Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror ikke man har brug for 3 assistenter dog…
Så ja en løsning med Niels Frederiksen som cheftræner med Krogh og Hjortebjerg som assistenter kunne være interessant.
Alternativt kunne man måske lokke Bo Henriksen til fra sommeren 2024, hvor hans kontrakt i Zürich udløber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig. Mon ikke Helvegs rolle som assistenttræner er meget midlertidig og at han selv er indstillet på at glide tilbage i den rolle han havde før Alm blev fyret.
Så ja en løsning med Niels Frederiksen som cheftræner med Krogh og Hjortebjerg som assistenter kunne være interessant.
Alternativt kunne man måske lokke Bo Henriksen til fra sommeren 2024, hvor hans kontrakt i Zürich udløber.
Niels er heller ikke interesseret !
David er taget sydpå !
Så tror vi skal droppe dem alle for en stund
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Bo kommer ikke til Ådalen i denne omgang !
David er taget sydpå !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Bo kommer ikke til Ådalen i denne omgang !
David er taget sydpå !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Det må du gerne forklare, og er det bare din fornemmelse, eller noget du hører?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Det jeg har er, at Niels Frederiksen afviste at tage OB 48 timer før en Lyngbykamp, men at han ville have tid til at arbejde med spillerne i en opstart, evt pr 1. januar. Og nej jeg kan naturligvis ikke fortælle hvor det er kommet fra, men det er jo heller ikke sikkert det bliver ham. Den historie med Häcken kan jo være lækket for at presse andre steder. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at der også arbejdes på trænere vi aldrig har hørt om, vi har bla 2 tyskere på midtbanen, en svensker i forsvaret, som givetvis kan "hviske" BW nogle navne i øret. Det er sgu spændende :-)
Comment
Comment