Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    Nu har hverken Daniel Agger eller Lars Jakobsen jo præsteret noget som helst som trænere - så det er vel ikke så underligt
    Jeg ville blive slemt skuffet hvis de var end i OB i hvert fald

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

      Nu har hverken Daniel Agger eller Lars Jakobsen jo præsteret noget som helst som trænere - så det er vel ikke så underligt
      Det var faktisk lidt af en præstation at de kunne gøre Køge så dårlige i den periode de havde ansvaret.

      Køge har fået en klar opblomstring efter de stoppede.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Det var faktisk lidt af en præstation at de kunne gøre Køge så dårlige i den periode de havde ansvaret.

        Køge har fået en klar opblomstring efter de stoppede.
        Blomstre med 14 point i 18 kampe.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Blomstre med 14 point i 18 kampe.
          De har også skåret voldsomt meget ned for budgettet. Køge er en fattig klub.

          Comment


            #20
            Lidt fra vores nye cheftræner

            https://campo.dk/2023/12/27/intet-ga...HHzmqiGG8f4kFI
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er beroligende at man fra klubbens side har indstillet sig på at det handler om nedrykning. Bevidstheden om at vi spiller af helvede til har ikke lyst ligeså meget ud fra ledelsens synspunkt som spillet på banen, men det gør det nu.
              Jeg synes man anede at SK fandt en eller anden formular til at skaffe point efter fadæsen imod Hvidovre, og det er godt at han får frihed til at bygge videre på det. Jeg tror også på det vigtigste er at bygge noget på kulturelt og mentalt, fremfor at insisterer på en spillestil lige nu. Det er nemmere at bygge på den del når man via hjerte, mandsmod og hårdt arbejde forhåbentligt får samlet point sammen som giver spillerne tro og selvtillid til også at bygge på en spillestil, som de selv kan være med til at udvikle.

              Comment


                #22
                Jeg glæder mig til at vi reviderer spillestilen. Den nuværende spillestil stiller meget store krav til kvaliteten af vores spillere, og den kvalitet kan man ikke forvente, når man vælger en discountløsning. Jeg tror, vi skal kopiere de færøske hold i europa, hvis vi skal opnå noget. En tilgang, hvor der fokuseres på organisation, fysik og fight - den spillestil som mange traditionelle fans husker, fra de "gyldne" tider.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                  Jeg glæder mig til at vi reviderer spillestilen. Den nuværende spillestil stiller meget store krav til kvaliteten af vores spillere, og den kvalitet kan man ikke forvente, når man vælger en discountløsning. Jeg tror, vi skal kopiere de færøske hold i europa, hvis vi skal opnå noget. En tilgang, hvor der fokuseres på organisation, fysik og fight - den spillestil som mange traditionelle fans husker, fra de "gyldne" tider.
                  Problemet er jo at man er kommet frem til at denne spilestil skaber færre og mindre salg. Jeg er næsten helt sikker på at spillestilen hovedsageligt er lagt ud fra økonomiske årsager. Og sekundært er underholdningsværdien..

                  Comment


                    #24
                    Det har du sikkert ret i, men det kan godt være, at vi skal lære at krybe, før vi kan gå. Hvis vi kan spille i Europa engang i mellem, kan vi måske tiltrække spillere fra en højere hylde, både til superligaen og akademiet. Det er jo et fact, at vi heller ikke er førstevælgere til ungdomsspillere - dér er vi også efter FCM, FCK og FCN.

                    Comment


                      #25
                      Mads Lyng er ny assistent ifølge Bold.dk

                      Comment


                        #26
                        Bum

                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...sistenttraener

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Mads Lyng er ny assistent ifølge Bold.dk
                          Kender ham ikke så har ingen mening om ham.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Kender ham ikke så har ingen mening om ham.
                            Tidligere assistent under bo i ACH. Husker ham som dødboldstræner, råb og brok mod dommere…

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Tidligere assistent under bo i ACH. Husker ham som dødboldstræner, råb og brok mod dommere…
                              åhh nej .. mere Horsens skrammel.
                              Men kan da håbe vi bliver bedre til dødbolde, for mens Krogh havde det ansvar var vi satme ringe på dødbolde.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Ser ud til at vores sportslige ledelse fortsætter med at være spejlblanke.

                                Comment

                                Working...
                                X