Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt område til aktivt stemningsskabende fans på tribunen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nyt område til aktivt stemningsskabende fans på tribunen

    Jeg er sikkert ikke den eneste som glæder sig til at se og opleve hvordan det nye område på FS kommer til at virke, og på søndag bliver spændingen udløst.
    Men jeg rejser til Italien på lørdag, så jeg kan desværre ikke se og opleve præmieren. Hvis nogle af jer har lyst og mulighed, kan I så tage et par billeder af hvordan området ser ud og ligge det op her på forum? Jeg kan ikke vente helt til den 2. august med at se det
    God kamp til alle på søndag. Jeg har på fornemmelsen at den nye sæson bringer gamle tider tilbage til Odense

    #2
    Positive briller!!!! Mere af det tak.

    Comment


      #3
      Helt sikkert. Jeg er også positivt stemt og hvad angår stemningsområdet, så tror jeg det er et fornuftigt tiltag! På søndag får vi så at se om det har en effekt! Tror der er større chancer for at flere får lydt til at være med og håber da også der gøres en ekstra indsats for at få hele stiften med! Jeg står hvertfald klar med en lille fad, en pølsemix og med de blå og hvide striber på mig :D
      Og en sejr får vi jo selvfølgelig!

      Comment


        #4
        Nogen der kan forklare præcis, hvad det nye område går ud på?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Nogen der kan forklare præcis, hvad det nye område går ud på?
          Det er vel ret "simpelt" - stolene er fjernet i midten (som på det gamle stemningsområde) men nu blot helt ned til banden. Stemningsskaberne vil rykke ned foran.

          Indrømmet - jeg har svært ved at se pointen i at gøre en halvfyldt ståpladsområde dobbelt så stort, når det gamle sjældent kunne fyldes op. Jeg har også svært ved at se pointen i at lyden nu skal komme nede forfra og ud mod banen, i stedet for oppe bagfra, hvor den fanger de "ikke-syngende" tilskuere før lyden ryger videre ud mod banen. "Positivt": En masse stående nede foran vil "tvinge" de siddende tilskuere til at stå op, hvis de vil have en chance for at se noget som helst af det der sker i målfeltet.

          Når ovenstående så er sagt, så håber jeg, det lykkes, at få skabt den fedeste stemning ever i den kommende sæson!
          Last edited by obforever; 18-07-2014, 08:29.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #6
            Jeg håber også, at det bliver fedt det nye område. Jeg er desværre netop blevet opereret i knæet, så der kommer til at gå et stykke tid, før jeg kan tage turen fra KBH til Odense og deltage i løjerne, men jeg vil da håbe at så mange som muligt støtter op om holdet i den nye sæson. Vi har skreget på flere fynske spillere, og kan det lykkes os at holde på de tre forreste (EL, RF og BK), tror jeg vi kan få en sjov sæson!

            ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH, Vi vil kæmpe, vi vil slåååååås!!

            Comment


              #7
              Håber også det vil give stemningen et løft og at det får flere til at stå op og bidrage . De billige billetter lokker flere til at købe plads på stiften , ikke for at deltage i stemningen med for at spare penge desværre .

              Til en af de sidste kampe sidste sæson stod vi ( mig og mine 2 drenge ) foran en far med dine drenge , han spurgte så om vi ikke kunne sætte os ned for de kunne ikke se for os når de sad ned . Det afslog vi hvorefter han brokker dig konstant i en halv time , og jeg vendte mig om og spurgte om han ikke havde købt billet til den forkerte tribune og at når han gik hjem lige skulle kigge på det skilt som hænger ved indgangen på tribunen . Det blev han skide sur over og hidsede sig op , men besindede sig og tog sine børn med og gik over på siden af tribunen .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Jeg håber ihvertfald nogen lige knipser et par billeder

                Jeg melder mig først ind i debatten når jeg har set hvordan det nye område ser ud

                Comment


                  #9
                  Hva hjælper det at have udvidet stemningsområdet, når man som idag vælger at droppe capo og tromme ? utroligt at vi som en "stor klub" er så ringe på stemningssiden

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Hva hjælper det at have udvidet stemningsområdet, når man som idag vælger at droppe capo og tromme ? utroligt at vi som en "stor klub" er så ringe på stemningssiden
                    Ja, hvad var meningen med det?
                    OBeliever

                    Comment


                      #11
                      Folk er deltids fans, gider kun mod de større hold......

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hyper Se indlæg
                        Folk er deltids fans, gider kun mod de større hold......
                        Der manglede både capo og trommer i dag
                        OBeliever

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                          Der manglede både capo og trommer i dag
                          Det er godt nok også et utaknemmeligt job at få et søvndyssende stiften i gear. Desværre afhænger stemningen af alt for få fans, og når de tager en slapper, så ender det vel som idag.

                          Så jeg kan nu godt forstå at capo tjansen en Søndag mod Nordtyske ikke er noget man har lyst til. Vi må vel bare se i øjnene, at pt er vi ikke bedre på tribunen end vi er på banen. Det eneste der sikkert får os ud af den krise er bedre spil over en længere periode. Desværre.

                          Comment


                            #14
                            Måske man skulke indskrænke området . Fanscenen i Odense er stendød .. Aldrig har jeg oplevet noget så tamt som i dag hvor vores i forvejen ringe niveau ramte et hidtil uset pinligt lavpunkt ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              selvom man møder sønderjyske og spillet ikke har kørt, så skal man jo ikke droppe stemningen. Men i odense kan vi kun lave stemning når det går godt desværre, man skal sgu også kunne i modgang

                              Comment

                              Working...
                              X