Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sif-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nogle beretninger fra dagens træning?

    Comment


      #17
      https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...ar-duo-tilbage
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Forventer Ikke point i den her kamp….
        Så kan du heller ikke blive skuffet.

        Comment


          #19
          FS/SFs bud på start11eren

          ...................HC
          Leroy.......Slots....Filip..........Aske
          ................Trybull
          ........Manneh........Sven
          Selven.......................Charly
          ..............Bashkim

          BP
          Ivancevic
          MH m.fl.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            FS/SFs bud på start11eren

            ...................HC
            Leroy.......Slots....Filip..........Aske
            ................Trybull
            ........Manneh........Sven
            Selven.......................Charly
            ..............Bashkim

            BP
            Ivancevic
            MH m.fl.
            Fatter ikke at Selven kan være inde i billedet. Men lad os nu se, det er bare FS bud.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Fatter ikke at Selven kan være inde i billedet. Men lad os nu se, det er bare FS bud.
              Hvis alternativerne er Turey eller Buray så… vist i øvrigt to dyre herrer der er slået af en 19 årig svensker uden 1. holdskampe før han kom til OB ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Hvis alternativerne er Turey eller Buray så… vist i øvrigt to dyre herrer der er slået af en 19 årig svensker uden 1. holdskampe før han kom til OB ..
                men det i sig selv og jo også en mindre skandale - en ting er at ikke alle transfers vil være et hit. Men både Tyler og Buya var hentet ind som profiler og at man har ramt SÅ skævt på begge de to er sgu skidt.

                Det var noget andet hvis det var Selvèn (hvilket det jo til en vis grad er) han er hentet som ungt talent og næppe med en forventning om han skulle levere fra dag 1...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  men det i sig selv og jo også en mindre skandale - en ting er at ikke alle transfers vil være et hit. Men både Tyler og Buya var hentet ind som profiler og at man har ramt SÅ skævt på begge de to er sgu skidt.

                  Det var noget andet hvis det var Selvèn (hvilket det jo til en vis grad er) han er hentet som ungt talent og næppe med en forventning om han skulle levere fra dag 1...
                  Enten har man overvurderet deres niveau = Skidt scouting, eller også har man undervurderet alle vores modstandere samt niveauet i Superligaen = skidt ledelse. Jeg havde egentlig tænkt at BW lige skulle lande og have tid til at analysere. Men jeg har fra denne sæson besluttet at den tid er forbi, og at han SKAL kunne hente forstærkninger, når han henter dem.
                  Med mindre at det er vurderet at det er trupspillere og de samtidige er billige, så forstår jeg ikke hvorfor man henter Sauli, Mouritsen, Burey og Buya.

                  Selvén forstår jeg ifh til fremtidsperspektiv, og Buya havde man håbet kunne genfinde sig selv.
                  Det er superærgeligt at vi befinder os hvor vi gør. Sidste sæson og denne sæson er enormt definerende i forhold til udviklingen og økonomi i dansk fodbold. Europa betyder enormt meget i indtægt og top 6 er SUPER vigtigt.

                  Lads os håbe at de gode signings hidtil - Köhler, Owuso, Helander, Deedson og Trybull er nok kvalitet til at vi får vendt skuden. Jeg tror på det, men spørgsmålet er om det er for sent. Jeg håber på 3 point.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                    Enten har man overvurderet deres niveau = Skidt scouting, eller også har man undervurderet alle vores modstandere samt niveauet i Superligaen = skidt ledelse. Jeg havde egentlig tænkt at BW lige skulle lande og have tid til at analysere. Men jeg har fra denne sæson besluttet at den tid er forbi, og at han SKAL kunne hente forstærkninger, når han henter dem.
                    Med mindre at det er vurderet at det er trupspillere og de samtidige er billige, så forstår jeg ikke hvorfor man henter Sauli, Mouritsen, Burey og Buya.

                    Selvén forstår jeg ifh til fremtidsperspektiv, og Buya havde man håbet kunne genfinde sig selv.
                    Det er superærgeligt at vi befinder os hvor vi gør. Sidste sæson og denne sæson er enormt definerende i forhold til udviklingen og økonomi i dansk fodbold. Europa betyder enormt meget i indtægt og top 6 er SUPER vigtigt.

                    Lads os håbe at de gode signings hidtil - Köhler, Owuso, Helander, Deedson og Trybull er nok kvalitet til at vi får vendt skuden. Jeg tror på det, men spørgsmålet er om det er for sent. Jeg håber på 3 point.
                    Vi er i overhængende nedrykningsfare. Situationen er katastrofal. Vi har en træner der ikke for alvor kan få forløst den talentmasse vi har i klubben. Jeg har helt mistet troen på Alm i forhold til mandskabsbehandling og det medfører at spillere som Breum, Frøkjær, Luka og Max Fenger må sendes videre og erstattes af udenlandske lykkeriddere som Alm heller ikke kan få noget ud af. Vi har behov for ny inspiration og den skal i første omgang komme fra trænerbænken.

