Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

    Nu handlede det ikke om at måle vulgære legemsdele, men nuvel, hvis det absolut var nødvendigt for dig at bringe frem, kan jeg orientere dig om, at der ingen korrelation er mellem penisstørrelse og intelligens. Så faktuelt tabte du det argument.

    Tillykke med at have været på Betzenberg. Imponerende stadion. Det må næsten have været i OB-regi, forestiller jeg mig? Det er også på min bucket list i nærmeste fremtid, men det bliver jo nok ikke for at se de fynske striber i en betydende kamp.

    Desværre har du - må jeg formode - også været en del af den generation, der ikke har kæmpet tilstrækkeligt imod, at OB gradvist er blevet ændret til det værre. Men verden kan jo så øjensynligt fungere uden OB i din optik, så det var nok ikke lige øverst på din dagsorden. Derfor har vi - de "lille venner" - en stor kamp at kæmpe med klubbens forfatning, som ikke er (bliver) uden problemer og sikkert også vil give anledning til frustration blandt menige folk uden samme lidenskab for OB.

    Ja, i det hele taget illustrerer dine oplæg en vis form for ligegyldighed, og jeg skal beklage, at du af en eller anden årsag ikke selv er i stand til at opfatte betydningen af dine skrevne ord.

    En afdæmpethed med tingenes nuværende tilstand i OB tror jeg mange vil blive kede af - kast du bare et blik på tråden her. Fodbold er følelser. Bliver det hele først ligegyldigt, har vi da for alvor tabt kampen.​
    Umiddelbart så tolker jeg, at du desværre kun har oplevet 7. og 8. pladser i din OB-tid, hvis du havde oplevet yderlighederne med OB, så var du nok lidt mere afdæmpet. At begynde og snakke IQ starter jeg aldrig på overfor fremmede, så jeg tænker det var dig der bragte det på banen. OB omkommer med garanti ikke, og har før stået i værre kriser, synes jeg det er fedt, det kan du bande på jeg ikke gør, men jeg påtaler gerne, når jeg mener folk gør noget forkert, nøjagtig som jeg gør det når folk gør noget rigtigt. Som min datter, der også er kæmpe OB-tilhænger og iøvrigt elitefodboldspiller i......OB sagde, de tør sgu da ikke spille på hjemmebane næste gang.....

