Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt LBK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    tja...vel en solid 1 halvleg uden på nogen måde at være prangende. Vi skaber intet fremadbanen. Bernat med en flot redning.

    En dommer som...hvad har han gang i? Det er jo aldrig en tilbagelægning...håbløst.

    Flot mål af Kadrii...Köhler tager altså for mange dumme kort. Hvad ellers...Tyler syntes jeg havde et par glimpt i starten af kampen men som resten af offensiven er han faded ud.

    Og så er jeg altså godt træt af tv kommentatorer der sidder og leder efter det mindste de kan kalde et straffespark. Römer får en albue i hovedet ved et hjørnespark - og det gør da avs - men der var aldrig i nærheden af at være noget...og så begynder de alligevel at borer i det. Vi skal se det igen og igen i langsom...HOLD NU OP

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    OB spiller imod lortehold stort set hver uge, senest i Fredericia. Jeg mener det er dybt latterligt at Selven har spillet i stedet for Tyler, der er så kæmpestor forskel på niveauet på de 2 spillere.
    Men at skrive han er “voldsom” og et “klassekøb” får altså mig til at grine hver gang jeg kommer i tanke om det den næste uges tid. Det er fandme store ord om en spiller som ikkezhar rørt bolden de sidste 20minutter og intet slutprodukt har haft.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Godt nok en omgang horsens bold. Kikke borg kan give os tre point i dag, dem skulle vi tage og tage.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg

    Simpelthen for tyndt og useriøst at sige allerede nu!
    Tja, det synes jeg så ikke. Måske fornemmer jeg noget, du ikke fornemmer. Men klart nok, at jeg ikke kan være 100 pct sikker allerede midt i 1. halvleg.

    Leave a comment:


  • JrEwing
    replied
    Godt kæmpet, det er en meget duelpræget kamp. Vi fører. Har Køhler karantæne næste gang? Spændende hvor længe kræfterne rækker og hvad de næste træk bliver, mon ikke Rami kommer ind og kan holde lidt i bolden?

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Selvén har ikke spillet i engelsk fodbold. At skrive at BW har gjort at godt køb er godt nok far fetched endnu.
    vi spiller mod et lortehold og han har endnu intet slutprodukt. Alt for tidligt at kalde ham et godt køb.
    OB spiller imod lortehold stort set hver uge, senest i Fredericia. Jeg mener det er dybt latterligt at Selven har spillet i stedet for Tyler, der er så kæmpestor forskel på niveauet på de 2 spillere.

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    På bolden får vi alt for lidt fra vores 8'ere. Vi er nød til at have Rami ind på en af pladserne, så vi har en der kan holde bedre i bolden, eller også er vi nød til bede en af dem om at tage flere løb op gennem kæderne for at skabe rum.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Håber ikke planen er at stå og sparke væk i hele 2. Halvleg. Pyha det skidt.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Har vi en xG på 0.05 lige nu?

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg lægger ikke hovedet på blokken for det, men lur mig ..
    Bliver den skønnet som en forsætlig tilbagelægning, så skal den dømmes.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Han har vist mere end Selven har gjort i 12 kampe.......
    Selvén har ikke spillet i engelsk fodbold. At skrive at BW har gjort at godt køb er godt nok far fetched endnu.
    vi spiller mod et lortehold og han har endnu intet slutprodukt. Alt for tidligt at kalde ham et godt køb.

    Leave a comment:


  • tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det ser dårligere og dårligere ud. Skaber intet og Lyngby skaber mere og mere. En helt klassisk OB-kamp
    Ja skulle lige til skrive det samme. Er det ik lidt “typisk” det vi ser nu

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Det ser dårligere og dårligere ud. Skaber intet og Lyngby skaber mere og mere. En helt klassisk OB-kamp

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

    Hvis reglen er sådan, så indrømmer jeg gerne at jeg har misforstået den.
    Jeg troede ikke det kunne dømmes på dét.
    Jeg lægger ikke hovedet på blokken for det, men lur mig ..

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Øhhhhh. Der er hurtige konklusioner på meget lille grundlag.
    Han har vist mere end Selven har gjort i 12 kampe.......

    Leave a comment:

Working...
X