Oprindeligt indsendt af mckellberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB suspenderer assisterende fodboldddirektør
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Det tyder ikke på at have noget med BW at gøre overhovedet, da episoderne lægger længere tilbage. Han har angiveligt solgt Match Worn spillertrøjer og proppet pengene i egen lomme. Derudover er der andre ting der undersøges også.
https://www.bt.dk/fodbold/kaos-i-ob-...vilde-anklager
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Nu er det jo i sig selv ikke kvalificerende at være længe i en klub. Det interessante er jo om personen har kvalifikationerne og moralen til at bestride et job, hvor man har muligheden for at blande privatøkonomien sammen med virksomhedens. Med det forbehold i den konkrete sagt at ingen naturligvis er skyldig, før der er faldet dom!
Der er sikkert ikke en skid i mine gisninger, der foregår bare så mange mærkelige ting lige for tiden, at jeg i hvert fald ikke kan udelukke tanken.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægDet virker meget besynderligt, at en klubmand igennem næsten 20 år pludselig laver noget så alvorligt efter han blev forfremmet til Bjørns højre hånd.
Kan ikke slippe tanken om, at han er blevet rodet ud i at stå på mål/sætte signatur på nogle af de lyssky ting, der florerer omkring vores sportsdirektør. Altså en slags scapegoat, om man vil. Det er selvfølgelig bare en gisning, men der er noget der lugter fælt, synes jeg.
Det er en meget uheldig udvikling vores klub gennemgår pt…
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægVi har fået et element at kaos ind i vores klub. Hvad fanden sker der.
Selvom jeg umiddelbart er tilgænger af wesstrøm, og ikke alle ting der sker nødvendigvis har noget direkte med ham at gøre, så synes jeg bare pilen begynder at pege i hans retning.
Jeg synes tilstanden i vores klub begynder at minde om vores sommer transfervindue - lettere kaotisk.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Ja, fra bloggen: “men vi kan konstatere, at der primært er tale om anklager, der drejer sig om sammenblanding af private og arbejdsmæssige økonomiske forhold.”
SFÅ har også fået den omtalte mail. De skriver, at det er alvorligt - men fra en anonym kilde og uddyber så med ovenstående.
Trods alt rart det “kun” er penge, det virker til at dreje sig om.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af BN- Se indlægHandler om noget øknomisk ifølge sfå.
SFÅ har også fået den omtalte mail. De skriver, at det er alvorligt - men fra en anonym kilde og uddyber så med ovenstående.
Trods alt rart det “kun” er penge, det virker til at dreje sig om.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Wow... De kan da kraftedeme ikke slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele...
Også nogle vilde teorier, der er her, min personlige favorit er scapegoat-Don Björn Corleone combo'enSpekulationer, der eksisterer p.g.a ledelsens udtalte inkompetence.
Dårlige til PR, dårlige til rekruttering.
MvH ChrisOB
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hold nu kæft....
Det sinker af nedrykning og det er fuldt fortjent nedrykning.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægDet virker meget besynderligt, at en klubmand igennem næsten 20 år pludselig laver noget så alvorligt efter han blev forfremmet til Bjørns højre hånd.
Kan ikke slippe tanken om, at han er blevet rodet ud i at stå på mål/sætte signatur på nogle af de lyssky ting, der florerer omkring vores sportsdirektør. Altså en slags scapegoat, om man vil. Det er selvfølgelig bare en gisning, men der er noget der lugter fælt, synes jeg.
Leave a comment:
-
Det virker meget besynderligt, at en klubmand igennem næsten 20 år pludselig laver noget så alvorligt efter han blev forfremmet til Bjørns højre hånd.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi har fået et element at kaos ind i vores klub. Hvad fanden sker der.
Selvom jeg umiddelbart er tilgænger af wesstrøm, og ikke alle ting der sker nødvendigvis har noget direkte med ham at gøre, så synes jeg bare pilen begynder at pege i hans retning.
Jeg synes tilstanden i vores klub begynder at minde om vores sommer transfervindue - lettere kaotisk.
Leave a comment:
Leave a comment: