Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh-tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Tror også Søren Krog er en fin mand til de resterende kampe. Han spreder en god stemning og agere fint kommunikativt. Han kan givetvis på kort sigt give os et lille løft, men det hele afhænger jo af resultater. Indleder vi med et nederlag i Lyngby, så står han jo virkelig med noget af en klippe der skal skubbes udover kanten. Den kamp bliver ekstremt vigtig for hans tid som cheftræner. Det er spændende hvad han finder på af justeringer, der kan virke på så kort tid.
    Jeg tør slet ikke tænke på, hvis han ikke vinder med holdet på hjemmebane mod Hvidovre. Det ville være det største mareridt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      selvf er der større potentiale end det der er blevet vist. En hurtig gennemgang. Mod randers hjemme smider vi sejren i overtid. Vejle hjemme - den skulle have været vundet. Og det samme med kampen mod Lyngby. Det mener jeg på ingen måde er utopiske resultater at kunne forlange af et OB mandskab.

      Havde de gået vores vej = +8 point så havde vi ligget på 20 af point med AGF. Selv efter forsmædelige nederlag hjemme til top holdene Viborg og Silkeborg...
      En gennemgang fortæller jo også:

      Vi kommer tilbage i kampen mod Randers på et straffespark.
      Vi vinder selv dybt inde i overtiden på Brøndby Stadion.
      Kampen mod Vejle har vi 2-3 afslutninger på mål. Selvfølgelig kan man godt sige, det var sådan en kamp vi skulle vinde, men så må vi også være ærlige og sige, at møde OB var også sådan en kamp FcN skulle vinde, BIF skulle vinde, SIF, AGF.....

      Så vi kunne sådan set også have lagt under Vejle, hvis vi skal stille det op som hvad der kunne være sket.
      ​​​​​​
      Vi er nok ca. der hvor det berettiger os.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-har...ge-kan-drikke/

        Kroghs ootræden giver virkelig tiltro.
        En ærlig og enotional engageret og dedikeret træner som tror kan bringe os i den rette retning igen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Hvor er han dog en berigelse, stort trænertalent, en person man får sympati for, dejlig optræden på TV, klart positivt for OB at få ham frem i rampelyset.

          Comment


            #20
            Jeg tror Krogh bliver vores nye cheftræner. Kun et spørgsmål om hvor lang kontrakten bliver

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg tror Krogh bliver vores nye cheftræner. Kun et spørgsmål om hvor lang kontrakten bliver
              ville sådan set ikke gøre mig noget. Syntes umiddelbart han har gjort et fint indtryk - den smule jeg har set til ham.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                ville sådan set ikke gøre mig noget. Syntes umiddelbart han har gjort et fint indtryk - den smule jeg har set til ham.
                Har hørt ham snakke lidt om justeringer her og skarphed der.
                Det er nok min egen fejl, at jeg ikke har fået set mere til ham, men jeg har ikke et kuk fornemmelse af om han vil kunne rykke os. Men jo, han kunne da sikkert være lige så god som så mange andre.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                  Hvor er han dog en berigelse, stort trænertalent, en person man får sympati for, dejlig optræden på TV, klart positivt for OB at få ham frem i rampelyset.
                  Altså, lol. En berigelse ligefrem? Jeg kunne ikke se noget som helst anderledes. Det havde jeg heller ikke forventet, manden har haft et par dage som chef. Men lige så komisk den ensidige kritik af Alm var, ligeså ubegrundet er det at snakke om berigelse efter så kort tid og efter endnu en dårlig kamp.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Har hørt ham snakke lidt om justeringer her og skarphed der.
                    Det er nok min egen fejl, at jeg ikke har fået set mere til ham, men jeg har ikke et kuk fornemmelse af om han vil kunne rykke os. Men jo, han kunne da sikkert være lige så god som så mange andre.
                    syntes måske heller ikke vi behøver skrive med ham allerede efter en enkelt kamp. Håber da lige de trækker vejret, afsøger markedet og lader holdet spille efteråret færdigt - uden pokal kampe bliver det jo tidlig juleferie så kan man træffe beslutningen der.

                    Jeg har ingen ide om hvor god han er - det er udelukkende baseret på de indtryk han har givet igennem interview...og den smule jeg så af ham på sidelinjen. Ikke en David Nielsen eller Bo H der løb rundt som en vild derude. Men trods alt så han noget mere animeret ud end Alm - det kunne jeg meget godt li'.

                    Men det er stadig early days. Taber han og holdet de næste 3 kan det godt være min holdning ændre sig ;)

                    Comment


                      #25
                      Krogh reflekterer over kampen og hvordan man kan bruge Rami uden at spille med 10`er

                      https://fyens.dk/ob/ob-s-traener-var...t-efter-pausen

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        ville sådan set ikke gøre mig noget. Syntes umiddelbart han har gjort et fint indtryk - den smule jeg har set til ham.
                        Han skal nok sige noget positivt. Men postkampinterview med ham var bekymrende. Måden han roser kampforløb etc. er jo utroværdigt. Fair nok hvis han føler at han ikke må sige: “kampen afslørede de samme mangler som under min forgænger. Vi skaber for lidt i store dele af kampen. Vi falder helt sammen i en periode af kampen som kunne have udløst et nederlag og vi stinker som altid på dødbolde.” Det havde vel været, hvad vi havde forventet at Alm skulle sige, for at vi ikke synes at han var en kæmpe nar. Krogh skal ikke pakkes ind i vat. Han har været del af hele miseren meget lang tid.

                        Comment


                          #27
                          For lige at bringe lidt positivt ind i disse lidt nedtrykkende OB-tider. Jeg har talt med en spiller fra 1.-holds-truppen i løbet af denne uge. Søren arbejder på en anden måde end Alm og med en masse små detaljer, som Alm ikke har brugt tid på. Så vi må håbe, at det over tid kan udløse nogle ændringer i OBs spil og få positiv indflydelse på resultaterne.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            For lige at bringe lidt positivt ind i disse lidt nedtrykkende OB-tider. Jeg har talt med en spiller fra 1.-holds-truppen i løbet af denne uge. Søren arbejder på en anden måde end Alm og med en masse små detaljer, som Alm ikke har brugt tid på. Så vi må håbe, at det over tid kan udløse nogle ændringer i OBs spil og få positiv indflydelse på resultaterne.
                            Interessant. Jeg havde på fornemmelsen, at Alm var meget nede omkring detaljerne, men til gengæld ikke formåede at arbejde med de store linjer.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                              Interessant. Jeg havde på fornemmelsen, at Alm var meget nede omkring detaljerne, men til gengæld ikke formåede at arbejde med de store linjer.
                              Virker som om det er omvendt, som jeg forstod spilleren.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Virker som om det er omvendt, som jeg forstod spilleren.
                                Jeg stillede heller ikke spørgsmålstegn ved spillerens, eller din, troværdighed

                                Comment

                                Working...
                                X