Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCN søndag den 8. oktober kl 14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Det var sgu godt at mit odds på OB sejr til 7.75 gik hjem. Skulle nok have smidt mere end 10 kroner :P
    Jeg synes odds 5 på uafgjort var pænt, men ikke engang det vandt jeg - satte 100 kroner. Og fint nok :-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      hvorfor?

      Han skal ikke beholde jobbet på baggrund af en kamp / eller fyres på baggrund af en kamp.

      Der er spillet 11 kampe - vi har formået at skrabe 11 point sammen...holdt nullet nøjagtig en gang - der er masser af grunde til at skifte træner.

      Men tydeligt han ikke har tabt omklædningsrummet (og det er måske det eneste der kan redde ham) - men flot indsats i dag

      edit; vi har heller ikke vundet på hjemmebane endnu. ligger kun lige akurat over nedrykningsstregen - og misser vores top 6 målsætning for 3 år under Alm.
      Jeg skriver jo også det kan forsvares og som der bliver kæmpet har han jo ikke tabt omklædningsrummet. Jeg lader de kloge afgøre om han skal fyres eller ej

      Comment


        Jeg synes det er lidt sjovt at have Peter Sørensen som kommentator og analytiker. Jeg føler hele tiden alt hans ros af alle spillerne er for at sætte sig selv i scene til et trænersæde :P.

        Comment


          Godt kæmpet, drenge!
          Men en kamp hvor vi i første halvleg havde næsten intet offensivt og i anden halvleg havde intet offensivt. Men vi kunne undgå store individuelle fejl så den gik heldigvis hjemme.
          Håber ikke vi fortsætter ørkenvandring med Alm pga sejren fordi synes sejren skyldes ikke et fremskridt i vores spil men mere et fuldstændig uskarpt FCN-hold.
          Men en gang mere stor ros til spillere som kæmpede røven ud af buksen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            hvorfor?

            Han skal ikke beholde jobbet på baggrund af en kamp / eller fyres på baggrund af en kamp.

            Der er spillet 11 kampe - vi har formået at skrabe 11 point sammen...holdt nullet nøjagtig en gang - der er masser af grunde til at skifte træner.

            Men tydeligt han ikke har tabt omklædningsrummet (og det er måske det eneste der kan redde ham) - men flot indsats i dag

            edit; vi har heller ikke vundet på hjemmebane endnu. ligger kun lige akurat over nedrykningsstregen - og misser vores top 6 målsætning for 3 år under Alm.
            Helt enig. Man kan sagtens blive fyret efter en sejr i Farum. Alm er lykkedes med at stable en fin defensiv på benene, når udgangspunktet er kontrabold imod hold som fck, bøf, til dels fcm og nu imod fcn. I de øvrige kampe, hvor han har fået til opgave at spille ud fra en strategi med fremadradrettet offensiv fodbold, så fejler han. Det er det spil som skal bringe os i top 6 og ikke at vi kan krige en sejr hjem i Farum.
            Men hatten af for at han i dag kan sætte sine spillere op til at levere som i dag. Igen rammes vi af modgang med flere skader, men alle tager skeen i den anden hånd og giver alt de har. Det havde jeg eksempelvis ikke følelsen af man til sidst gjorde under Michelsen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              Jaa!!

              EDIT: Håber dog ikke det redder Alm...
              Svækker næppe tilliden .. https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...amp-mod-lyngby
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Et rigtig godt post-kamp-interview med Alm. Det ligner atlså at han på ingen måde har tabt det omklædningsrum. Det er sgu underligt. På den anden side er han jo ny træner for langt de fleste i truppen ;o)

                Comment


                  Det er godt nok spændende om de stadig trykker på knappen…

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Det er godt nok spændende om de stadig trykker på knappen…
                    Rødt kort til Alm = grønt lys til ny træner.

                    Comment


                      Det virker ikke som et hold der vil af med træneren. Lyngby var på sin vis også mere uheld end retfærdigt.
                      men naturligvis kan man tvivle på Alm projektet.
                      det er nok mere der jeg er, end en tro på at spillerne ikke vil han.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Det var sgu godt at mit odds på OB sejr til 7.75 gik hjem. Skulle nok have smidt mere end 10 kroner :P
                        Jeg fik den til 9.0... desværre gik kuponen ikke hjem, men det var godt nok høje odds på OB rundt omkring.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          Det var sgu godt at mit odds på OB sejr til 7.75 gik hjem. Skulle nok have smidt mere end 10 kroner :P
                          havde 100,- men "kun" til odds 7,25

                          Comment


                            Lækkert med en sejr, tænker man forlænger Alm med yderligere et år imorgen..........

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                              Lækkert med en sejr, tænker man forlænger Alm med yderligere et år imorgen..........
                              SHHHH nu må du fandme ikke give westrøm nogle gode ideer...

                              Comment


                                Slotsager håber stadig at kunne tage på landsholdsopgave på onsdag

                                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ndshold-onsdag

                                Comment

                                Working...
                                X