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Tror du det er opbyggende for Tobias Slotsager, at I vender ham ryggen. Han udtaler selv til Obstruktion, at det ikke er rart at fansne vender ryggen til spillerne. Tror I nu, at spillerne kommer ud på hjemmebane med masser af selvtillid, fordi de ved at I har deres ryg? De bliver mere og mere bange for at fejle foran jer på hjemmebane og det gør dem mere og mere usikre på sig selv. De ved ikke hvad I finder på næste gang. Først var det voksenskælud. I aften at vende ryggen til dem. Hvad finder de på næste gang? De kan kun forstå det på denne måde: Fansne tænker kun en ting - det er kun os der er problemet - det er ikke træneren - det er ikke BW - det er ikke Thorborg - det er os. De er efter os!
      Var du på stadion i går, og alle de foregående kampe i denne sæson?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Nej og Søren Krogh må jo være en skandale - for store dele af forum synes jo at Alm var en kæmpe skurk, fordi spillerne ikke kom ud med ild i øjnene. Regner med at folk kommer til tasterne og håner Krogh på sammen måde nu. Det er det eneste rimelige at gøre.
        Det var vel det tætteste på en gratis løsning BW kunne finde ø, mens de får sammensat en annonce på jobindex.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Var du på stadion i går, og alle de foregående kampe i denne sæson?
          Ja til det første og nej til det andet. Men jeg ved godt der har været lidt sporadisk om Thorborg. Men tror de inkarnerede virkelig at det rykker en skid at vise et banner i fem-seks kampe mod Thorborg? Man skal rette kritikken mod den ledelse i måneder måske år i træk. Det her skift over til spillerne (som åbenbart er aftalt med dem - jeg synes stadig det lyder lidt mærkeligt - men det har jeg gået at vide herinde i aften og jeg må tro på det) kan jeg simpelthen ikke forstå logikken i. Kan Thorborg og BW regne ud at det i virkeligheden er rettet mod dem? Lav nu for helvede nogle slagsange mod Thorborgs måde at lede klubben på og BWs måde at forvalte truppen på.
          Man bliver i min optik nødt til at bruge pressen i den her sag. Det er det eneste folk som Thorborg forstår og frygter. Det der skete i Fredericia og i går giver negativ omtale af fansne ikke af ham. Pressen kan jo ikke regne ud, at det her ikke handler om spillerne, når vi herinde ikke engang kan. Hr ig Fru Danmark forstår det heller ikke. De skal jo helst sidde til julefrokost om lidt og sige “hold nu op hvor er Thorborg under pres” og ikke “fansne er så trætte af spillerne at de skælder dem ud og vender dem ryggen - det er også for galt”
          Jeg vil i den grad opfordre til at støtte holdet på alle parametre og gå målrettet og tydeligt efter ledelsen og det i måneder i træk. Til træning og kamp. Det vil blive nævnt i samtlige optakter og i onside og det vil blive nævnt, at Thorborg ikke vil udtale sig og sponsorerne vil lægge mere og mere pres på ham. Det er det eneste han er bange for. At tabe ansigt over for sine forretningsforbindelser.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Hør nu her lille ven, jeg stod der i både 82 og 89, jeg stod på Betzenberg, jeg stod på Bernabeu, jeg stod i Parma, og jeg stod der også da OB rykkede ned sidste gang, og op igen,og midt nullerne, jeg har flere af spillerene fra den tid i min vennekreds. Som både de og jeg siger, så har vi aldrig oplevet den disrespekt overfor OB, som der udvises i øjeblikket. Vi er fra en anden tid, vi var glade når det gik godt, og afdæmpede når det ikke gik, som er tilfældet pt. Det er tungt at være OBer for tiden, men det gavner ingen, at opføre sig på den måde overfor spillerene. Tiderne har ændret sig, nu om dage hvis unge mennesker ikke får hvad de vil have, så skaber de sig, som forkælede børn. Jeg håber bare, at når alle de unge mennesker, der idag stod med ryggen til, har reflekteret bare en smule over det, tænker om det nu også var den rigtige måde at støtte OB på. Din IQ min IQ, vi kan da godt måle pikke, men det er hverken dig eller mig det handler om, men OB.
            Det var meget voldsommere da OB rykkede ud i 90’erne, at påstå andet er en romatisering af det gamle OB! Der var uroligheder, optøjer, politi, afbrænding af trøjer, flag halstørklæder på tribunen og fansstod og ventede på spillere og ledere mange gange efter kampene med decideret truende adfærd. Jeg tror ikke at hverken spillere trænere eller Bækkelund dengang følte sig voldsomt populære.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
