Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcm, kan vi få uafgjort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ob - fcm, kan vi få uafgjort?

    To ting:

    1
    nogen der vil købe min billet til 70 kr? Det er modsatte side af obs hardcore fans. Send en sms på 27592346

    2
    hvordan dælme ka vi få uagjort her? Parkere bussen og håbe på 0-0?

    #2
    Oprindeligt indsendt af yeswecan Se indlæg
    To ting:

    1
    nogen der vil købe min billet til 70 kr? Det er modsatte side af obs hardcore fans. Send en sms på 27592346

    2
    hvordan dælme ka vi få uagjort her? Parkere bussen og håbe på 0-0?
    1 jeg vil ikke købe din billet .. held og lykke med salget

    2 jeg har Oddset på OB sejr ud fra devisen om at jo længere tid det er siden sidste hjemmesejr jo tættere er vi på det sker i morgen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af yeswecan Se indlæg
      To ting:

      1
      nogen der vil købe min billet til 70 kr? Det er modsatte side af obs hardcore fans. Send en sms på 27592346

      2
      hvordan dælme ka vi få uagjort her? Parkere bussen og håbe på 0-0?
      tænker det kræver en koncentreret holdindsats som vi så mod Nordsjælland. Syntes ikke FCM på nogen måde har virket skræmmende men det har vi jo mildt sagt heller ikke. Mener ikke point er umuligt - men favoritter er vi så langt fra.

      - Faktisk er vi vel der hvor det kun er Hvidovre vi vil være favoritter mod pt...Vejle er vel mere en 50/50...

      Comment


        #4
        Jeg er bare spændt på hvordan vi stiller op. Frygter 5 mandsbakæde, håber 4 mandsbagkæde

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          tænker det kræver en koncentreret holdindsats som vi så mod Nordsjælland. Syntes ikke FCM på nogen måde har virket skræmmende men det har vi jo mildt sagt heller ikke. Mener ikke point er umuligt - men favoritter er vi så langt fra.

          - Faktisk er vi vel der hvor det kun er Hvidovre vi vil være favoritter mod pt...Vejle er vel mere en 50/50...
          Det er meget det samme vi skal ud I som imod fcn. Fcm havde heller ikke nemt ved at bryde vores betondefensiv op sidst, og i Farum fik vi vist lidt mere bid i kontraspillet end i Herning.
          Jeg ville ønske at vi kunne byde dem op til dans på kuglen, så vi fik en god fodboldkamp, men jeg tror vores vej til succes er hårdt disciplineret arbejde defensivt og effektivitet i kontraspillet. Leverer vi som i Farum får vi point, for fcm er dårligere end fcn, men føler vi os forpligtet til at forsøge at stå højt og forsøge at spille med dem, så bliver vi straffet som i så mange andre kampe i denne sæson i Odense

          Comment


            #6
            Nej det tror jeg ikke. Tænker 1-3.

            Comment


              #7
              Det er bare en kamp der skal vindes. Så simpelt er det.

              Comment


                #8
                Er der nogen som har status på de skadede, og evt er bud på start 11’eren?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Det er bare en kamp der skal vindes. Så simpelt er det.
                  Præcis som da vi mødte Randers, Viborg, Vejle og Lyngby

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Præcis som da vi mødte Randers, Viborg, Vejle og Lyngby
                    Og AGF og Silkeborg
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af yeswecan Se indlæg
                      To ting:

                      1
                      nogen der vil købe min billet til 70 kr? Det er modsatte side af obs hardcore fans. Send en sms på 27592346

                      2
                      hvordan dælme ka vi få uagjort her? Parkere bussen og håbe på 0-0?
                      Om vi kan få uafgjort?
                      Selvfølgelig kan vi, vi kan endda vinde kampen. Fordi ingen kamp er tabt før den blev spillet.
                      Men hvis vi spiller igen Alms sædvanlige system så er chancerne for point meget småt. Medmindre Trybull viser sig som den som kan lukke alle de huller og ulemper Alms system har men det tror jeg ikke han kan.
                      Forventer at holdet kæmper, slås og bider. Mere er det (desværre) ikke mere jeg kræver. Hvis det giver point så er de mere end velkommen. Ellers vil jeg til mindst se at vi dør med støvlerne på - på trøjernes vegne drengene bærer.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Om vi kan få uafgjort?
                        Selvfølgelig kan vi, vi kan endda vinde kampen. Fordi ingen kamp er tabt før den blev spillet.
                        Men hvis vi spiller igen Alms sædvanlige system så er chancerne for point meget småt. Medmindre Trybull viser sig som den som kan lukke alle de huller og ulemper Alms system har men det tror jeg ikke han kan.
                        Forventer at holdet kæmper, slås og bider. Mere er det (desværre) ikke mere jeg kræver. Hvis det giver point så er de mere end velkommen. Ellers vil jeg til mindst se at vi dør med støvlerne på - på trøjernes vegne drengene bærer.
                        Jeg magter ikke se på 5 mandsforsvar, hvis vi spiller på den samme måde som sidst mod Herning.

                        Vi spiller på hjemmebane, vi skal ud og slås. Der skal ild i øjnene, vi SKAL have den første sejr på hjemmebane.

                        Jeg håber så meget på denne opstilling
                        HC
                        Nico Ivan/slots Helander Aske
                        Trybull Kohler
                        DonD Rami Charly
                        Bashkim

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Jeg magter ikke se på 5 mandsforsvar, hvis vi spiller på den samme måde som sidst mod Herning.

                          Vi spiller på hjemmebane, vi skal ud og slås. Der skal ild i øjnene, vi SKAL have den første sejr på hjemmebane.

                          Jeg håber så meget på denne opstilling
                          HC
                          Nico Ivan/slots Helander Aske
                          Trybull Kohler
                          DonD Rami Charly
                          Bashkim
                          Det er vel den bedste opstilling hvis vi bliver i 4-2-3-1.
                          Har bare tabt tiltrien til Alms system hvad ikke betyder st jeg vil til den kujonfodbold vi skifter til tider til - især ikke på hjemmebanen. Kan rigtig god lide Dahlslykkes ide om at vende trekanten og spille kun med én 6er:
                          https://obstemmer.dk/tirsdagsanalyse...-spillestilen/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Det er vel den bedste opstilling hvis vi bliver i 4-2-3-1.
                            Har bare tabt tiltrien til Alms system hvad ikke betyder st jeg vil til den kujonfodbold vi skifter til tider til - især ikke på hjemmebanen. Kan rigtig god lide Dahlslykkes ide om at vende trekanten og spille kun med én 6er:
                            https://obstemmer.dk/tirsdagsanalyse...-spillestilen/
                            Det kan jeg også, og ser det ikke helt urealistisk heller.


                            Nu slipper vi begge heldigvis for st se Alm på sidelinjen imorgen og mod SIF næste uge.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Det kan jeg også, og ser det ikke helt urealistisk heller.


                              Nu slipper vi begge heldigvis for st se Alm på sidelinjen imorgen og mod SIF næste uge.
                              Ja lad os se noget mere engagement, og coaching fra træneren på sidelinien. Det er nok også den eneste ændring vi ser. Alm har nok i meget store træk, dikteret hvad der skal ske. Vi får ingen point ud af den kamp.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment

                              Working...
                              X