Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcm, kan vi få uafgjort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Leif gætter på 4-2-3-1

    https://fyens.dk/sport/her-er-sport-...fc-midtjylland

    Leeroy er klar åbenbart. Men ikke Slotsager og Selvén på vk igen

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Leif gætter på 4-2-3-1

      https://fyens.dk/sport/her-er-sport-...fc-midtjylland

      Leeroy er klar åbenbart. Men ikke Slotsager og Selvén på vk igen
      Det er ikke Leif - men Niels

      Comment


        #18
        Kan simpelthen ikke forstå hvis Charly ikke starter, efter hans kamp imod fc Nordsjælland.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
          Kan simpelthen ikke forstå hvis Charly ikke starter, efter hans kamp imod fc Nordsjælland.
          Samme her, med mindre Charlie er skadet så er det uforståeligt. Og selvom vil gerne se Aske komme i gang igen og spillletid hjælper der sikker så ville jeg preferere Nico som vb. Vi er desperat for point og Nico gjorde det glimrende og var langt bedre end Aske.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Samme her, med mindre Charlie er skadet så er det uforståeligt. Og selvom vil gerne se Aske komme i gang igen og spillletid hjælper der sikker så ville jeg preferere Nico som vb. Vi er desperat for point og Nico gjorde det glimrende og var langt bedre end Aske.
            Nico er skadet.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Ja lad os se noget mere engagement, og coaching fra træneren på sidelinien. Det er nok også den eneste ændring vi ser. Alm har nok i meget store træk, dikteret hvad der skal ske. Vi får ingen point ud af den kamp.
              Sikke en tabermentalitet. Fcm har ikke imponeret hidtil, og de spiller Randers bold efter Tomasberg kom til.
              De underpræsterer lige så meget som OB med tanke på deres budget.

              Comment


                #22
                MH og Bernat eneste målmænd i truppen, så må man gå ud fra, at MH er blevet klarmeldt. Jeg havde egentlig lidt håbet, at Bernat ville få chancen for at bygge videre på sin fine kamp mod FCN.

                Comment


                  #23
                  I mine øjne er kampen i aften en kæmpe chance for, at melde sig ind i sæsonen igen. Det bliver helt sikkert vanskeligt, vi har længe haft det svært hjemme imod FCM. Meen, det er superligaen - der er stort set ingen resultater, der er givet på forhånd. Uafgjort er acceptabelt, men overvej lige, hvilken kickstart på resten af året, en sejr vil være:

                  1) Det store Vi-kan ikke-vinde på-hjemmebane-spøgelse, bliver manet til jorden.
                  2) Det store Vi-kan-ikke-vinde-2-kampe-i-træk, bliver manet til jorden.
                  3) Det knapt så store Vi-kan-ikke-vinde-over-jyderne-spøgelse bliver manet til jorden.

                  Vi ryger op på 8.-pladsen 6 point fra nedrykningsstregen og med kun 3 points afstand til top6.

                  Herefter står vi overfor et program, der hedder SIF (ude) - Lyngby (ude) og Hvidovre (hjemme). SIF er svær, men vi står reelt bedre til dem på udebane, hvor vi bedre kan tillade os, at stille os ned og køre rendyrket kontra... Det er måske jubeloptimistisk, men 6 point i de 3 kampe og så er vi enten i top6, eller meget tæt på.

                  SÅ, vind nu i aften, Drenge! Så ligger verden pludselig åben igen

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                    I mine øjne er kampen i aften en kæmpe chance for, at melde sig ind i sæsonen igen. Det bliver helt sikkert vanskeligt, vi har længe haft det svært hjemme imod FCM. Meen, det er superligaen - der er stort set ingen resultater, der er givet på forhånd. Uafgjort er acceptabelt, men overvej lige, hvilken kickstart på resten af året, en sejr vil være:

                    1) Det store Vi-kan ikke-vinde på-hjemmebane-spøgelse, bliver manet til jorden.
                    2) Det store Vi-kan-ikke-vinde-2-kampe-i-træk, bliver manet til jorden.
                    3) Det knapt så store Vi-kan-ikke-vinde-over-jyderne-spøgelse bliver manet til jorden.

                    Vi ryger op på 8.-pladsen 6 point fra nedrykningsstregen og med kun 3 points afstand til top6.

                    Herefter står vi overfor et program, der hedder SIF (ude) - Lyngby (ude) og Hvidovre (hjemme). SIF er svær, men vi står reelt bedre til dem på udebane, hvor vi bedre kan tillade os, at stille os ned og køre rendyrket kontra... Det er måske jubeloptimistisk, men 6 point i de 3 kampe og så er vi enten i top6, eller meget tæt på.

                    SÅ, vind nu i aften, Drenge! Så ligger verden pludselig åben igen
                    Jeg er som udgangspunkt enig - i aften er ret skelsættende. Bliver der tændt et lys i mørket, der har omgivet klubben den senere tid? Hvis ikke, stiller alle igen spørgsmål til projektet.