              1: Jeg var negativt overrasket over at SK vælger at stille en startopstilling, der i formation og valg af spillere, var en fuldstændig Alm klassik, og en videreførelse af Alm's smalle formationsvalg.
              2: Jeg har stadig ikke forstået at vi har geninvesteret kun 10% af de transfermidler vi fik ind i sommervinduet, rent logisk kan det jo ikke hænge sammen. Min største frygt har hele tiden været at NT ville se det som en succes, hvis vi kan blive en sælgende bund 6 klub, med overskud, og at BW vurderes udelukkende derpå.
              3: Vores trup mangler 2 spillere, i hver kæde, der har højere kvalitet end dem vi har pt. Største udfordring er at vi slet ikke har en rigtig angriber i truppen. Bash er reelt en falsk 9'er og Buya er jo omskolet kantspiller, der udelukkende er hentet på meritterne fra hans tid på netop kanten i Sverige, det år han blev topscorer - Hent Jay Groth i Asian, eller lign type, vi er på 2. div niveau i luftspillet, både offensivt og defensivt. Det gør os ufarlige i modstandernes felt, og utroligt lette at score på.
              4: Vi burde overveje om Slot skal sælges til vinter, i den nuværende situation kan vi ikke rigtig udvikle hans talent. Vi får brug for midler i transfervinduet, der skal handles, og igen, i min optik 6 spillere, 2 reelle angribere, 2 midtbane spillere, og en ny venstre back og en ny midterforsvar.
              5: Systemet/formationen - Vi skal væk fra Alm's smalle formation, om vi skal over i en 4-4-2 (diamant el ej), eller en 3-5-2 er svært at sige, men der skal ske noget, vi kan ikke blive ved med at holde fast i noget der beviseligt ikke virker.
              6: Ny træner, han bliver mere vigtig end nogensinde - Nedrykning, og de næste mange OB-år afhænger af ham - Så lad os krydse fingre for vi får den rigtige.
              7: Bjørn Weststrøm - Han har skuffet mig. Umiddelbart virker det til han har solgt/gamblet med OB's fremtid for kortsigtet økonomisk overskud.​
              Jeg er meget enig i det meste du skriver. Håber dog vi kan forlænge med Slotsager og får glæde af ham lidt endnu.
              100% enig i at det er ekstremt vigtigt at vi får en cheftræner ind med en sikker hånd ifht spillestil og at der investeres i spillere efter det. Og den spillestil skal helst være tættere på det som størstedelen af OB fans forbinder med OB, hvilket ikke har været tilfældet under hverken Michelsen eller Alm. Der skal mere Kőhler og Trybull på midtbanen og vi skal simpelthen have minimum én rigtig angriber i truppen, hvilket ikke er tilfældet nu.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Ja til det første og nej til det andet. Men jeg ved godt der har været lidt sporadisk om Thorborg. Men tror de inkarnerede virkelig at det rykker en skid at vise et banner i fem-seks kampe mod Thorborg? Man skal rette kritikken mod den ledelse i måneder måske år i træk. Det her skift over til spillerne (som åbenbart er aftalt med dem - jeg synes stadig det lyder lidt mærkeligt - men det har jeg gået at vide herinde i aften og jeg må tro på det) kan jeg simpelthen ikke forstå logikken i. Kan Thorborg og BW regne ud at det i virkeligheden er rettet mod dem? Lav nu for helvede nogle slagsange mod Thorborgs måde at lede klubben på og BWs måde at forvalte truppen på.
                Man bliver i min optik nødt til at bruge pressen i den her sag. Det er det eneste folk som Thorborg forstår og frygter. Det der skete i Fredericia og i går giver negativ omtale af fansne ikke af ham. Pressen kan jo ikke regne ud, at det her ikke handler om spillerne, når vi herinde ikke engang kan. Hr ig Fru Danmark forstår det heller ikke. De skal jo helst sidde til julefrokost om lidt og sige “hold nu op hvor er Thorborg under pres” og ikke “fansne er så trætte af spillerne at de skælder dem ud og vender dem ryggen - det er også for galt”
                Jeg vil i den grad opfordre til at støtte holdet på alle parametre og gå målrettet og tydeligt efter ledelsen og det i måneder i træk. Til træning og kamp. Det vil blive nævnt i samtlige optakter og i onside og det vil blive nævnt, at Thorborg ikke vil udtale sig og sponsorerne vil lægge mere og mere pres på ham. Det er det eneste han er bange for. At tabe ansigt over for sine forretningsforbindelser.
                Det er også en nem rolle du påtager dig nu, Claudes. Det er vel ikke dig som skal løfte fingeren i årevis med aktioner eller stå til træning og til kamp og støtte. Du kan vel godt tage en dag på sofaen, samtidig med at man kan have forum og twitter åben, klar med geværet.

