Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kkubmøde den 6.12.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kkubmøde den 6.12.23

    Hvem kan berette lidt om mødet?
    Kom der nyheder frem?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    En +artikel her

    https://fyens.dk/ob/300-ob-fans-er-i...onkortholderne

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det mest væsentlige i den artikel, er at Sport Fyn erfarer er at der er spørgsmål om Søren K overhovedet vil have jobbet

      Og at der er lavet en plan om stadionet, som måske kan præsenteres i 2024

      Cheftræneren bliver indblandet i transfers.

      Comment


        #4
        FODBOLD: Inden OB's ledelse nu udpeger den kommende cheftræner, så tyder meget på, at de 300 sæsonkortholdere, der var inviteret til at møde ledelsen, har truffet deres valg. På øverste etage i Albani Lounge på Nature Energy Park lød klapsalverne ned over træner Søren Krogh, da han havde analyseret sit arbejde indtil nu.
        - Det var megafedt at høre dig, Søren. Vi har hos de seneste trænere hørt på politikersvar, men du danser ikke som katten om den varme grød. Det kan vi godt li' her på Fyn. Jeg ser dig gerne fortsætte, for du har skabt et eller andet på kort tid, sagde en begejstret fan.
        - Som jeg har sagt tidligere, så har Søren Krogh et forspring i forhold til andre kandidater. Det han han på grund af sin personlighed og sine trænerkompetencer og hans viden om, hvor vi står som klub lige nu. Den kompetence er svær at købe ind, kommenterede fodbolddirektør Björn Wesström.
        Men det er åbent spørgsmål, om Søren Krogh overhovedet vil have cheftræner-jobbet, erfarer Sport Fyn.​

        Comment


          #5
          Alm-metoden er passé
          Hvis man er i tvivl om, hvorvidt cheftræneren i OB fremover skal have indflydelse på spillerrekrutteringen, så fejede Björn Wesström den gamle Alm-aftale ind under tæppet. Alm ville ikke have indflydelse på rekrutteringen af spillere.

          - Vi laver nu både et spillestilsudvalg og et transferudvalg, hvor cheftræneren sidder med i 2024, sagde Wesström, der undervejs kundgjorde, at man i transfervinduet kiggede efter en hovedstødsstærk angriber og en spiller, der kunne slå nogle gode dødbolde.
          - Jeg tror, at vi med bare fire mål mere efter dødbolde kan nå meget langt på en halvsæson, sagde Björn Wesström.
          Fodbold-direktøren indrømmede, at han skulle have kommunikeret bedre og sagt, at vi det ville tage tid at få de mange nye spillere til at fungere i efteråret.
          Wesström antydede også, at den nye rekrutteringschef Jimmi Nagel Jacobsen har stort indblik i det norske og danske marked og han selv som svensker har styr på det svenske, og man kan fordele opgaverne på den måde.​

          Comment


            #6
            Top 6-drøm skrinlagt
            OB's målsætning er ikke overraskende ændret fra at opnå top 6 i denne sæson til at overleve, fastslog Enrico Augustinus, administrerende direktør i OSE.
            - Og bestyrelsesformand Niels Thorborg er rede til at fortsætte sin støtte, hvis vi skulle rykke ned i 1. divison og acceptere, at vi får brug for 25 millioner kroner mere ud over årsbudgettet på 50 millioner, sagde han.

            Enrico Augustinus tilføjede om baneforholdene.
            - Hvis vi skal have bedre træningsbaner, så skal vi væk fra Ådalen, og det er en drastisk beslutning. Til sommer får vi hybridbane på stadion, som vi ikke nåede sidste år, fordi tiden var for knap. Vi har set tegningerne nu og ser stadig frem til en politisk behandling af et moderniseret stadion med lukkede hjørner, bedre toiletforhold og her indgår også ungdomsboliger rundt på stadion. Men det bliver skridt for skridt frem mod 2027/2028, sagde han.
            - Men endnu må vi ikke vise tegningerne, tilføjede han.​

            Comment


              #7
              Deedson har overrasket
              Björn Wesström blev konfronteret med, at der var flere af de nye spillere, der ikke havde vist niveau.
              - Men Don Deedson har overrasket os og Rami Al Hajj har også gjort det godt. Så er der andre, der har skuffet, erkendte han, mens Søren Krogh nikkede genkendende til, at der mangler typer, der kan honorere de flere centringer, som nu kommer, fordi Krogh har spillet wingbacks.
              - Men vi får Luca Kjerrumgaard og Max Fenger tilbage, og der bliver muligheder dér, sagde han.
              Enrico Augustinus slog fast, at med 50-55 millioner i budget ligger OB stadig nummer seks på det parameter i Superligaen - men har underpræsteret de seneste fem år med et placeringsgennemsnit under par: 8,2.

