Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCN 3/12-23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Synes et X er fint. Træls at vi ikke formår at udnytte at vi, hvad jeg vurderer har et overtag i store chancer. Nu skal vi på vinterpause og få bygget på. Investeret i truppen og luget ud i fyldet.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Synes et X er fint. Træls at vi ikke formår at udnytte at vi, hvad jeg vurderer har et overtag i store chancer. Nu skal vi på vinterpause og få bygget på. Investeret i truppen og luget ud i fyldet.
      Det med at investere er vel ønsketænkning, ser intet der tyder på det

      Comment


        #93
        syntes det var en ok kamp - ikke prangende men syntes det så fornuftigt ud. Vi havde en ret god periode i anden halvleg op til og lige efter udligningen. Al hajj er desværre for uskarp foran mål - men det var også tydeligt hvorfor han skal spille - vi så klart bedre ud med ham og kadrii på banen.

        Havde været rart med den hjemmesejr men havde nok solgt den for 1 point på forhånd. Vi henter point i 3 af de sidste 4 kampe - godt nok kun 5 stks men måske en svag opadgående formkurve.

        - fortsætter vi denne stil efter pausen så kan jeg ikke se os for alvor komme i nedrykningsproblemer, MEN der skal omvendt heller ikke gå meget galt - hvor skadet er helander og ivan efter idag - for skal vi spille med BP og sauli så ser tingene pludseligt helt anderledes ud.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

          Det med at investere er vel ønsketænkning, ser intet der tyder på det
          Er problemet ikke også at vi har så meget dødvægt som vi ikke kan komme af med? Vi har en del penge bundet op i kontrakterne til folk som Buya, Sauli, Mustafic og Burey. Og jeg tænker ikke der er mange klubber som er interesserede i at overtage deres kontrakter her til Januar.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Det med at investere er vel ønsketænkning, ser intet der tyder på det
            Ahr .. mon ikke de kan se at der er mangler .. skidt med Helander .. hvor slemt er det?

            Men det skal først og fremmest afklares hvilken træner og opstilling man skal spille med før der hentes spillere ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

              Det med at investere er vel ønsketænkning, ser intet der tyder på det
              tænker det også kræver at man får sendt nogle spillere videre evt på leje.

              - Men vores situation taget i betragtning så kan jeg ikke forestille mig at vi ikke skal på markedet - som min. efter en angriber

              Kadrii arbejder fantastisk og når de lige vil så har han og al hajj et godt sammenspil - men vi skal have en ny starter og så kan kadrii bruges som indskifter.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Er problemet ikke også at vi har så meget dødvægt som vi ikke kan komme af med? Vi har en del penge bundet op i kontrakterne til folk som Buya, Sauli, Mustafic og Burey. Og jeg tænker ikke der er mange klubber som er interesserede i at overtage deres kontrakter her til Januar.
                Jo det er et kæmpe problem, igen skal der ryddes op. Med vores ejerskab tager jeg intet for givet.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Er problemet ikke også at vi har så meget dødvægt som vi ikke kan komme af med? Vi har en del penge bundet op i kontrakterne til folk som Buya, Sauli, Mustafic og Burey. Og jeg tænker ikke der er mange klubber som er interesserede i at overtage deres kontrakter her til Januar.
                  tænker det i høj grad er problemet.

                  Man forsøgte at spare sig til resultaterne - og det kan så ende med at være dyrere i den lange ende, enten pga man ender med flere spillere på kontrakt - eller i form af en nedrykning. og tænker også der mangler lidt gevinst penge på kontoen...

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    tænker det i høj grad er problemet.

                    Man forsøgte at spare sig til resultaterne - og det kan så ende med at være dyrere i den lange ende, enten pga man ender med flere spillere på kontrakt - eller i form af en nedrykning. og tænker også der mangler lidt gevinst penge på kontoen...
                    Buya har halvandet år tilbage af sin kontrakt. Både Mustafic, Burey og Sauli har kontrakt helt til sommeren 2026. Klubben skal være beredt på at lide et ret stort økonomisk tab, hvis man vil af med de nævnte spillere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Buya har halvandet år tilbage af sin kontrakt. Både Mustafic, Burey og Sauli har kontrakt helt til sommeren 2026. Klubben skal være beredt på at lide et ret stort økonomisk tab, hvis man vil af med de nævnte spillere.
                      ja - det er jo heller ikke sikkert spillerne vil videre - de har kontrakt og det er jo ikke sikkert de kan få samme løn et andet sted.

                      Sauli blev hentet som en trup spiller - så mon han koster det store - og han er nok ikke den første jeg ville arbejde på at få videre.