                    Comment


                      #25
                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ger-er-tilbage
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        FS/SFs bud på start11eren

                        ...................HC
                        Leroy.......Slots....Filip..........Aske
                        ................Trybull
                        ........Manneh........Sven
                        Selven.......................Charly
                        ..............Bashkim

                        BP
                        Ivancevic
                        MH m.fl.
                        Er Don deedson skadet.?
                        Man kunne da vidst godt habe brugt en mand som tongya i dag

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                          Enten har man overvurderet deres niveau = Skidt scouting, eller også har man undervurderet alle vores modstandere samt niveauet i Superligaen = skidt ledelse. Jeg havde egentlig tænkt at BW lige skulle lande og have tid til at analysere. Men jeg har fra denne sæson besluttet at den tid er forbi, og at han SKAL kunne hente forstærkninger, når han henter dem.
                          Med mindre at det er vurderet at det er trupspillere og de samtidige er billige, så forstår jeg ikke hvorfor man henter Sauli, Mouritsen, Burey og Buya.

                          Selvén forstår jeg ifh til fremtidsperspektiv, og Buya havde man håbet kunne genfinde sig selv.
                          Det er superærgeligt at vi befinder os hvor vi gør. Sidste sæson og denne sæson er enormt definerende i forhold til udviklingen og økonomi i dansk fodbold. Europa betyder enormt meget i indtægt og top 6 er SUPER vigtigt.

                          Lads os håbe at de gode signings hidtil - Köhler, Owuso, Helander, Deedson og Trybull er nok kvalitet til at vi får vendt skuden. Jeg tror på det, men spørgsmålet er om det er for sent. Jeg håber på 3 point.
                          tænker det kommer meget an på hvad man mener med at "vende skuden"? Indfri målsætning om top 6? I så fald vil jeg mene det sket med det. Det vil kræve et run af mesterskabsform for at komme med og den tror jeg ikke på.

                          Snakker vi bare ren og skær overlevelse så vil jeg mene chancerne er bedre. Syntes især de desværre alt for sene tilføjelser af Helander og Trybull har givet os noget bredde og kvalitet til de positioner, og det bør alt andet lige kunne hjælpe os med at skaffe nok point når vi når til nedrykningsspillet og vi får flere kampe mod hold på vores niveau. Men vi skal jo helst ikke være alt for langt bagefter til den tid.
                          Efter Silkeborg i dag så kommer der 3 ekstremt vigtige kampe mod Lyngby, Hvidovre og Randers - her skal skrabes nogle point sammen inden vinterpausen

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Er Don deedson skadet.?
                            Man kunne da vidst godt habe brugt en mand som tongya i dag
                            han er ihvertfald ikke med i truppen.

                            Tongya forstår jeg mindre og mindre af at man skulle af med - han havde været god at have her i efteråret...

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              FS/SFs bud på start11eren

                              ...................HC
                              Leroy.......Slots....Filip..........Aske
                              ................Trybull
                              ........Manneh........Sven
                              Selven.......................Charly
                              ..............Bashkim

                              BP
                              Ivancevic
                              MH m.fl.
                              Nok eneste chance for ikke at blive kørt midt over at overbefolke midtbanen, når en i forvejen svag trup er decimeret af skader og karantæne. Vildt at man føler at Selvén er bedste bud efter er decideret tåkrummende pinligt indhop i mandags.
                              Lad os håbe at vi ikke bliver tvunget til udskiftninger før minut 88

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Vi er i overhængende nedrykningsfare. Situationen er katastrofal. Vi har en træner der ikke for alvor kan få forløst den talentmasse vi har i klubben. Jeg har helt mistet troen på Alm i forhold til mandskabsbehandling og det medfører at spillere som Breum, Frøkjær, Luka og Max Fenger må sendes videre og erstattes af udenlandske lykkeriddere som Alm heller ikke kan få noget ud af. Vi har behov for ny inspiration og den skal i første omgang komme fra trænerbænken.
                                Syntes der er enormt stor forskel på de cases; Mener stadig det er positivt at sende de yngre spillere på leje ophold for at give dem noget erfaring - som med Luca. Fenger havde været meget skadet og skulle også igang igen.

                                Breum den fatter jeg stadig ikke noget af.

                                Men Frø - det var vel tiden han skulle videre...godt top niveau men faldt jo desværre også ofte ud i kampene. 24 år så ikke længere et talent, og med kun 1 år tilbage. Måske han gerne havde forlænget hvis vi havde haft en anden træner - men syntes sådan set det er en fin case.

                                Problemet er ikke den afgang - det er hvad der er kommet ind i stedet.

                                Comment

                                Working...
                                X