Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sif-ob

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sif-ob

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...keborg-if-ob-7

Haji ude ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    det er der ikke så meget nyt i.

Men vil sige jeg vil blive noget overrasket hvis tipsbladet får ret i deres bud på opstillingen...de har både nouck og selven med.

For det første håber jeg ikke Selvén er i nærheden af start 11 efter det han leverede sidst. Og for det andet så virker det til de bare har taget den første der blev skiftet ind og så tænkt; "jamen så afløser han nok Al hajj 1:1"

Tænker Manneh måske kunne afløse på den position. Alternativ kunne Kadrii måske rykkes lidt tilbage og Buya starte på toppen - selv om han næppe heller har gjort sig fortjent til en startplads.

- og så er der Markus Jensen som vidst var tiltænkt den plads som afløser - men ved ikke om han er klar

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Men vil sige jeg vil blive noget overrasket hvis tipsbladet får ret i deres bud på opstillingen...de har både nouck og selven med.

For det første håber jeg ikke Selvén er i nærheden af start 11 efter det han leverede sidst. Og for det andet så virker det til de bare har taget den første der blev skiftet ind og så tænkt; "jamen så afløser han nok Al hajj 1:1"

Tænker Manneh måske kunne afløse på den position. Alternativ kunne Kadrii måske rykkes lidt tilbage og Buya starte på toppen - selv om han næppe heller har gjort sig fortjent til en startplads.

- og så er der Markus Jensen som vidst var tiltænkt den plads som afløser - men ved ikke om han er klar
      At mangle al hajj er kritisk, men virkelig noget man må have kalkuleret med i ledelsen/trænerstaben. Jeg har ingen anelse hvad man mener den gode løsning er. Jeg kan i hvert fald ikke se den.

Men buya turay fra start er fuldstændig no-go. Det var en fornærmelse at se på sidst.
      så hellere kadrii på 10'er, nouck på toppen og selven på kant. Selvom det også er tyndt.

Tror desværre ikke Markus er i betragtning til noget som helst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

At mangle al hajj er kritisk, men virkelig noget man må have kalkuleret med i ledelsen/trænerstaben. Jeg har ingen anelse hvad man mener den gode løsning er. Jeg kan i hvert fald ikke se den.

Men buya turay fra start er fuldstændig no-go. Det var en fornærmelse at se på sidst.
        så hellere kadrii på 10'er, nouck på toppen og selven på kant. Selvom det også er tyndt.

Tror desværre ikke Markus er i betragtning til noget som helst.
        enig - også derfor Manneh bør være i spil - så vi har den tyske duo og Manneh på midten - tænker også det er vigtigt at have vores bedste spillere på banen. Så kan Charlie få kanten og Kadrii Angrebet - med Deedson på den anden kant

Comment

Markus var meldt skadet sidst og starter næppe.
          Jeg tror man går i 3-5-2 med kadrii og Deedson på toppen, hvis Deedson da er klar, ellers bliver det Charly såfremt han er klar.
          Manneh, Köhler og Trybull på midten og 2 wingbacks, hvor vi forhåbentlig har Nico med igen der er lidt mere gennembrudsstærk end Aske.
          Det er defensivt, men nok også noget mere komplekst for Silkeborg at løse end da vi blev kørt over sidst med en naiv taktik.

Comment

Don D kan der så også være tvivl om.

iflg SFÅ optakt var han vidst ikke engang på træningsbanen torsdag...Så hvis vi både mangler ham, Alhajj og Charly også fik et skrub - hvad så? Snakker vi så Kadrii en plads tilbage med Buya på toppen - og Selvén og Tyler på kanterne? puha så ser det sgu svært ud...

Comment

Don D kan der så også være tvivl om.

iflg SFÅ optakt var han vidst ikke engang på træningsbanen torsdag...Så hvis vi både mangler ham, Alhajj og Charly også fik et skrub - hvad så? Snakker vi så Kadrii en plads tilbage med Buya på toppen - og Selvén og Tyler på kanterne? puha så ser det sgu svært ud...
              Man kan da kun blive positivt overrasket

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Markus var meldt skadet sidst og starter næppe.
                Jeg tror man går i 3-5-2 med kadrii og Deedson på toppen, hvis Deedson da er klar, ellers bliver det Charly såfremt han er klar.
                Manneh, Köhler og Trybull på midten og 2 wingbacks, hvor vi forhåbentlig har Nico med igen der er lidt mere gennembrudsstærk end Aske.
                Det er defensivt, men nok også noget mere komplekst for Silkeborg at løse end da vi blev kørt over sidst med en naiv taktik.
                OB har formentlig hverken Rami Al Hajj, Don Deedson eller Nicholas Mickelson med til Silkeborg på søndag. Det skriver Leif Rasmussen i Sport Fyn i dag. Ikke godt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

OB har formentlig hverken Rami Al Hajj, Don Deedson eller Nicholas Mickelson med til Silkeborg på søndag. Det skriver Leif Rasmussen i Sport Fyn i dag. Ikke godt.
                  Det er skidt, men det overbeviser mig bare endnu mere i at vi stiller op i 3-5-2

HC
                  TS BP FH
                  LO SK AM TT AA
                  BK CNH

Og så har vi en historisk tynd bænk

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Formentlig ? Er det ikke et faktum, at RAH ikke er med pga. karantæne ?

Comment

Vi har snakket med Andreas Alm op til kampen mod Silkeborg.

Interview med Alm inden Silkeborg-kampen - OBstruktion

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Formentlig ? Er det ikke et faktum, at RAH ikke er med pga. karantæne ?
                        Det er et citat fra FS, men du har da helt ret.

Comment

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sven-k...til-silkeborg/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Forventer Ikke point i den her kamp….
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Forventer Ikke point i den her kamp….
                              OB giver pt pengene 5 (!) gange igen mod et hold, der spillede 1. Div for 3 år siden. Det er ikke kønt

Comment

Working...
                              X