                      - vi må se hvem den nye træner bliver, kan jo også være det ændre en del...vi har allerede set at krog gerne vil spille med Ivan mens Alm overhovedet ikke kiggede hans vej.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Synes et X er fint. Træls at vi ikke formår at udnytte at vi, hvad jeg vurderer har et overtag i store chancer. Nu skal vi på vinterpause og få bygget på. Investeret i truppen og luget ud i fyldet.
                        Med tanke på FCN's 6-1 kamp i torsdags er jeg godt tilfreds med 1-1. Men alligevel ærgerlig over Deedsons og Hajis store brændte chancer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          syntes det var en ok kamp - ikke prangende men syntes det så fornuftigt ud. Vi havde en ret god periode i anden halvleg op til og lige efter udligningen. Al hajj er desværre for uskarp foran mål - men det var også tydeligt hvorfor han skal spille - vi så klart bedre ud med ham og kadrii på banen.

                          Havde været rart med den hjemmesejr men havde nok solgt den for 1 point på forhånd. Vi henter point i 3 af de sidste 4 kampe - godt nok kun 5 stks men måske en svag opadgående formkurve.

                          - fortsætter vi denne stil efter pausen så kan jeg ikke se os for alvor komme i nedrykningsproblemer, MEN der skal omvendt heller ikke gå meget galt - hvor skadet er helander og ivan efter idag - for skal vi spille med BP og sauli så ser tingene pludseligt helt anderledes ud.
                          Vi var langt bedre i dag end i sidste uge. Selvom banen var dårlig, så var der et okay flow i spillet og for en gangs skyld lidt visioner. Det er nok Kadriis bedste kamp siden hans indhop imod Brøndby og VFF tidligere på sæsonen. Han var mere involveret og vi så lidt af den kemi imellem ham og Al Hajj, som vi også så begyndelsen af sæsonen.
                          Desværre havde deedson en af sine få uskarpe dage på kontoret. Ellers havde vi vundet i dag, uden han dog skal fremstå som syndebuk.
                          I øvrigt helt enig i vi aldrig kommer i nedrykningsfare med det niveau her. Der er perspektiver i den her 3-4-3. Det ville dog være forfriskende med en Venstrebenet VB med samme fart som Owusu og Nico. Det hæmmer vores spil når Al Hajj og Mouritsen ikke har en fart der kan skabe gennembrud i vores venstreside.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                            Med tanke på FCN's 6-1 kamp i torsdags er jeg godt tilfreds med 1-1. Men alligevel ærgerlig over Deedsons og Hajis store brændte chancer.
                            Med tanke på, at FCN netop spillede i torsdags og har hentet 12 point i de sidste 11 Superligakampe, synes jeg uafgjort er et ok resultat og så heller ikke meget mere end det. Det er sådan nogle kampe her, hvor du skal slå Nordsjælland på hjemmebane, når de er inde i en dårlig periode og er ramt af et hårdt kampprogram, men ok vi er også så skidt et sted, at vi skal tage alt med vi kan få. 5 point i 4 kampe under Krogh er godkendt, uden at det har været imponerende, og nu ligger der et kæmpe arbejde og nogle store beslutninger forude.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Med tanke på, at FCN netop spillede i torsdags og har hentet 12 point i de sidste 11 Superligakampe, synes jeg uafgjort er et ok resultat og så heller ikke meget mere end det. Det er sådan nogle kampe her, hvor du skal slå Nordsjælland på hjemmebane, når de er inde i en dårlig periode og er ramt af et hårdt kampprogram, men ok vi er også så skidt et sted, at vi skal tage alt med vi kan få. 5 point i 4 kampe under Krogh er godkendt, uden at det har været imponerende, og nu ligger der et kæmpe arbejde og nogle store beslutninger forude.
                              Jeg håber Krogh fortsætter som cheftræner. Han har gjort nøjagtig det jeg ville have gjort, mange af Alms dispositioner fattede jeg absolut intet af. Ja, der var en svipser imod Hvidovre, men Adelgård og Nouck skulle vel også have lov at spille sig af......

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                                Lyder godt, gad vide om man på et tidspunkt har forsøgt med Steen Nedergaard. Nu er det nok ikke let at lokke ham hjem
                                Nej det kommer ikke til at ske. Men det lyder til at der også justeres lidt i organisationen eller noget bliver slået sammen. Ved ikke om det evt betyder at Bolette bliver forfremmet og får nye arbejdsopgaver som tidligere blev varetaget af Fifi. Kunne også være at den nye scout også får andre opgaver end de tidligere har haft og måske en anden titel end Chefscout. Men ved det ikke konkret

                                Comment

                                Working...
                                X