Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCM 23/10/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    https://bold.dk/fodbold/kamp/ob-vs-f...10-23/16076145

    meget lige kamp jfr bold.dk - hvordan ser det ud på stadion?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Det er sådan lidt en mærkelig fornemmelse man sidder med.

      Jeg vil altid have OB vinder! Men vil også gerne have Alm fyret…. Det er fandme træls og giver en sådan en nærmest ligegyldig fornemmelse.
      du får ikke Alm fyret lige foreløbigt - slipper tidligst for ham til vinter så i mellemtiden må vi gerne få skrabet nogle point sammen. Så kan vi hive ham ud når top 6 er glippet

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Det er sådan lidt en mærkelig fornemmelse man sidder med.

        Jeg vil altid have OB vinder! Men vil også gerne have Alm fyret…. Det er fandme træls og giver en sådan en nærmest ligegyldig fornemmelse.
        Lige der jeg også er. Og en eller to ok kampe kan ikke redde en sæson.

        Comment


          #64
          Det er længe siden jeg har set en så underholdende OB kamp. Er faktisk faldet i søvn nogle gange. Vi skal IKKE tabe denne kamp.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            https://bold.dk/fodbold/kamp/ob-vs-f...10-23/16076145

            meget lige kamp jfr bold.dk - hvordan ser det ud på stadion?
            det føles også lige. De er bare farligere foran kassen end vi er.

            Comment


              #66
              pause.

              syntes vi er kommet bedre med, især de første 10 (?) min syntes jeg godt nok vi stod lavt og bare lossede væk.
              Få nu udfordret de 2 midtstoppere der begge har gult - må vi da kunne få lidt ud af.

              Comment


                #67
                Jeg synes det har været en opløftende 1. halvleg. Jeg kan ikke finde ud af om FCM ikke spiller godt, om vi spiller godt, eller om vi gør FCM dårlige.

                Jeg synes vi står godt i forsvaret som udgangspunkt. Selvom vores centerforsvarer ikke er hurtige er Bernat god til at komme hurtig ud. Jeg synes også Aske spiller fint, selvom han har lidt blundere. Leroy har spillet godt både offensivt og defensivt.

                Og så er jeg helt vild med vores 2 tyskere. De spiller virkelig godt, placerer sig godt og supplerer hinanden fint. Deres spil frigør Rami meget bedre. Og det er det der har gjort ham til kampens spiller hidtil. Nouck har spillet fint. Han skal bare have bolden lidt mere og 15 meter længere frem. Det samme har Deedson. Kadrii skal gøre mere ud af sine store chancer. Buya havde nok haft farten til at smide friløberen i kassen.

                Men alt i alt opløftende. Spillet er i opadgående kurve, så nu skal resultaterne bare følge med.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  du får ikke Alm fyret lige foreløbigt - slipper tidligst for ham til vinter så i mellemtiden må vi gerne få skrabet nogle point sammen. Så kan vi hive ham ud når top 6 er glippet
                  Det hælder jeg også til, han kan ryge når top 6 glipper, heller ikke nogen grund til for BW at sætte sig selv mere under pres ved at fyre ham for tidligt, for pilen peger på ham næste gang, længere oppe tager ingen ansvar.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                    Selvfølgelig er det den kæmpe klovn til Dalsgaard, der laver nummeret på HC. Et af ligaens mest beskidte spillere.
                    FCM satser hårdt på grænsen til det ulovlige på alle dødbolde. OB er blide som lam i den disciplin. Det er bare ærgerlige points vi smider alt for ofte fordi vi ikke er skarpe nok på dødbolde både defensivt og offensivt.


                    Comment


                      #70
                      Lidt heldig med at gå til halvleg på. 1-1. Men hvad.

                      Owosu, al hajj og egentligt også deedson spiller godt, Kadrii har en off Day.

                      Comment


                        #71
                        Jeg synes vi spiller bedst, men jeg synes fcm har mere bid i deres omstillinger. Nu fik vi så lige Al Hajj her til sidst med en enestående kasse, men ellers løber lidt for meget ud i sandet. Vi får ikke sat Charly i scene langt nok fremme på banen og Deedson står overfor en som kan være med på farten i dag.
                        Men tydeligt vi har fået et boost af vores sejr i Farum. Der er tempo i boldomgangen og fcm får slet ikke held med deres høje pres.
                        Forhåbentlig kan det fortsætte når vi i 2. Halveg skal til at skifte ud også.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                          Det hælder jeg også til, han kan ryge når top 6 glipper, heller ikke nogen grund til for BW at sætte sig selv mere under pres ved at fyre ham for tidligt, for pilen peger på ham næste gang, længere oppe tager ingen ansvar.
                          tror så bare ikke det har noget med det at gøre. Pilen vil jo også pege på BW hvis han venter for længe og udviser for meget tillid til Alm.

                          Men vinduet til træner fyring var der - det undlod man så, tror ikke det var fordi vi fik en heldig 1-0er i nordsjælland. Mon ikke det nærmere handler om at man ikke har kunnet få den man ville have nu og her.

                          Og så virker det jo stadig væk til at spillerne er med Alm.

                          Men ryger vi under stregen så kan tingene ændre sig hurtigt. Og så mener jeg heller ikke man kan holde fast i ham når sæson målsætningen glipper for 3 år i træk. Stor udskiftning eller ej.

                          Comment


                            #73
                            Uafgjort kan vi være bedst tjent med. Vi virker utroligt ufarlige når vi har bolden. FCM virker underligt passive, men kunne have lukket kampen til 2-0.
                            Men hvor er vi utroligt svage fysisk. Vi ligner alt andet end et OB hold.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Lidt heldig med at gå til halvleg på. 1-1. Men hvad.

                              Owosu, al hajj og egentligt også deedson spiller godt, Kadrii har en off Day.
                              Syntes også Bjørn har været god i dag.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                                Dog klart vores bedste mand idag, med længder. Også inden scoringen...
                                Men der skulle altså heller ikke meget til. Det jeg mente var egentlig, at jeg synes han skal aflevere hurtigere. Klart vores bedste mand, men han kunne godt spille de andre bedre. Det er meget at bede om.

                                Comment

                                Working...
                                X