Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jeg er vel ikke den eneste.......?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    men du må vel anerkende, at OBs udmelding har været, at de unge spillere skulle suppleres med markante profiler, hvor ser du de profiler henne?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Lad nu være. Lasse Nielsen er en klar forstærkning i fht. AMC.
      Nu tager du fat i en enkelt spillere i stedet for det samlede billede .. vi kan vel ikke være uenige om at de spillere der er handlet ind over de sidste 7 (8 inkl. dette) er blevet ringere og ringere ..

      Som SU skriver så skulle det være unge fynboer og spillere med international erfaring som ville OB ..

      Har markeret unge fynboer med fed og international erfaring (udenfor Skandinavien) med understreget .. resten ??? hvor kom de fra/hvor passer de ind?

      1 vindue:
      fair nok .. vi fik Wessel og Mendy .. Toppel og rykkede Oliver Larsen op ..

      2 vindue:
      Reginiussen, Skoubo, Schoop, Fall og rykkede Christian Sørensen og Kasper Larsen op (Oliver fik forlænget)

      3 vindue:
      JC og Anier, forlængede med Toppel, AMC og Christian Sørensen

      4 vindue:
      Vadocz, Emil, N´Koum, Silberbauer, Diarra, Marcus Pedersen

      5 vindue:
      Løffe, Bodul, Vemmelund og Kongsted samt forlængede med Toppel

      6 vindue:
      Ari, Spelmann, Jeppe, COB, Mos, JBL og Djuric samt forlænget med AMC og Vemmelund - Radza rykket op

      7 vindue:
      Azer ..

      Nuværende vindue:
      Lasse Nielsen, Lasse Kryger og lucas Jensen samt oprykket Greve, Thomsen, Desler og EPJ mens Radza har fået forlænget ..

      Ser vi bort fra nuværende vindue der er mere end almindeligt usædvanligt så har klubben hentet:
      31 spillere inkl. de der blev rykket op.
      4 er OB talenter - Oliver Larsen, Christian Sørensen, Kasper Larsen og Radza
      4 er unge fynboer - Schoop, Vemmelund, kongsted og Jeppe Hansen.
      12 med international erfaring: Wessel, Mendy, Reginiusen, Skoubo, Fall, JC, Vadozc, Silberbauer, Marcus, Løffe, Bodul, Djuric - Men der er godt nok et par stykker her blandt de sidste 3 jeg vil stille spørgsmålstegn ved..
      11 som fyld .. noget godt .. andet knapt så godt .. Toppel, Anier, Emil, n´Koum, Diarra, Ari, Spelmann, COB, Mos, JBL, Azer ..

      Lad os sige at hente udefrakommende fynske talenter er ok så spiller en ud af fire mulige da. Af egne talenter der er hevet op så spiller en ud af fire og en er acceptabel backup.
      International erfaring syntes jeg er ok .. man kan ikke lykkedes med alt .. måske for meget lejehalløj ..

      Men så er der det jeg kalder fyldet .. det der faktisk er mest af på holdet lige p.t. .. hører ikke rigtigt til nogen af kategorierne indenfor "Strategien" ... og det er vel primært det vi brokker os over ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Tror mange deler de følelser, som bliver beskrevet her. Det grundlæggende problem er, at OB aldrig har fundet sin identitet og formuleret et forståeligt projekt siden fyringerne. Der er blevet meldt ud i øst og vest, og ofte handlet stik imod udmeldingerne. F.eks. har det jo heddet sig, at OB skulle bygges op omkring fynske talenter suppleret med A+ spillere, men når det der tilnærmelsesvis ligner A+ spillere som Skoubo, Ruud, Kadrii og tildels AMC forsvinder, henter man gudhjælpemig Lasse Nielsen og Kryger som erstatning, altså B, måske endda C niveaus spillere. Kunne klubben da ikke for en gang skyld melde åbent ud, at de ikke har nogen penge og ikke vil betale for dyre spillere, vi er på røven og sådan er realiteterne, så kunne vi støtte op om den virkelighed. Skuffelserne er ikke bare resultaterne, det er i langt højere grad den manglende evne og vilje til, at fortælle folk hvad de kan forvente og hvilket projekt de deltager i. BIF og AGF holder opbakningen kørende, fordi folk rent faktisk tror, der ligger guld for enden af regnbuen, OB viser ikke engang hvor regnbuen er.
        Jeg tror, at vi må acceptere, at OB bliver nødt til at holde fast i den "gode" historie, som det hedder, når man har popsmarte konsulenter til at brande sin virksomhed. Den "gode" historie skal fastholde sponsorer i en tro, at det går den rigtige vej. Jeres penge er en rigtig god investering, inden længe er OB med i toppen af dansk fodbold igen. Man er naturligvis bange for, hvad der ville ske med opbakningen, hvis man melder "sandheden" ud. Så kan det måske komme til at gå endnu værre, end hvis man kan fastholde sponsorerne i en illusion om, at det går fuldstændig efter planen.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg kan sagtens følge jer begge, men jeg reagerer måske bare anderledes på de samme følelser... Jeg er gået i gang med at arrangere den første samlede away for fraktionen i årevis, for at støtte op om drengene, og gøre mit til at sparke lidt vilje tilbage i dem.

          Alle mand til Slagelse, og lad os få rettet den skude bare lidt op, så vi ikke længere tager vand ind...
          Tager I med toget?
          Jesus loves you!

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
            Tager I med toget?
            Umiddelbart vil jeg tro vi fylder en bil (har syv sæder), og kører selv... det er billigere...

            mvh

            MaxHH

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Umiddelbart vil jeg tro vi fylder en bil (har syv sæder), og kører selv... det er billigere...

              mvh

              MaxHH
              Toget blev så også aflyst pga for lidt tilmeldinger... Suk...
              Jesus loves you!

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                Toget blev så også aflyst pga for lidt tilmeldinger... Suk...
                Send en pm med dit nummer, så giver jeg lyd hvis der er plads i bilen...

                Comment

                Working...
                X