Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh-tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Søren Krogh-tråden

    Han virker meget sympatisk i første interview med SFÅ:
    https://obstemmer.dk/interview-soere...m-cheftraener/

    #2
    Jeg tror en mere flad ledelsesstruktur, hvor Krogh inddrager Hjortebjerg og Helveg i langt højere grad, end det har været tilfældet med Alm, er præcis det OB har behov for. Ja, han er cheftræner, men det skal en jo udnævnes som, og det sidste ord skal være hos en enkelt. Jeg tror de får et fremragende samarbejde, og kan sagtens se det bliver permanent. Jeg er meget positiv.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Jeg tror en mere flad ledelsesstruktur, hvor Krogh inddrager Hjortebjerg og Helveg i langt højere grad, end det har været tilfældet med Alm, er præcis det OB har behov for. Ja, han er cheftræner, men det skal en jo udnævnes som, og det sidste ord skal være hos en enkelt. Jeg tror de får et fremragende samarbejde, og kan sagtens se det bliver permanent. Jeg er meget positiv.
      Enig med dig i, at han virker oprigtig, ærlig, konstruktiv i indgangen til denne svære opgave, men jeg tror, og håber, han er manden der kan skaffe OB på rette vej fremad.
      Lad os nu give ham arbejdsro og tid, (selvom den er kort) til at sætte tingene i system og få skabt den gode, gamle OB-dyd med hårdt arbejde, så kommer resultaterne også.
      Held og lykke til det nye træner-team
      Last edited by Superior; 02-11-2023, 15:15.

      Comment


        #4
        Jeg tænkte det samme. Han virker yderst sympatisk og empatisk.

        Er det en fordel? Tja. det kommer jo an på, hvad man mener der er brug for. Tænker man de hellere skulle få et los i røven, så er han jo ikke den rette.

        Spændende...
        Fas est et ab hoste doceri.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
          Jeg tænkte det samme. Han virker yderst sympatisk og empatisk.

          Er det en fordel? Tja. det kommer jo an på, hvad man mener der er brug for. Tænker man de hellere skulle få et los i røven, så er han jo ikke den rette.

          Spændende...
          BW siger at hans person og passion er det truppen har brug for lige nu i OBs situation. Det må vi håbe er rigtigt.

          Comment


            #6
            Søren siger, at potentialet er større i truppen, end der er præsteret. Der skal drejes på nogle knapper og feltet skal angribes bedre. Bliver spændende hvor hurtigt han kan få det implementeret.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Søren siger, at potentialet er større i truppen, end der er præsteret. Der skal drejes på nogle knapper og feltet skal angribes bedre. Bliver spændende hvor hurtigt han kan få det implementeret.
              Det bed jeg også mærke i. Alm har været chefen og haft beslutningsretten/pligten så måske Krogh har haft andre holdninger til sammensætningen af truppen og måden at spille på

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Søren Krogh er ny cheftræner: Det handler meget lidt om mig - OBstruktion

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det bed jeg også mærke i. Alm har været chefen og haft beslutningsretten/pligten så måske Krogh har haft andre holdninger til sammensætningen af truppen og måden at spille på
                  Balancen på holdet har været håbløs, det kan alle se også Søren Krogh. Virker lidt som om at Alm har gået med den naive tro, at man kunne lave 3-4 mål i hver kamp, og så glemme det defensive, men sådan er virkeligheden jo ikke.

                  Comment


                    #10
                    Igen sympatisk at Søren ikke kaster Alm ind under bussen:

                    I har ledt efter løsningerne - er det på grund af den store udskiftning?

                    - Det er klart, at det har spillet en rolle, at vi ikke har formået som trænergruppe at få det pragmatisk det her til at fungere.
                    ​- Det er også klart, at vi har en idé om, hvordan vi gerne vil spille fodbold, og der har vi måske med de typer, der er kommet ind, bevæget os en smule udover det, men det er dygtige spillere, hvor vi ikke lige har ramt det moment, som har fået det hele til at spille.

