Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sif-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Heller ikke jeg. Det lignede af Buya lænede sig meget langt frem, og derved var hans skulder længere fremme end Østrøms, selvom andre dele af Østrøm var længere fremme. Trist
    Det VAR et kussehår.
    Fedt når det går ens vej og lort når det går modstanderens vej.
    Ligesom med straffesparkskonkurrencer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Jeg er godt nok imponeret over den midterakse vi lige pludselig har fået, med Slots, Helander, Sven og Trybull. Det virker godt nok solidt. Vi kan også se hvordan det gavner Bernat at der ikke er nogle usikre spillere foran ham, så han kan koncentrere sig 100% om sit eget spil
      Dog ærgerligt at den akse først kom på plads så sent..
      Vi havde heller ikke meget at skyde med rent offensivt nu når Rami og Deedson var ude.
      ​​​​​​
      Meget enig. Silkeborg, dr jo ellers har ry for at være et dygtigt kombinationshold, blev lukket fuldstændigt ned i de centrale rum indtil helt til sidst, hvor den centrale akse nok var ved at løbe lidt tør for kræfter. Men det er et virkelig solidt fundament, som man kunne have bygget noget spændende op omkring, hvis den havde været på plads fra starten af sæsonen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Meget enig. Silkeborg, dr jo ellers har ry for at være et dygtigt kombinationshold, blev lukket fuldstændigt ned i de centrale rum indtil helt til sidst, hvor den centrale akse nok var ved at løbe lidt tør for kræfter. Men det er et virkelig solidt fundament, som man kunne have bygget noget spændende op omkring, hvis den havde været på plads fra starten af sæsonen.
        Ja, jeg ærgrer mig bare allerede over at vi nok ikke kommer til at kunne holde på Helander.. Så der skal vi til at finde en ny forsvarer igen.. Medmindre at Ivan lige pludselig holder sig skadesfri og kan hæve sit niveau. Og udover dette er Slots og Trybull jo også usikre kort i forholde til næste sæson (skrev vi ikke kun et enkelt år med Trybull?). Og vi mangler stadig helt vildt en angriber. Bash er altså bare ikke god som alene 9'er. Han er klasse hvis han har en ved siden af sig, som han også havde i Randers, hvor han shinede. I vores system fungerer det bare ikke at have en oppe foran der ikke kan snitte den videre til de hurtige på kanterne, eller kan være gældende på indlæg i feltet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Ja, jeg ærgrer mig bare allerede over at vi nok ikke kommer til at kunne holde på Helander.. Så der skal vi til at finde en ny forsvarer igen.. Medmindre at Ivan lige pludselig holder sig skadesfri og kan hæve sit niveau. Og udover dette er Slots og Trybull jo også usikre kort i forholde til næste sæson (skrev vi ikke kun et enkelt år med Trybull?). Og vi mangler stadig helt vildt en angriber. Bash er altså bare ikke god som alene 9'er. Han er klasse hvis han har en ved siden af sig, som han også havde i Randers, hvor han shinede. I vores system fungerer det bare ikke at have en oppe foran der ikke kan snitte den videre til de hurtige på kanterne, eller kan være gældende på indlæg i feltet
          altså denne sæson bliver jo endnu en i rækken af "lige-til-glemmebogen" vi skal sørger for vi for alvor ikke kommer i nedrykningsfarer. Og ja så er det formentlig endnu et stort transfervindue vi ser ind i næste sommer.

          Mon ikke der bliver skrevet en ny kontrakt med Slots når han fylder 18? Ikke at det i sig selv er nogen garanti for han er her næste sæson - men mere kan man jo ikke gøre.

          Både Helander og Trybull har udløb til sommer - og jeg regner bestemt ikke med at de spiller i OB efter sommerpausen, men omvendt ser jeg det heller ikke som værende helt umuligt. De er begge rigtigt gode - især efter vores standarder - men har også begge passeret de 30. Ja de vil selvf kunne finde noget større end OB - men tænker trods alt heller ikke de vil komme til at vælte sig i attraktive tilbud. Og så kan der være andre ting der trækker - måske det passer Helander at være tættere på sit hjem. Måske Trybull falder godt til på en tysk midtbane...hvem ved.

          Og nu vi er ved snakken; hvad så med Bernat? Han har også udløb næste sommer og lige pt vil jeg da hellere spille med ham en MH.

          Kadrii har vel også udløb - ham så jeg faktsik gerne vi lavede en forlængelse med. Ikke som første angriber - men han arbejder godt, vil være en fin indskifter og så har han bare været længe i klubben. Der er lidt af det der DNA der ville være rart at have i truppen lidt endnu.

          Men lad os lige få sikret endnu en sæson i suppen.

