Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh-tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
selvf er der større potentiale end det der er blevet vist. En hurtig gennemgang. Mod randers hjemme smider vi sejren i overtid. Vejle hjemme - den skulle have været vundet. Og det samme med kampen mod Lyngby. Det mener jeg på ingen måde er utopiske resultater at kunne forlange af et OB mandskab.
Havde de gået vores vej = +8 point så havde vi ligget på 20 af point med AGF. Selv efter forsmædelige nederlag hjemme til top holdene Viborg og Silkeborg...
Vi kommer tilbage i kampen mod Randers på et straffespark.
Vi vinder selv dybt inde i overtiden på Brøndby Stadion.
Kampen mod Vejle har vi 2-3 afslutninger på mål. Selvfølgelig kan man godt sige, det var sådan en kamp vi skulle vinde, men så må vi også være ærlige og sige, at møde OB var også sådan en kamp FcN skulle vinde, BIF skulle vinde, SIF, AGF.....
Så vi kunne sådan set også have lagt under Vejle, hvis vi skal stille det op som hvad der kunne være sket.
Vi er nok ca. der hvor det berettiger os.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-har...ge-kan-drikke/
Kroghs ootræden giver virkelig tiltro.
En ærlig og enotional engageret og dedikeret træner som tror kan bringe os i den rette retning igen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
ville sådan set ikke gøre mig noget. Syntes umiddelbart han har gjort et fint indtryk - den smule jeg har set til ham.
Det er nok min egen fejl, at jeg ikke har fået set mere til ham, men jeg har ikke et kuk fornemmelse af om han vil kunne rykke os. Men jo, han kunne da sikkert være lige så god som så mange andre.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægHvor er han dog en berigelse, stort trænertalent, en person man får sympati for, dejlig optræden på TV, klart positivt for OB at få ham frem i rampelyset.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Har hørt ham snakke lidt om justeringer her og skarphed der.
Det er nok min egen fejl, at jeg ikke har fået set mere til ham, men jeg har ikke et kuk fornemmelse af om han vil kunne rykke os. Men jo, han kunne da sikkert være lige så god som så mange andre.
Jeg har ingen ide om hvor god han er - det er udelukkende baseret på de indtryk han har givet igennem interview...og den smule jeg så af ham på sidelinjen. Ikke en David Nielsen eller Bo H der løb rundt som en vild derude. Men trods alt så han noget mere animeret ud end Alm - det kunne jeg meget godt li'.
Men det er stadig early days. Taber han og holdet de næste 3 kan det godt være min holdning ændre sig ;)
- Likes 1
Comment
-
Krogh reflekterer over kampen og hvordan man kan bruge Rami uden at spille med 10`er
https://fyens.dk/ob/ob-s-traener-var...t-efter-pausen
Comment
-
ville sådan set ikke gøre mig noget. Syntes umiddelbart han har gjort et fint indtryk - den smule jeg har set til ham.
- Likes 1
Comment
-
For lige at bringe lidt positivt ind i disse lidt nedtrykkende OB-tider. Jeg har talt med en spiller fra 1.-holds-truppen i løbet af denne uge. Søren arbejder på en anden måde end Alm og med en masse små detaljer, som Alm ikke har brugt tid på. Så vi må håbe, at det over tid kan udløse nogle ændringer i OBs spil og få positiv indflydelse på resultaterne.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægFor lige at bringe lidt positivt ind i disse lidt nedtrykkende OB-tider. Jeg har talt med en spiller fra 1.-holds-truppen i løbet af denne uge. Søren arbejder på en anden måde end Alm og med en masse små detaljer, som Alm ikke har brugt tid på. Så vi må håbe, at det over tid kan udløse nogle ændringer i OBs spil og få positiv indflydelse på resultaterne.
Comment
Comment