                Jeg er godt med på hvor du vil hen, og vi deler fuldstændig holdning om, hvem der er skyld i klubbens forfatning. Jeg tror vi aktive fans tror mindre på at noget rykker end du gør. Vi ved godt at er bannere ligegyldigt og vi ved godt at Thorborg kunne være fuldstændig ligeglad med hvad vi fans gør eller har af holdninger. Det kræver et helt andet form for pres, som du selv er inde på. Så reaktioner vi oplever pt. kommer mere af en form for afmagt. En stor flok mennesker der ser noget de holder så nært blive revet fra hinanden grundet elendig ledelse og kultur.

                Afslutningsvis ift. spillerne, så misforstår du det jeg siger. Jeg siger ikke at det er aftalt på forhånd. Jeg siger at der er løbende dialog med dem og jeg siger at de forstår hvad der menes, selvom levering af reaktionen på kampdagen kan være skæv, fordi det er beslutninger der tages i momentet.
                Last edited by Whoven; 13-11-2023, 08:55.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
                  1: Jeg var negativt overrasket over at SK vælger at stille en startopstilling, der i formation og valg af spillere, var en fuldstændig Alm klassik, og en videreførelse af Alm's smalle formationsvalg.
                  2: Jeg har stadig ikke forstået at vi har geninvesteret kun 10% af de transfermidler vi fik ind i sommervinduet, rent logisk kan det jo ikke hænge sammen. Min største frygt har hele tiden været at NT ville se det som en succes, hvis vi kan blive en sælgende bund 6 klub, med overskud, og at BW vurderes udelukkende derpå.
                  3: Vores trup mangler 2 spillere, i hver kæde, der har højere kvalitet end dem vi har pt. Største udfordring er at vi slet ikke har en rigtig angriber i truppen. Bash er reelt en falsk 9'er og Buya er jo omskolet kantspiller, der udelukkende er hentet på meritterne fra hans tid på netop kanten i Sverige, det år han blev topscorer - Hent Jay Groth i Asian, eller lign type, vi er på 2. div niveau i luftspillet, både offensivt og defensivt. Det gør os ufarlige i modstandernes felt, og utroligt lette at score på.
                  4: Vi burde overveje om Slot skal sælges til vinter, i den nuværende situation kan vi ikke rigtig udvikle hans talent. Vi får brug for midler i transfervinduet, der skal handles, og igen, i min optik 6 spillere, 2 reelle angribere, 2 midtbane spillere, og en ny venstre back og en ny midterforsvar.
                  5: Systemet/formationen - Vi skal væk fra Alm's smalle formation, om vi skal over i en 4-4-2 (diamant el ej), eller en 3-5-2 er svært at sige, men der skal ske noget, vi kan ikke blive ved med at holde fast i noget der beviseligt ikke virker.
                  6: Ny træner, han bliver mere vigtig end nogensinde - Nedrykning, og de næste mange OB-år afhænger af ham - Så lad os krydse fingre for vi får den rigtige.
                  7: Bjørn Weststrøm - Han har skuffet mig. Umiddelbart virker det til han har solgt/gamblet med OB's fremtid for kortsigtet økonomisk overskud.​
                  Meget enig. Dog lige lidt kommentarer til de enkelte punkter.
                  1. Ja, dybt sørgeligt. Alt det boldflytteri der blev standarden under Alm bør være fortid. Og så viste kampen mod Hvidovre, at de havde lært noget af den første kamp, og vi ikke havde. I Hvidovre spillede de hamrende naivt (da de nok gerne ville have den første sejr, og vi var et oplagt mål), til gengæld spillede vi hamrende naivt i går, og troede stadig på, at vi kunne vinde over dem ved at spille med lange angreb.
                  2. Det er dybt mærkeligt, at der ikke geninvesteres noget. Man kan næsten blive konspiratorisk.
                  3. Ganske enkelt, ja. Og det står jo også i strategien, at vi skal have en kerne af bærende kræfter. Den kerne af bærende kræfter som BW har hentet er bare lykkeriddere og andre, der ikke har niveauet til at være bærende spiller i en Superligaklub.
                  4. Helst holder jeg på Slotsager, som en af dem, der skal bygges videre på. men hvis tilbuddet er stort nok, så?
                  5. Ja, keep it simple. Især når der er så stor udskiftning i truppen.
                  6. Men hvem i h...... skal rekruttere ham? Det "sportslige udvalg", der på 13år beviser, at de ikke evner at rekruttere de rigtige til posterne?
                  7. BW bør være fortid inden længe. Han har fejlet big time. Jeg kan stadig godt lide ham som person, men man bliver jo målt på sine gerninger, og dér har han dumpet. Ødelagt den del af kultur der var tilbage i klubben, og gamblet med fremtiden (hvad fanden skal vi bygge videre på?).