              Kommerciel chef Jack Jørgensen kunne stolt præsentere et tilskuergennemsnit på 9.123 i 2023 og 4771 solgte sæsonkort.​

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Alm-metoden er passé
                Hvis man er i tvivl om, hvorvidt cheftræneren i OB fremover skal have indflydelse på spillerrekrutteringen, så fejede Björn Wesström den gamle Alm-aftale ind under tæppet. Alm ville ikke have indflydelse på rekrutteringen af spillere.

                - Vi laver nu både et spillestilsudvalg og et transferudvalg, hvor cheftræneren sidder med i 2024, sagde Wesström, der undervejs kundgjorde, at man i transfervinduet kiggede efter en hovedstødsstærk angriber og en spiller, der kunne slå nogle gode dødbolde.
                - Jeg tror, at vi med bare fire mål mere efter dødbolde kan nå meget langt på en halvsæson, sagde Björn Wesström.
                Fodbold-direktøren indrømmede, at han skulle have kommunikeret bedre og sagt, at vi det ville tage tid at få de mange nye spillere til at fungere i efteråret.
                Wesström antydede også, at den nye rekrutteringschef Jimmi Nagel Jacobsen har stort indblik i det norske og danske marked og han selv som svensker har styr på det svenske, og man kan fordele opgaverne på den måde.​
                Jeg vil anbefale ham at læse lidt med herinde en gang imellem. Tror det efterhånden er en del måneder siden, at jeg skrev det herinde første gang. Dumpet BW! Du lod træneren tage faldet på den, når det reelt er dig der har solgt ham ved at give ham en fragmenteret trup, som han skulle præstere en top 6 placering med. Det hjælper sgu ikke på BWs troværdighed, at han ikke har været god nok til at kommunikere det. Er det ikke sådan noget man siger retrospektivt, når man kan se at man har fucket up? Indrøm nu bare, at du ikke havde analyseret situationen godt nok til at se, at det var helt umuligt at få den trup til at fungere hurtigt nok til top 6 var realistisk. Det der vaske-hænder-pis er sgu for ynkeligt. Jeg vil opfordre til at være på vagt over for den svensker. Jeg tror sgu han narrer os......

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Jeg vil anbefale ham at læse lidt med herinde en gang imellem. Tror det efterhånden er en del måneder siden, at jeg skrev det herinde første gang. Dumpet BW! Du lod træneren tage faldet på den, når det reelt er dig der har solgt ham ved at give ham en fragmenteret trup, som han skulle præstere en top 6 placering med. Det hjælper sgu ikke på BWs troværdighed, at han ikke har været god nok til at kommunikere det. Er det ikke sådan noget man siger retrospektivt, når man kan se at man har fucket up? Indrøm nu bare, at du ikke havde analyseret situationen godt nok til at se, at det var helt umuligt at få den trup til at fungere hurtigt nok til top 6 var realistisk. Det der vaske-hænder-pis er sgu for ynkeligt. Jeg vil opfordre til at være på vagt over for den svensker. Jeg tror sgu han narrer os......
                  Du er her stadigvæk

                  Comment


                    #10
                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...fter-nye-baner
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Så ved vi da hvad de første 10 mill af Minteh pengene er gået til

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Du er her stadigvæk
                        Du er vist en pisse fed type

                        Comment


                          #13
                          "som Jack Augustinos formulerer det over for bold.dk."
                          Men hvem er det egentlig de har talt med så?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så ved vi da hvad de første 10 mill af Minteh pengene er gået til
                            Det kan man sige. Omvendt er jeg uendeligt træt af, at vi åbenbart igen ender ud i en eller anden underlig konstruktion, hvor man skal have base i Ådalen, men træne et andet sted - fordi man forsøgte at gøre tingene halvt til at starte med. Nu er man bundet af, at man har opført et superligahus i Ådalen. Hvorfor skal det altid være så mærkeligt med OB?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Du er vist en pisse fed type
                              Thjaaaa.... i hvert fald ikke så negativ og nedladende overfor andre som du, men lad det nu ligge.

                              Forstod bare ikke alle dine indlæg, når klubben er en ligegyldighed - "En superligaklub som ALDRIG spiller europæisk er en ligegyldighed i min optik."

                              Comment

                              Working...
                              X