          - og forhåbentlig få en afklaring på trænersituatiuonen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Meget enig. Silkeborg, dr jo ellers har ry for at være et dygtigt kombinationshold, blev lukket fuldstændigt ned i de centrale rum indtil helt til sidst, hvor den centrale akse nok var ved at løbe lidt tør for kræfter. Men det er et virkelig solidt fundament, som man kunne have bygget noget spændende op omkring, hvis den havde været på plads fra starten af sæsonen.
            Helt enig. Men igen er det desværre på bagkant og nok også på lånt tid. Trybull og Helander smutter nok videre til sommer. Mon ikke også Slotsager er moden til et salg og så kan vi efter en skuffende 8. Plads lede efter nye spillere, hvor den kvalitet vi har brug for kun vil skrive korte kontrakter sidst i vinduet.
            Men lige nu skal vi ganske rigtigt glæde os over vi trods alt har den kvalitet som ser ud til at få lappet vores ellers så hullede defensiv sammen, så vi har et fundament at stå på. De små ting der slipper igennem tager Bernat fint fra på ift. MH, så det ser solidt ud. Vi var det bedste hold generelt og også med bolden i Silkeborg igår. Det er ganske få hold, som formår at være bedre på bolden end Silkeborg på deres plastikbane

            Nu skal vi lige have gravet de sidste procenter frem i Charly og få lappet Deedson sammen. Så har vi pludselig noget der ligner et slagkraftigt hold. Vi havde vundet igår, hvis enten Deedson eller Rami havde været med. Det var lige den kvalitet vi manglede på den sidste 1/3.

            Comment


              Enig med dem der er glade for vores 'nye' midtbane. Det så dejlig solidt ud.
              Det skal simpelthen være fuldstændig slut med 4-2-3-1. Aldrig mere.

              Første to-do som træner for et fodboldhold er vel at bygge et fundament, og så bygge på efterfølgende.
              Måske har Alm fundet noget der kunne være et fundament.

              Bernat viser han er en dygtig målmand. Det kan vi godt bruge lige nu.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Helt enig. Men igen er det desværre på bagkant og nok også på lånt tid. Trybull og Helander smutter nok videre til sommer. Mon ikke også Slotsager er moden til et salg og så kan vi efter en skuffende 8. Plads lede efter nye spillere, hvor den kvalitet vi har brug for kun vil skrive korte kontrakter sidst i vinduet.
                Men lige nu skal vi ganske rigtigt glæde os over vi trods alt har den kvalitet som ser ud til at få lappet vores ellers så hullede defensiv sammen, så vi har et fundament at stå på. De små ting der slipper igennem tager Bernat fint fra på ift. MH, så det ser solidt ud. Vi var det bedste hold generelt og også med bolden i Silkeborg igår. Det er ganske få hold, som formår at være bedre på bolden end Silkeborg på deres plastikbane

                Nu skal vi lige have gravet de sidste procenter frem i Charly og få lappet Deedson sammen. Så har vi pludselig noget der ligner et slagkraftigt hold. Vi havde vundet igår, hvis enten Deedson eller Rami havde været med. Det var lige den kvalitet vi manglede på den sidste 1/3.
                ingen tvivl om at deedson og rami var savnet igår. Men havde vi vundet hvis de var med? Jeg er ikke så sikker - selv når de er med syntes jeg godt nok vores angreb ser uskarpt ud. Meget lidt vi reelt skaber.

                Vi spiller bolden fint rundt - indtil vi nærmer os modstanderens felt så er det som om alt går i stå.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  altså denne sæson bliver jo endnu en i rækken af "lige-til-glemmebogen" vi skal sørger for vi for alvor ikke kommer i nedrykningsfarer. Og ja så er det formentlig endnu et stort transfervindue vi ser ind i næste sommer.

                  Mon ikke der bliver skrevet en ny kontrakt med Slots når han fylder 18? Ikke at det i sig selv er nogen garanti for han er her næste sæson - men mere kan man jo ikke gøre.

                  Både Helander og Trybull har udløb til sommer - og jeg regner bestemt ikke med at de spiller i OB efter sommerpausen, men omvendt ser jeg det heller ikke som værende helt umuligt. De er begge rigtigt gode - især efter vores standarder - men har også begge passeret de 30. Ja de vil selvf kunne finde noget større end OB - men tænker trods alt heller ikke de vil komme til at vælte sig i attraktive tilbud. Og så kan der være andre ting der trækker - måske det passer Helander at være tættere på sit hjem. Måske Trybull falder godt til på en tysk midtbane...hvem ved.

                  Og nu vi er ved snakken; hvad så med Bernat? Han har også udløb næste sommer og
                  lige pt vil jeg da hellere spille med ham en MH.

                  Kadrii har vel også udløb - ham så jeg faktsik gerne vi lavede en forlængelse med. Ikke som første angriber - men han arbejder godt, vil være en fin indskifter og så har han bare været længe i klubben. Der er lidt af det der DNA der ville være rart at have i truppen lidt endnu.

                  Men lad os lige få sikret endnu en sæson i suppen.

