Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh-tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Jeg tror en mere flad ledelsesstruktur, hvor Krogh inddrager Hjortebjerg og Helveg i langt højere grad, end det har været tilfældet med Alm, er præcis det OB har behov for. Ja, han er cheftræner, men det skal en jo udnævnes som, og det sidste ord skal være hos en enkelt. Jeg tror de får et fremragende samarbejde, og kan sagtens se det bliver permanent. Jeg er meget positiv.
    Enig med dig i, at han virker oprigtig, ærlig, konstruktiv i indgangen til denne svære opgave, men jeg tror, og håber, han er manden der kan skaffe OB på rette vej fremad.
    Lad os nu give ham arbejdsro og tid, (selvom den er kort) til at sætte tingene i system og få skabt den gode, gamle OB-dyd med hårdt arbejde, så kommer resultaterne også.
    Held og lykke til det nye træner-team
    Last edited by Superior; 02-11-2023, 15:15.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Jeg tror en mere flad ledelsesstruktur, hvor Krogh inddrager Hjortebjerg og Helveg i langt højere grad, end det har været tilfældet med Alm, er præcis det OB har behov for. Ja, han er cheftræner, men det skal en jo udnævnes som, og det sidste ord skal være hos en enkelt. Jeg tror de får et fremragende samarbejde, og kan sagtens se det bliver permanent. Jeg er meget positiv.

    Leave a comment:


  • claudes1
    started a topic Søren Krogh-tråden

    Søren Krogh-tråden

    Han virker meget sympatisk i første interview med SFÅ:
    https://obstemmer.dk/interview-soere...m-cheftraener/
Working...
X