Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sif-ob

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

flot tilkæmpet point.

HC med nogle flotte redninger - han bør står efteråret ud hvis han holder det niveau.

generelt fin kamp - men hold op hvor er vi bare uskarpe

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Bernat er min MOM
      Også her. Det er vildt glædeligt at han har grebet chancen
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

I betragtning af alle de chancer Silkeborg havde i anden halvkeg er det et heldigt point
        Mægtige Turay og mægtige Burey kunne desværre ikke ryste Silkeborg...
        næ han gjorde jo ikke det store for at overbevise om at han skal spille - men gjorde Selvén jo bestemt heller ikke. Tyler har modsat Selvén noget fysik - ikke så let at skubbe rundt på. Kan da håbe det "bare" er et spørgsmål om at få ham i ordenlig kampform for vi kunne godt bruge lidt muligheder fremme i angrebet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

næ han gjorde jo ikke det store for at overbevise om at han skal spille - men gjorde Selvén jo bestemt heller ikke. Tyler har modsat Selvén noget fysik - ikke så let at skubbe rundt på. Kan da håbe det "bare" er et spørgsmål om at få ham i ordenlig kampform for vi kunne godt bruge lidt muligheder fremme i angrebet.
          Ved indskiftningen kunne ikke forestille mig at Burey kunne være ringere end Selven i dag. Men det lykkedes ham at overbevise mig om...
          Ufatteligt at vi overhovedhentede ham - og endda som erstatning for en start-11-spiller. Enten var det katastrofal scoutet eller BW var fuldstændig desperat og tog den første som var villig at skrive kontrakt uden at vide det mindste om spilleren.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Forsvaret og midtbanen leverede godt. Håber kun vi bibeholder det med at spille kun med én 6er. Köhler og Trybull passer meget godt tilsammen og man kan se at de nyder sammenspillet. To gode fodboldspiller som ved at slås, det kan jeg rigtig god lide
            Men offensiven var utilfredsstillende. Charlie med flere gode aktioner som han mest selv ødelægger derefter og Selven var helt væk. Og der blev endnu dårligere med Turay og Burey.
            Vi mangler helt sikker kvalitet der og vi mangler et etableret offensivspil som til mindst til dels kan kompensere mangel af individuelle kvalitet. Men det mangler nu allerede hele tid og tror ikke vi kommer videre der under Alm.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Sindsyg kamp. Super vigtigt point. Alt tæller.
              Enig. Stor tak til Bernat for gode redninger og Slotsager for hans blokering i 19 minutters tillægstid, samt generelt en stærk kamp af dem begge. Derudover får Trybull, Köhler og Hellander også store plusser i min bog.

Comment

Ved indskiftningen kunne ikke forestille mig at Burey kunne være ringere end Selven i dag. Men det lykkedes ham at overbevise mig om...
                Ufatteligt at vi overhovedhentede ham - og endda som erstatning for en start-11-spiller. Enten var det katastrofal scoutet eller BW var fuldstændig desperat og tog den første som var villig at skrive kontrakt uden at vide det mindste om spilleren.
                Der er desværre alt for mange fejlskud fra BW i truppen, Sauli, Mustafic, Burey og Turry som de dyreste.
                De rigtig gode spillere han har hentet har ikke opvejet alle flopkøbene.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Det vanvittige er også de spillere, han har skilt sig af med. Både Breum og FT ville pynte gevaldigt. Fenger ville være en helt anden type end BK.

Osv osv.

BW mente, at vi trængte til vinderkultur. Løsningen - udenlandske lejesvende. Resultat - en bundplacering og et hold der er meget svært at føle noget for.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Det vanvittige er også de spillere, han har skilt sig af med. Både Breum og FT ville pynte gevaldigt. Fenger ville være en helt anden type end BK.

Osv osv.

BW mente, at vi trængte til vinderkultur. Løsningen - udenlandske lejesvende. Resultat - en bundplacering og et hold der er meget svært at føle noget for.
                    Breum, der har de samme udfordringer i Nederlandene som i Ådalen ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Osv osv.

Breum? Come on!

Comment

Uenig! Når snakken falder på Selven er jeg målløs! Jeg har ikke set en dårligere spiller i OB, siden den legendariske Greger Andrijevski. Men det er jo nok før din tid.
                        Selven kan ikke de mest basale ting man skal kunne på et fodboldhold. Og han har desværre ikke forudsætninger for at lære det.
                        Hvordan han kan få kampe foran Burey er mig en gåde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Uenig! Når snakken falder på Selven er jeg målløs! Jeg har ikke set en dårligere spiller i OB, siden den legendariske Greger Andrijevski. Men det er jo nok før din tid.
                          Selven kan ikke de mest basale ting man skal kunne på et fodboldhold. Og han har desværre ikke forudsætninger for at lære det.
                          Så du tror Burey gjorde det bedre end Selven? Han ødelæggende en lovende kontra og vi kom permanent under press som gav flere rigtig gode chancer til SIF efter udskiftninger Charlie/Burey og Selven/Turay fordi en tam offensive blev til en helt-væk-offensive.
                          Men vi kan ja måske blive enig at begge er langt fra superliganiveau men kunne blive en succes i Danmarksserien. ;-)
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Syntes han minder om Magne Sturød
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Så du tror Burey gjorde det bedre end Selven? Han ødelæggende en lovende kontra og vi kom permanent under press som gav flere rigtig gode chancer til SIF efter udskiftninger Charlie/Burey og Selven/Turay fordi en tam offensive blev til en helt-væk-offensive.
                              Men vi kan ja måske blive enig at begge er langt fra superliganiveau men kunne blive en succes i Danmarksserien. ;-)
                              Men Burey forsøger jo faktisk noget. Det er rigtigt det ikke lykkedes i dag, men Selven forsømmer jo fuldstændig at udfordre når han er isoleret, og det er fuldstændig absurd når nu han faktisk er pivhurtig. Til gengæld træffer han historisk mange beslutninger når vi har lovende omstillinger og blot skal sørge for at gøre sig spilbar og holde sig onside. Med hans fart burde han være gift for et forsvar, men han er jo nærmere en hæmsko for os.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Men Burey forsøger jo faktisk noget. Det er rigtigt det ikke lykkedes i dag, men Selven forsømmer jo fuldstændig at udfordre når han er isoleret, og det er fuldstændig absurd når nu han faktisk er pivhurtig. Til gengæld træffer han historisk mange beslutninger når vi har lovende omstillinger og blot skal sørge for at gøre sig spilbar og holde sig onside. Med hans fart burde han være gift for et forsvar, men han er jo nærmere en hæmsko for os.
                                Hverken Tyler eller Selvén ligner pt. spillere der har superliganiveau. Måske de kan udvikle sig til det, men indtil da må de på bænken.
                                Jeg kunne godt lide vores kompakte midtbane i dag med Trybull som 6’er og Köhler + Manneh som 8’ere. Håber vi holder fast i denkonstellation selvom Rami er tilbage i næste kamp. Så kunne vi smide Rami eller Baskim ud på den plads Selvén startede på og den anden på 9’eren. Umiddelbart tænker jeg Baskim på fløjen og Rami helt fremme.

Comment

Working...
                                X