Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Hansen
    Nico Slots Helander Adelgaard
    Trybull Koehler
    Don D Rami Charlie
    Bashkim
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Hansen
      Nico Slots Helander Adelgaard
      Trybull Koehler
      Don D Rami Charlie
      Bashkim
      Så får folk deres ønske om Charlie opfyldt. Det kan så heller ikke være værre end Selvén. Men jeg trivler dog på at han får nogen positiv indflydelse. Han er simpelthen for uskolet og 9 ud af 10 aktioner træder han i bolden eller det løber ud i ingenting. Modbevis mig nu for h*lvede

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Så får folk deres ønske om Charlie opfyldt. Det kan så heller ikke være værre end Selvén. Men jeg trivler dog på at han får nogen positiv indflydelse. Han er simpelthen for uskolet og 9 ud af 10 aktioner træder han i bolden eller det løber ud i ingenting. Modbevis mig nu for h*lvede
        Det er vel frygten, men Charly var jo flyvende i opstarten og ikke mindst i en halv kamp mod RFC. Derefter knap så prangende spil med formdyk måske og noget sygdom osv. FS/SF beretter at Charly til træninger viser tæt på samme niveau som han gjorde i opstarten. Håbet er lysegrønt så vi må krydse alt hvad der krydses kan for at han rammer sit topniveau i dag

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Mon ikke vi får en masse tid i optakten i dag, dog ikke positiv, men det er vi jo heller ikke ligefrem berettiget til, god kamp.

          Comment


            #50
            Har sat 100 kr på uafgjort til odds 5. Men det er svært at vide om FCN er flyvende efter storsejren i Bulgarien eller er for trætte. Satser på det sidste. Vinde bør vi aldrig kunne.

            Comment


              #51
              Hørte I det samme som mig? —> Martin Hansen blev i optakten spurgt om han mener at der er opbakning til Alm i truppen. Han svarede at det kom han ikke til at svare på 1 1/2 time før kampstart. Sagde han det - eller hørte jeg forkert.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                Mon ikke vi får en masse tid i optakten i dag, dog ikke positiv, men det er vi jo heller ikke ligefrem berettiget til, god kamp.
                masser af omtale - men også lidt...hvad kan vi bruge det til. Journalisten stiller spørgsmål til BW som ingen regner med han kan svare på. Han kan jo ikke stå 10 min før kamp og sige at jo vi skal have ny træner. Hvad regner de med - ikke andet end et ritual.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Hørte I det samme som mig? —> Martin Hansen blev i optakten spurgt om han mener at der er opbakning til Alm i truppen. Han svarede at det kom han ikke til at svare på 1 1/2 time før kampstart. Sagde han det - eller hørte jeg forkert.
                  nej det var vidst ca hvad han sagde. Så kan man jo spekulere; er det fordi der ikke er opbakning til Alm. Eller MH der bare ikke er så "skolet" i hvad man skal sige i en sådan situation.

                  Omvendt kan man også sige; hvor meget kan/skal du reelt ligge i det hvis han bare havde sagt; "ja selvfølgelig er der opbakning"

                  Comment


                    #54
                    Uanset resultat skal det være sidste kamp med Alm i spidsen.

                    Han er ikke en dårlig træner, men han har det med stirre sig blind og skifte dårligt ud. (Specielt skifte for sent ud)

                    Der skal en anden type til. Bo H er lidt drømmen for mig, men andre kan også gøre det.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      masser af omtale - men også lidt...hvad kan vi bruge det til. Journalisten stiller spørgsmål til BW som ingen regner med han kan svare på. Han kan jo ikke stå 10 min før kamp og sige at jo vi skal have ny træner. Hvad regner de med - ikke andet end et ritual.
                      Nej det kan de selvfølgelige ikke stå at fyre ham på åben skærm. Men det er flosklernes tid blandt journalisterne, dog holder de presset oppe ved at spørge til NT, men det er han nok kold over for, som han har været de sidste 12 år, har han lavet mere end 1 interview?

                      Comment


                        #56
                        Jaaaaa

                        Comment

                        Working...
                        X