                    - Det er det, vi skal finde nu og gøre alt for det, siger Søren Krogh til bold.dk.

                    Der er ikke købt én til én ind til strategien. Der har været arbejdet på at få det til at fungere med de spillere der er kommet ind. Så må vi se hvor lang tid det kommer til at tage…

                    Comment


                      #11
                      Meget fint interview. Krogh kommer med ærlige og klare udtalelser og han ved hvor problemerne ligger og lyder som én med en pragmatisk tilgang. Lige det vi og spillere har brug for. Jeg er fortrøstningsfuld og kan helt sikker sove bedre i denne nat end i sidste.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Søren siger, at potentialet er større i truppen, end der er præsteret. Der skal drejes på nogle knapper og feltet skal angribes bedre. Bliver spændende hvor hurtigt han kan få det implementeret.
                        selvf er der større potentiale end det der er blevet vist. En hurtig gennemgang. Mod randers hjemme smider vi sejren i overtid. Vejle hjemme - den skulle have været vundet. Og det samme med kampen mod Lyngby. Det mener jeg på ingen måde er utopiske resultater at kunne forlange af et OB mandskab.

                        Havde de gået vores vej = +8 point så havde vi ligget på 20 af point med AGF. Selv efter forsmædelige nederlag hjemme til top holdene Viborg og Silkeborg...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          selvf er der større potentiale end det der er blevet vist. En hurtig gennemgang. Mod randers hjemme smider vi sejren i overtid. Vejle hjemme - den skulle have været vundet. Og det samme med kampen mod Lyngby. Det mener jeg på ingen måde er utopiske resultater at kunne forlange af et OB mandskab.

                          Havde de gået vores vej = +8 point så havde vi ligget på 20 af point med AGF. Selv efter forsmædelige nederlag hjemme til top holdene Viborg og Silkeborg...
                          Jeg ved ikke hvorfor vi skulle slå Randers. Tror det er 3-4 år siden vi har vundet over dem. Tror nemlig ikke vi har slået dem under Alm. Men vi har heller ikke mødt dem så tit, da de jo ofte er i top 6
                          En ting er hvad man kan forlange af “et OB-mandskab” en anden er hvad man kan forlange af “dette OB-mandskab”. Synes vi i årevis har snakket om, at den kamp kunne/burde vi have vundet, men gjorde det ikke. Jeg synes efterhånden at det er et mønster. Når man ikke er helt god nok, vinder man bare ikke de kampe ofte nok.
                          Men lad os håbe, at Søren kan ændre på det og få forløst potentialet i holdet. Det håber vi jo alle! Nu er der jo også tilført to dygtige spillere til startopstillingen i forhold til de første 7 runder. Det gør chancerne for succes noget større end den trup Alm stod med fra sæsonstart.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            selvf er der større potentiale end det der er blevet vist. En hurtig gennemgang. Mod randers hjemme smider vi sejren i overtid. Vejle hjemme - den skulle have været vundet. Og det samme med kampen mod Lyngby. Det mener jeg på ingen måde er utopiske resultater at kunne forlange af et OB mandskab.

                            Havde de gået vores vej = +8 point så havde vi ligget på 20 af point med AGF. Selv efter forsmædelige nederlag hjemme til top holdene Viborg og Silkeborg...
                            ... og sådan er det vist at være fan, man bliver nemt overfaldet af lysten til bias :).
                            OB har meget præcist de point de har gjort sig fortjent til. Tjek de enkelte kampes forløb og xg.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Tror også Søren Krog er en fin mand til de resterende kampe. Han spreder en god stemning og agere fint kommunikativt. Han kan givetvis på kort sigt give os et lille løft, men det hele afhænger jo af resultater. Indleder vi med et nederlag i Lyngby, så står han jo virkelig med noget af en klippe der skal skubbes udover kanten. Den kamp bliver ekstremt vigtig for hans tid som cheftræner. Det er spændende hvad han finder på af justeringer, der kan virke på så kort tid.

                              Comment

                              Working...
                              X