                  - og forhåbentlig få en afklaring på trænersituatiuonen.
                  Enig..Hvis vi kan forlænge med Bernat, så skal vi se at få skrevet en lang kontrakt med ham. Han kan pludselig lave en OC/Mads Hermansen og blive en rigtig god keeper for os og stadig med en god alder. Nu har han endelig et stærkt forsvar foran sig. Adelgaard har også tydeligvis løftet sit spil efter vi har fået styr på midterforsvaret.
                  Hvis vi på nogen måde kan forlænge med Helander og Trybull så er det bare med at slå til, de er begge klassespillere på på ekstremt vigtige positioner. Helander gør resten af forsvaret og keeperen bedre og Trybull giver hele midtbanen et kæmpe løft og hvis en spiller som Ejdum skal have et gennembrud, så er de typer som Trybull og Köhler han skal kunne læne sig op af. Men vi mangler stadig skarphed i front.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    ingen tvivl om at deedson og rami var savnet igår. Men havde vi vundet hvis de var med? Jeg er ikke så sikker - selv når de er med syntes jeg godt nok vores angreb ser uskarpt ud. Meget lidt vi reelt skaber.

                    Vi spiller bolden fint rundt - indtil vi nærmer os modstanderens felt så er det som om alt går i stå.
                    Jeg er heller ikke blæst bagover af vores spil når de er med, men med det rum SIF efterlod igår, så ville især Rami have været gift for dem. Rummene var endnu større end imod fcm, hvor han var virkelig god i 1. Halveg, og på en kunstofbane som passer en type som ham endnu bedre end vores, så havde han været uhyggelig.
                    Deedson savnede jeg mest fordi Selven igen var pivringe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Enig med dem der er glade for vores 'nye' midtbane. Det så dejlig solidt ud.
                      Det skal simpelthen være fuldstændig slut med 4-2-3-1. Aldrig mere.

                      Første to-do som træner for et fodboldhold er vel at bygge et fundament, og så bygge på efterfølgende.
                      Måske har Alm fundet noget der kunne være et fundament.

                      Bernat viser han er en dygtig målmand. Det kan vi godt bruge lige nu.
                      Men var det ikke også 4231 i går bare med Maneh på Rami’s plads?
                      Det var vel også grunden til at midtbanen var mere kompakt/solid i går ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Men var det ikke også 4231 i går bare med Maneh på Rami’s plads?
                        Det var vel også grunden til at midtbanen var mere kompakt/solid i går ..
                        Har ikke set det sådan. Trybull havde 6er rollen bag Koehler og Manneh. Til mindst var det den grundlæggende formation til vi gik til en fem-mand-bagkæde til sidst.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          I øvrigt kan man vel god sige at ikke kun Bernat var pointafgørende i går. Slotsager kom flyvende at redde point for os.

                          https://fb.watch/n-rkcID2j8/

                          Og hvad er det en fornøjelse at se ham juble over den redning.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Har ikke set det sådan. Trybull havde 6er rollen bag Koehler og Manneh. Til mindst var det den grundlæggende formation til vi gik til en fem-mand-bagkæde til sidst.
                            Som jeg så det var det markant anderledes end hvad vi plejer. Vi spillede uden 10'er, men til gengæld med et decideret anker i Trybull. Manneh og köhler lå som 8'ere.
                            Jeg synes også man kunne se på de tre, at de ikke var fuldstændig færdige efter 60-70 min., som vi plejer at se.
                            Jeg synes der skal bygges videre på den midtbane, og måske også en mulighed for en gut som Ejdum, ikke at have så stort ansvar og arbejdsområde.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              altså denne sæson bliver jo endnu en i rækken af "lige-til-glemmebogen" vi skal sørger for vi for alvor ikke kommer i nedrykningsfarer. Og ja så er det formentlig endnu et stort transfervindue vi ser ind i næste sommer.

                              Mon ikke der bliver skrevet en ny kontrakt med Slots når han fylder 18? Ikke at det i sig selv er nogen garanti for han er her næste sæson - men mere kan man jo ikke gøre.

                              Både Helander og Trybull har udløb til sommer - og jeg regner bestemt ikke med at de spiller i OB efter sommerpausen, men omvendt ser jeg det heller ikke som værende helt umuligt. De er begge rigtigt gode - især efter vores standarder - men har også begge passeret de 30. Ja de vil selvf kunne finde noget større end OB - men tænker trods alt heller ikke de vil komme til at vælte sig i attraktive tilbud. Og så kan der være andre ting der trækker - måske det passer Helander at være tættere på sit hjem. Måske Trybull falder godt til på en tysk midtbane...hvem ved.

                              Og nu vi er ved snakken; hvad så med Bernat? Han har også udløb næste sommer og lige pt vil jeg da hellere spille med ham en MH.

                              Kadrii har vel også udløb - ham så jeg faktsik gerne vi lavede en forlængelse med. Ikke som første angriber - men han arbejder godt, vil være en fin indskifter og så har han bare været længe i klubben. Der er lidt af det der DNA der ville være rart at have i truppen lidt endnu.

                              Men lad os lige få sikret endnu en sæson i suppen.

                              - og forhåbentlig få en afklaring på trænersituatiuonen.
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-om-rangers-fc
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tig-en-redning

                                Gensyn..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X