Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCM 23/10/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg synes vi spiller bedst, men jeg synes fcm har mere bid i deres omstillinger. Nu fik vi så lige Al Hajj her til sidst med en enestående kasse, men ellers løber lidt for meget ud i sandet. Vi får ikke sat Charly i scene langt nok fremme på banen og Deedson står overfor en som kan være med på farten i dag.
    Men tydeligt vi har fået et boost af vores sejr i Farum. Der er tempo i boldomgangen og fcm får slet ikke held med deres høje pres.
    Forhåbentlig kan det fortsætte når vi i 2. Halveg skal til at skifte ud også.
    syntes også det virker lidt som drenge mod mænd - fcm ser noget større ud fysisk. De står lidt bedre fast - hvis vi så bare var markant hurtigere end dem så vi kunne løbe uden om dem men det syntes jeg heller ikke er tilfældet.

    Synes ikke FCM spiller specielt godt eller flot, men de er gode til og gør meget ud af standard situationer, hvor det ikke altid virker som om det er noget vi har fokus på. Det er ikke specielt kønt det de laver - men ofte effektivt. Det er jo thomasberg de har fået som træner...

    Comment


      #77
      BP ud, Ivancevic ind

      Comment


        #78
        fin en anden til at tage hjørne og frispark - aske sparke for dårligt

        Comment


          #79
          Vi er gentagende ikke ret gode på dødbolde

          Comment


            #80
            Vores dødbolde stinker…
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #81

              Aske med adskillige flotte præcise indlæg, i øvrigt god kamp af knægten indtil videre, bare en skam, at Alm’s system slet ikke berører denne facet i spillet og der dermed ingen trusler er i feltet…​

              Comment


                #82
                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...erer-ob-pa-1-1
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                  Aske med adskillige flotte præcise indlæg, i øvrigt god kamp af knægten indtil videre, bare en skam, at Alm’s system slet ikke berører denne facet i spillet og der dermed ingen trusler er i feltet…​
                  Ha ha god joke.

                  Comment


                    #84
                    Lækkert at Rami lige byder Gigolovic velkommen tilbage <3. Perfekt hvis han havde undgået gult.

                    Comment


                      #85
                      Vi står bedre nu. Men også meget dybt.

                      Comment


                        #86
                        Svinet Dalsgård. Han må gerne slagtes.

                        Comment


                          #87
                          Så må Selven gerne træde i karakter

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                            Jeg er ikke overrasket. Daubjerg har alle dage dømt til fordel for vores modstandere når vi har haft ham.
                            Findes der nogen OB kamp hvor dommeren ikke har holdt med modstanderen, eller modstanderen har været nogle svin, VAR har været lort, modstanderen filmet.

                            Det er da et fantastisk tuderi der altid er blandt OB fans.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Findes der nogen OB kamp hvor dommeren ikke har holdt med modstanderen, eller modstanderen har været nogle svin, VAR har været lort, modstanderen filmet.

                              Det er da et fantastisk tuderi der altid er blandt OB fans.
                              Der findes masser af kampe. Men Daubjerg og Uslu har jeg noteret mig oftere dømmer i mod os end andre.

                              Comment


                                #90
                                Løb nu de kontra. De har 3 i backkæden med kort.

                                Comment

                                Working...
                                X