Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thorborg Raus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SU1978
    replied
    Skulle vi lige starte med at blive enige om, at vi har en sportsdirektør, der på halvandet år har splittet klubben til atomer med en svingdør så voldsom, så enhver kontinuitet er umulig. Samtidigt med det, er der hentet lutter 2. rangsspillere og lottokuponer ind, som erstatninger.

NTs problem er først og fremmest, at han stoler på de forkerte. Måske fordi ingen tør sige manden imod, så alle kappes om at vinde hans øre, og når man har det, får man frihed til at gøre hvad som helst. Den disciplin har BW åbenbart været mester i. Han har overbevist NT om, at man kunne sælge dyrt, hvilket BW også er god til, og købe billigt skrammel med potentiale, og så få det til at blive til top-6 og Europa.

Det her projekt er kuldsejlet. Ud med BW, rens ud i truppen igen igen, opbygge et hold af akademispillerne, og så må vi simpelthen trække luft ind og tage den nedrykning hvis det er prisen, vi skal nok komme igen.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

Det hjælper jo ikke noget at de fyrer BW, for det er jo Thorborg som skal finde hans afløser og det har han vist flere gange at han ikke kan finde ud af. Jeg tror bare at BW har gjort hvor han blev ansat til, vi skulle være en sælgene klub og det har BW jo gjort os til, så tror at vores ejer er tilfreds.
    Sikkert sandt. I så fald er det vel femten år mere med det her?

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    I første omgang må man tage, hvad man kan få.

BW raus. Han har ødelagt den sidste rest af kultur, og det vil tage en ny sportslig ledelse år at rydde op efter. Fraset PH er han den dårligste sportsdirektør, jeg kan komme i tanke om.

Ejerskabet burde skamme sig. Odense har fortjent en helt anden klub, og hvis ikke de vil gøre tingene anderledes, så må de trække sig.

Hvem der er træner og alt sådan noget - det er helt ligegyldigt. Der skal - igen, igen og igen - startes helt forfra.

Alm skulle pr efterkrav få en medalje for hans integritet og evne til at udholde de forhold og den håbløse kritik.
    Det hjælper jo ikke noget at de fyrer BW, for det er jo Thorborg som skal finde hans afløser og det har han vist flere gange at han ikke kan finde ud af. Jeg tror bare at BW har gjort hvor han blev ansat til, vi skulle være en sælgene klub og det har BW jo gjort os til, så tror at vores ejer er tilfreds.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Det frygter jeg også.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

BW raus. Han har ødelagt den sidste rest af kultur, og det vil tage en ny sportslig ledelse år at rydde op efter. Fraset PH er han den dårligste sportsdirektør, jeg kan komme i tanke om.

Ejerskabet burde skamme sig. Odense har fortjent en helt anden klub, og hvis ikke de vil gøre tingene anderledes, så må de trække sig.

Hvem der er træner og alt sådan noget - det er helt ligegyldigt. Der skal - igen, igen og igen - startes helt forfra.

Alm skulle pr efterkrav få en medalje for hans integritet og evne til at udholde de forhold og den håbløse kritik.
    BW kan desværre fandme god snakke og blænde og ejeren er åbenbart fraværende og udtaler sig ikke. Så frygter der sker intet og vi er bare på røven.

Leave a comment:

• Maxbeam
    replied
    det var det jeg mente med 13+ og gode resultater i en længere periode, men har OB rykket sig siden, at han satte skabet på plads og fyrede alle andre end sig selv.?

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Han har jo været med meget længere end det .. i bestyrelsen siden 2000 og formand siden 2002 … jfr. wiki

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Rygtet siger at NT har sørget for at OB har et top6 budget … pengene bliver øjensynligt ikke brugt rigtigt .. men jeg kan tage fejl ..
    Er det ikke det der er det ømme punkt, at det åbenbart er ham der er garant for balancen. Han har jo åbenbart ikke de penge der skal til............

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
    Det konsistente element i OB de sidste 13 år (+) er NT. Top 6 budget eller ej.
    Han har jo været med meget længere end det .. i bestyrelsen siden 2000 og formand siden 2002 … jfr. wiki

Leave a comment:

• Maxbeam
    replied
    - det sejler. Det skal startes helt forfra med nye ejere og nye øjne. NT har vist, at han ikke rykker OB. Han er OBs Don Ø eller Per Bjerregaard

Leave a comment:

• capone
    replied
    Jeg frygter at det er hele kulturen der er blevet rådden over tid.

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Rygtet siger at NT har sørget for at OB har et top6 budget … pengene bliver øjensynligt ikke brugt rigtigt .. men jeg kan tage fejl ..
    Jeg undrer mig tit over den snak om budgettet. Hvor går de penge hen? Er det kun i Superligasspillertruppen - eller er det også med ungdom, trænere o.s.v. Jeg kan virkelig ikke se, hvem der hiver de store lønninger i Superligatruppen.

Leave a comment:

• Maddog Murdock
    replied
    Det ville klæde selveste Herren selv, NT, at stille op til en forklaring på det markværk, han selv har været toppen af kransekagen for

Leave a comment:

• Maxbeam
    replied
    Altid andres skyld end NT

Leave a comment:

replied
    Måske derfor man har lidt undersøgelser internt nu....

Leave a comment:

Working...
X