Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sif-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Som jeg så det var det markant anderledes end hvad vi plejer. Vi spillede uden 10'er, men til gengæld med et decideret anker i Trybull. Manneh og köhler lå som 8'ere.
    Jeg synes også man kunne se på de tre, at de ikke var fuldstændig færdige efter 60-70 min., som vi plejer at se.
    Jeg synes der skal bygges videre på den midtbane, og måske også en mulighed for en gut som Ejdum, ikke at have så stort ansvar og arbejdsområde.
    Det er lidt fluekneperi om man kalder det for det ene eller det andet. Spillede vi 433, 4141, 4123, eller 7,9,13.
    Man kan konstatere vi spillede med 3 defensivt orienteret på midten. Noget vi ikke får med vores normale 10er. Det koster så den anden vej hvor der intet kommer fra midtbanen.
    Charly er den eneste der viser lidt offentsivt, men det er håbløst umodent hans spil. Han har slet ikke noget slutprodukt.
    Kadri er også anonym når han ligger alene fremme uden støtte offentsivt.
    Iøvrigt vildt hvad vi stiller op med igår , i forhold til sidste sæson med Franco og Sabbi.

    Comment


      Han er en af superligaens bedste centerbacks. Iøvrigt sammen med Slotsager. Vi skal bare nyde de kampe han spiller i Odense.

      Comment


        ja så det godt i en anden tråd

        - men derfor har vi jo stadig lov at drømme.

        Det er jo ikke sikkert Rangers har de samme varme følelser for ham - igen han vil være 31 inden næste sæson starter.

        Tror jeg vi får ham at se til næste sæson i en OB trøje - nej reelt ikke. Men mener da ikke det er helt umuligt - trods alt ikke messi vi snakker om her.

        Comment

        Working...
        X