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Ja til det første og nej til det andet. Men jeg ved godt der har været lidt sporadisk om Thorborg. Men tror de inkarnerede virkelig at det rykker en skid at vise et banner i fem-seks kampe mod Thorborg? Man skal rette kritikken mod den ledelse i måneder måske år i træk. Det her skift over til spillerne (som åbenbart er aftalt med dem - jeg synes stadig det lyder lidt mærkeligt - men det har jeg gået at vide herinde i aften og jeg må tro på det) kan jeg simpelthen ikke forstå logikken i. Kan Thorborg og BW regne ud at det i virkeligheden er rettet mod dem? Lav nu for helvede nogle slagsange mod Thorborgs måde at lede klubben på og BWs måde at forvalte truppen på.
                    Man bliver i min optik nødt til at bruge pressen i den her sag. Det er det eneste folk som Thorborg forstår og frygter. Det der skete i Fredericia og i går giver negativ omtale af fansne ikke af ham. Pressen kan jo ikke regne ud, at det her ikke handler om spillerne, når vi herinde ikke engang kan. Hr ig Fru Danmark forstår det heller ikke. De skal jo helst sidde til julefrokost om lidt og sige “hold nu op hvor er Thorborg under pres” og ikke “fansne er så trætte af spillerne at de skælder dem ud og vender dem ryggen - det er også for galt”
                    Jeg vil i den grad opfordre til at støtte holdet på alle parametre og gå målrettet og tydeligt efter ledelsen og det i måneder i træk. Til træning og kamp. Det vil blive nævnt i samtlige optakter og i onside og det vil blive nævnt, at Thorborg ikke vil udtale sig og sponsorerne vil lægge mere og mere pres på ham. Det er det eneste han er bange for. At tabe ansigt over for sine forretningsforbindelser.
                    Jeg syntes ikke at det giver den store negative omtale i pressen hverken i Fredericia eller i går. Syntes det har været blandet, og at der også er peget på ledelsen fra pressen.

                    Jeg fornemmer også Kadrii taler sandt når han siger at han forstår fansene.

                    Jeg syntes at en ansvarlig ledelse burde gå ind og tage ansvar, og stille sig op og forsvare sine medarbejdere.
                    Det gør man så ikke i OB, her gemmer NT, og Enrico sig, mens BW går ud og forsvarer sig selv og kun sig selv. Mon ikke spillerne også savner ledelsens deltagelse over for kritikken.

                    Vi er helt enige om at det ville være fedt at lave nogle slagsange rettet mod ledelsen, for vi har jo før set OB beordre bannere væk fra tribunen.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Jeg er meget enig i det meste du skriver. Håber dog vi kan forlænge med Slotsager og får glæde af ham lidt endnu.
                      100% enig i at det er ekstremt vigtigt at vi får en cheftræner ind med en sikker hånd ifht spillestil og at der investeres i spillere efter det. Og den spillestil skal helst være tættere på det som størstedelen af OB fans forbinder med OB, hvilket ikke har været tilfældet under hverken Michelsen eller Alm. Der skal mere Kőhler og Trybull på midtbanen og vi skal simpelthen have minimum én rigtig angriber i truppen, hvilket ikke er tilfældet nu.
                      Jeg vil godt væde på, at Thorborg har siddet med fråde om munden, da man har aftalt en spillestil, hvor offensive spillere, som i teorien kan sælges for mere end defensive, skulle iscenesættes i høj grad. Nøj, hvor kunne man tjene mange penge på OB - sikkert med det mål, at en del af pengene naturligvis skulle geninvesteres - det vil jeg dog ikke betvivle. Man glemte lige den del af analysen, der gik på at det er ret bekosteligt, at spille den slags fodbold, når man ikke har et akademi, som har spillet den spillestil i årevis, så der er en fail-safe fødekæde og viljen og evnen til at købe markante nøglespillere at bygge det hele op omkring.

                      Comment


                        #71
                        Alt er galt i OB, jeg tænker vi laver en Esbjerg og ryger ned i 2 div . Hvem kan vi slå i 1 div??? Med det spil der spilles nu er det jo håbløst.
                        Så vælger man i desperation at tage på lidt træningslejr sydpå i 3 dage, hvor hele 9 spillere fra truppen er på landsholdsopgaver. Det er fuldstændig talentløst, hvad skal det lige give holdet. Hele truppen har brug for at være sammen og finde fælles fodslag, men det er nok for sent. 10-12 års uafbrudt krise kulminerer nu med nedrykning og totalt kollaps. Hvem skal genrejse OB, når den nuværende ledelse er totalt ligeglade. Vi kan alle komme med gode ideer og forslag, men ledelsen ændre ikke en dyt. De har deres urealistiske strategiplan, som de holder sig til. Dem der har udviklet og lagt navn til den strategi, er total tavse. Det er utrolig dårlig stil ikke offentlig erkende sine fejl, og så ændre strategi og vise mod og handlekraft, i stedet for at fylde os med tomme ord og floskler.
                        Jeg er dybt rystet over hvad jeg ser og hører om min klub.

                        Comment

                        Working...
                        X