                    Hvis vi vinder, ja, hvis vi overvintre i top 6, så er dette rædselsfulde efterår blot et bump på vejen.

                    Lad det blot være et bump på vejen. Har sjældent været så spændt på en kamp!
                    Fas est et ab hoste doceri.

                    Comment


                      #25
                      Vil selvfølgelig helst se en sejr i aften.
                      Men er lige så interesseret i den attitude, vi ser. Vil spillerne give alt, og vil de kæmpe en vis legemsdel ud af bukserne.
                      Det får vi brug for i de kommende kampe.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                        I mine øjne er kampen i aften en kæmpe chance for, at melde sig ind i sæsonen igen. Det bliver helt sikkert vanskeligt, vi har længe haft det svært hjemme imod FCM. Meen, det er superligaen - der er stort set ingen resultater, der er givet på forhånd. Uafgjort er acceptabelt, men overvej lige, hvilken kickstart på resten af året, en sejr vil være:

                        1) Det store Vi-kan ikke-vinde på-hjemmebane-spøgelse, bliver manet til jorden.
                        2) Det store Vi-kan-ikke-vinde-2-kampe-i-træk, bliver manet til jorden.
                        3) Det knapt så store Vi-kan-ikke-vinde-over-jyderne-spøgelse bliver manet til jorden.

                        Vi ryger op på 8.-pladsen 6 point fra nedrykningsstregen og med kun 3 points afstand til top6.

                        Herefter står vi overfor et program, der hedder SIF (ude) - Lyngby (ude) og Hvidovre (hjemme). SIF er svær, men vi står reelt bedre til dem på udebane, hvor vi bedre kan tillade os, at stille os ned og køre rendyrket kontra... Det er måske jubeloptimistisk, men 6 point i de 3 kampe og så er vi enten i top6, eller meget tæt på.

                        SÅ, vind nu i aften, Drenge! Så ligger verden pludselig åben igen
                        ELSKER, at en landskampspause er nok til at tro (lidt) på sagen igen. Jeg er desværre ikke synderligt optimistisk på baggrund af de uendeligt antal skuffelser i bagagen. Hver gang OB har mulighed for at skabe kontakt, fucker de op. Undskyld at jeg ødelægger de gode takter på optimismefronten herinde. Håber virkelig I får ret

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          ELSKER, at en landskampspause er nok til at tro (lidt) på sagen igen. Jeg er desværre ikke synderligt optimistisk på baggrund af de uendeligt antal skuffelser i bagagen. Hver gang OB har mulighed for at skabe kontakt, fucker de op. Undskyld at jeg ødelægger de gode takter på optimismefronten herinde. Håber virkelig I får ret
                          Enig. FCM kan spille på kontra; deres absolutte favoritdisciplin. De er bedre end os, selv om det ikke kører for dem. Den ligger desværre lidt for godt til hede-drengene.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                            Enig. FCM kan spille på kontra; deres absolutte favoritdisciplin. De er bedre end os, selv om det ikke kører for dem. Den ligger desværre lidt for godt til hede-drengene.
                            Det afhænger vel af om OB vil diktere spillet? Det tænker jeg egentlig ikke vi vil. Fcm er tvunget til sejr for at holde trit med topholdene. De skal frem og skabe den her fodboldkamp og vi skal forene os med vi lige nu er et bundhold, der skal arbejde ud fra en solid defensiv struktur som vi så i Farum.

                            Men enig I at hvis vi helt naivt forsøger at spille med og presse højt, så kan det blive en kamp som hjemme imod SIF. Det tror jeg dog efterhånden selv Alm ved ikke er opskriften længere.

                            Comment


                              #29
                              FCM bør være (stor)favorit til aftenens kamp. Det kan der ikke være tvivl om. Det eneste der kan ændre på det, er den uforudsigelighed der er hos os. Selv om jeg selvfølgelig håber på en sejr, så har jeg også en frygt for, at et godt resultat igen - igen vil overbevise ledelsen om, at vi er på rette vej. Men de seneste to år (eller 10-11 år) viskes ikke ud med to gode resultater på stribe.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                                FCM bør være (stor)favorit til aftenens kamp. Det kan der ikke være tvivl om. Det eneste der kan ændre på det, er den uforudsigelighed der er hos os. Selv om jeg selvfølgelig håber på en sejr, så har jeg også en frygt for, at et godt resultat igen - igen vil overbevise ledelsen om, at vi er på rette vej. Men de seneste to år (eller 10-11 år) viskes ikke ud med to gode resultater på stribe.
                                Med mindre BW har ret i at holdet har stort potentiale og det snart bliver forløst. Helander og Trybull er jo nye og måske er det de manglende brikker for at holdet lykkes.

                                Comment

                                Working...
                                X