalen.

                  Hvem ser du der tager ansvar, på og uden for banen ?
                  Ansvar er vel ikke noget man får tildelt. Det er noget man tager. Han fik aldrig chancen på banen, men muligheden for at tage ansvar i hverdagen må han have glippet.

                  tja, Søren K, Bashkim og måske tidligere Bjørn P. Men ikke mange. Nok fordi for mange er fuldstændig ligeglade hvordan det går OB.
                  hvem ser du da.?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Utroligt at vi ikke skulle kunne bruge en mand der spiller fast serie B.
                    måske Søren K kan bruge ham næste sæson
                    Det kommer vel an på hvad Søren K laver næste sæson?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Det kommer vel an på hvad Søren K laver næste sæson?
                      Ja det er klart. Og vaisänen for den sags skyld..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Ansvar er vel ikke noget man får tildelt. Det er noget man tager. Han fik aldrig chancen på banen, men muligheden for at tage ansvar i hverdagen må han have glippet.

                        tja, Søren K, Bashkim og måske tidligere Bjørn P. Men ikke mange. Nok fordi for mange er fuldstændig ligeglade hvordan det går OB.
                        hvem ser du da.?
                        Nu ser jeg desværre ikke så mange træninger, men tror ikke der er mange, der tager ansvar der.

                        Spillere med de korte/snart udløbne kontrakter er måske allerede mentalt videre og dem med ingen/begrænset spilletid føler ikke, at det nytter noget med ansvar (når træneren ikke ser deres vej). Bare mit eget postulat...

                        Vores anførergruppe
                        • Helander - kontraktudløb
                        • Bashkim - kontraktudløb
                        • Tom - kontraktudløb
                        • MH - nok ikke den største motivator efter at været sat på bænken
                        Ser hellere at den består af spillere med længere kontrakter, så vi får noget kontinuitet (også som anfører, der ikke skiftes som vinden blæser...). Ved godt at de sikkert ikke vil være de "store" navne, men er så naiv at tro, at de netop derfor føler/vil give sig mere mere for klubben.
                        Last edited by Online; 06-05-2024, 10:42.

                        Comment


                          Jeg håber da for Søren Kroghs selvagtelse. At han i vinduet har været ved BW, og gjort opmærksom på at det ikke er godt nok, hvad der bliver hentet. Måske har han ikke ? Måske er det derfor det er ham, der er træner for OB.
                          Last edited by sinus; 06-05-2024, 09:43.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Nu ser jeg desværre ikke så mange træninger, men tror ikke der er mange, der tager ansvar det.

                            Spillere med de korte/udløbne kontrakter er måske allerede mentalt videre og dem med ingen/begrænset spilletid føler ikke, at det nytter noget med ansvar (når træneren ikke ser deres vej). Bare mit eget postulat...

                            Vores anførergruppe
                            • Helander - kontraktudløb
                            • Bashkim - kontraktudløb
                            • Tom - kontraktudløb
                            • MH - nok ikke den største motivator efter at været sat på bænken
                            Ser hellere at den består af spillere med længere kontrakter, så vi får noget kontinuitet (også som anfører, der ikke skiftes som vinden blæser...). Ved godt at de sikkert ikke vil være de "store" navne, men er så naiv at tro, at de netop derfor føler/vil give sig mere mere for klubben.
                            problemet er jo hvordan truppen er sammensat - der er ikke nogen helt åbentlyse kandidater. Og så går det jo tilbage til da Alm startede - ved ikke om han bare ikke gik op i den slags men at gøre JJT til anføre med kun et år tilbage og så året efter at gentage kunststykket med Tverskov.

                            Det blev BP fordi man regnede med han skulle spille - mens Kadrii var tiltænkt en plads på bænken.

                            Pt tænker jeg bedste bud kunne være Myhra...men han er lige ankommet. Måske fra sommer hvis ikke man forlænger med Baskim. Eller Myhra som vice anfører - så kan Baskim få bindet når han bliver skiftet ind...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              problemet er jo hvordan truppen er sammensat - der er ikke nogen helt åbentlyse kandidater. Og så går det jo tilbage til da Alm startede - ved ikke om han bare ikke gik op i den slags men at gøre JJT til anføre med kun et år tilbage og så året efter at gentage kunststykket med Tverskov.

                              Det blev BP fordi man regnede med han skulle spille - mens Kadrii var tiltænkt en plads på bænken.

                              Pt tænker jeg bedste bud kunne være Myhra...men han er lige ankommet. Måske fra sommer hvis ikke man forlænger med Baskim. Eller Myhra som vice anfører - så kan Baskim få bindet når han bliver skiftet ind...
                              Hvis man bliver skiftet ind og får anførerbindet er det vel fordi den man erstatter bar det ?

                              Myhra er vel det bedste bud, hvilket tydeligt viser, hvilken "find selv på ordet" trup vi har !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                problemet er jo hvordan truppen er sammensat - der er ikke nogen helt åbentlyse kandidater. Og så går det jo tilbage til da Alm startede - ved ikke om han bare ikke gik op i den slags men at gøre JJT til anføre med kun et år tilbage og så året efter at gentage kunststykket med Tverskov.

                                Det blev BP fordi man regnede med han skulle spille - mens Kadrii var tiltænkt en plads på bænken.

                                Pt tænker jeg bedste bud kunne være Myhra...men han er lige ankommet. Måske fra sommer hvis ikke man forlænger med Baskim. Eller Myhra som vice anfører - så kan Baskim få bindet når han bliver skiftet ind...
                                Tror jeg synes Bashkim stadig er bedste bud pt. Men en outsider kunne være Fenger. I mangel af bedre måske, men han viser vilje til at arbejde for det, og er også kommet med nogle udtalelser om rigets tilstand.

                                Comment

                                Working...
                                X