Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 2.okt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bedste kamp jeg har set fra ob efter sommerferien

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      "den værste krise i 25 år". Det er nok rigtigt. Alm og/eller Bjørn W skal være fortid.
      jeg har endnu ikke mistet troen på Bjørn - men bliver han ved med at holde fast i Alm kan det godt ændre sig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Alm du bliver ikke savnet.
        Alternativt skal vi skifte hele holdet…..nååååh nej det har vi allerede gjort 3 gange under Alm.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
          Bedste kamp jeg har set fra ob efter sommerferien
          Det er lige før, jeg er enig. Vi var lidt bedre imod Randers en time i første kamp, men ellers har det været ringe - i dag var slet ikke det værste, vi har set.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            jeg har endnu ikke mistet troen på Bjørn - men bliver han ved med at holde fast i Alm kan det godt ændre sig.
            Hvad har Bjørn gjort godt for OB udover et par salg ?
            Hvad med køb?

            Comment


              Det værste er at BW har formået at skabe økonomisk succes til OB ud fra en ringe sportsslig placering - Man kunne frygte, også når man kigger på vi fik 90 Mil ind og der kun gik 10 mil ud, at ledelsen faktisk er ganske tilfreds med hvad der foregår i OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Alternativt skal vi skifte hele holdet…..nååååh nej det har vi allerede gjort 3 gange under Alm.
                hjælper ikke noget hvis det fortsat er Alm der er træner. Jeg er rystet over hvor dårligt det er - og hvor hurtigt det er gået var sløjt til værre

                Comment


                  Jeg synes ikke det var særlig godt og det er imod Lyngby. Nu har vi også været igennem de nemme point i ligaen nu kommer der nogle af de bedre hold.

                  Gudsjammerligt.

                  Comment


                    Jeg har ikke set førsteholdet siden SIF-kampen. Det kan anbefales.

                    Hele klubben er håbløs. I ordets bogstaveligste forstand. Der er ikke håb.

                    Alm er ikke den rigtige. Det er BW og NT i dén grad heller ikke.

                    Comment


                      Kampen i dag isoleret gør ikke udslaget. Som et kriseramt mandskab, der virkelig rammes af den ekstra modgang ved VAR ikke virker og linjevogtere efter VAR nu ikke har øjne i hovedet længere, så kommer vi flot igen med chancer der skulle have vendt det.
                      Det er alt det andet og trænernes famlen i blinde efter noget der virker. Det kan godt være BW har købt en del ubrugeligt bras, men jeg vil fandme se et andet take på den trup her end det Alm kommer med, inden jeg saver ham over. En for en kan jeg se spillere med fine kvaliteter, men de kan slet ikke finde sig til rette i det her system og det bliver vi nødt til at forsøge at løse med nye øjne på truppen, og ikke bare tilladelse til at træneren må løsrive sig fra strategien.

                      Comment


                        Er Ove P til rådighed?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          jeg har endnu ikke mistet troen på Bjørn - men bliver han ved med at holde fast i Alm kan det godt ændre sig.
                          Jeg kan ganske enkelt ikke tro på en mand der henter så kummerlige spillere som Mucolli, Omar Jebali, Mustafic, Juwara, liget af Zohore, Selvén, Buya, Väisanen, Mouritsen, og Burey indenfor et år. Læg dertil en masse andre halvbagte lottokuponer og spillere med tvivlsom karakter. Det STINKER af inkompetence.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                            Hvad har Bjørn gjort godt for OB udover et par salg ?
                            Hvad med køb?
                            syntes da nok jeg kan pege på et par eller 5 ganske fornuftige spillere der er hentet i hans tid her.

                            Så er salg jo også en vigtig del af forretningen. Og generelt at få styr på klubben udenfor banen - der er det da mit indtryk at det går bedre.

                            Og så hans evne til at tegne biksen ud af til, har været god (minus de sidste par uger hvor der har været pres på)

                            Smider man både Alm og Westrøm ud nu så starter vi virkeligt forfra - og der er jeg ikke helt endnu. Så dårlig mener jeg ikke truppen er - og tror at med den rette træner kan der rettes op på det (ingen snak om top 6 nu det løb er kørt)

                            For mig er det helt store problem at der ingen tegning har været af hvad det er Alm vil - ikke noget der peger fremad - det fungere bare ikke.

                            Comment


                              Er det et krav at man er småretarderet for at arbejde for Viasat, eller er det blot en fordel?
                              Hvordan kan man få sig selv til at spørge Slotsager om han har tillid til Alm? Hvad havde man forventet han skulle svare?
                              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg kan ganske enkelt ikke tro på en mand der henter så kummerlige spillere som Mucolli, Omar Jebali, Mustafic, Juwara, liget af Zohore, Selvén, Buya, Väisanen, Mouritsen, og Burey indenfor et år. Læg dertil en masse andre halvbagte lottokuponer og spillere med tvivlsom karakter. Det STINKER af inkompetence.
                                det er jo sådan set fair nok, der har været en hel del fejlskud - men er der ikke pengene til andet hvad gør man så?

                                Comment

                                Working...
                                X