Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt LBK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Med 2 klassespillere i vinterens vindue og ingen skader syntes jeg faktisk det begynder at se ok ud og ligner en trup der ikke burde få problemer.

    Ville være fint med en rigtig god 9`er ihverfald
    Men vi får næppe 2 klassespillere i vinterens vindue, og jeg deler heller ikke din formodning om at det vil ændre alverden.

    Og til næste sommer er Helander og den nye tysker (gider ikke Google, hvordan man staver hans navn) væk igen og så begynder det hele forfra.

    Det står elendigt til i den her klub.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Nej, overhovedet ikke. Jeg havde forventet nul forandringer. Det skriver jeg også andetsteds.

    Man har jo kunne læse stolpe op og ned om hvor dårlig en motivator Alm var. Havde det reelt været tilfældet, så ville vi jo have set en anden ild i spillerne i dag. Som ventet var det helt det samme.

    Vi har bare en elendig trup.
    Med 2 klassespillere i vinterens vindue og ingen skader syntes jeg faktisk det begynder at se ok ud og ligner en trup der ikke burde få problemer.

    Ville være fint med en rigtig god 9`er ihverfald

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    havde du seriøst forventet de store forandringer på 2 dage??
    Nej, overhovedet ikke. Jeg havde forventet nul forandringer. Det skriver jeg også andetsteds.

    Man har jo kunne læse stolpe op og ned om hvor dårlig en motivator Alm var. Havde det reelt været tilfældet, så ville vi jo have set en anden ild i spillerne i dag. Som ventet var det helt det samme.

    Vi har bare en elendig trup. Lyngby var meget bedre end os, og vi bliver vel 10er eller 11er i år, hvis ikke vi får en ny mand i spidsen for transfers. Træneren er ligegyldig.
    Last edited by Jungledyret; 04-11-2023, 20:04.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    havde du seriøst forventet de store forandringer på 2 dage??
    Jeg tror endda at Krogh nævnte at de havde haft 1 fuld "almindelig" træning.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Så kampen idag efter en pause. Præcis det samme som tidligere. Lad os håbe på ny sportsdirektør til vinter. Der skal en ny tilgang til det at hente spillere til. Ejerskabet ændres jo ikke.
    havde du seriøst forventet de store forandringer på 2 dage??

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Så kampen idag efter en pause. Præcis det samme som tidligere. Lad os håbe på ny sportsdirektør til vinter. Der skal en ny tilgang til det at hente spillere til. Ejerskabet ændres jo ikke.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
    Mener slet ikke vi kommer i nedryknings fare.
    min 3 hold der ender under os.
    og vil næsten væde med vi har mere end 10 point til stregen når sæsonen er slut
    Nedrykningsfaren er vi allerede i.
    Lad os starte med ikke at få nogle overraskelser i morgen.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Det er jo ikke sådan, at der ikke har været penge. De er bare ikke brugt på kvalitet, men en helvedes masse fyld samt det der er endnu værre.

    Leave a comment:


  • Ganjaoux
    replied
    Damn Buya er ringe. Og hvad dælen laver Nouck i starteren. Han kommer med absolut INTET andet end lidt fart - og dét kommer aliwl ret sjældent.

    Leave a comment:


  • Maddog Murdock
    replied
    Der er INTET…der ændre sig, før kvalitets spillere er tilført truppen….og det koster penge….så må vi se om NT er villig til det…eller om han beholder narrehatten på hovedet!

    Leave a comment:


  • Dengsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Buya, du er kraftedme født i offside man!
    var det mads laudrup, Kep eller Ken Ilsø der tog i mod ham?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

    Uenig. Kæmpe test mod Hvidovre. Vi har ikke vundet hjemme endnu. Forstår ikke, du allerede tror, den er sikker.
    DET gør jeg heller ikke. Men det er en kamp vi SKAL vinde.

    Randers ude vil alt andet lige være en større prøve.

    - men ja kan sagtens se os "glide i bananskrællen" hjemme mod hvidovre...

    Leave a comment:


  • Carlok
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jo men Alm blev fyret torsdag...så trods alt ikke så længe det nye hold har haft til at ændre tingene.

    Nu skal vi have 1 hjemmesejr næste gang. Og så bliver den egentlige test vel kampen mod Randers
    Uenig. Kæmpe test mod Hvidovre. Vi har ikke vundet hjemme endnu. Forstår ikke, du allerede tror, den er sikker.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
    Mener slet ikke vi kommer i nedryknings fare.
    min 3 hold der ender under os.
    og vil næsten væde med vi har mere end 10 point til stregen når sæsonen er slut
    Fair nok ikke at tro, at vi kommer ikke kommer i nedrykningsfare. Jeg tror også på, at vi kan gøre nogle fornuftige ting i vinterpausen, samt at Hvidovre og Vejle er så ringe, at det forhåbentligt ikke bliver noget vi skal bekymre os om i de sidste runder. Men det er lidt en vild påstand lige nu, at mindst 3 hold skulle ende under OB. Hvem ser du som værende klart ringere end det her OB hold udover de to ovennævnte.

    Leave a comment:


  • longway78
    replied
    Mener slet ikke vi kommer i nedryknings fare.
    min 3 hold der ender under os.
    og vil næsten væde med vi har mere end 10 point til stregen når sæsonen er slut

    Leave a comment:

Working...
X