Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Er Thomas Christensen ikke længere tilknyttet klubben?
    Han er næstformand i bestyrelsen (som jeg tidligere har beskrevet i en anden tråd) samt det samme i DBU

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Er Thomas Christensen ikke længere tilknyttet klubben?
    Troede han arbejdede i DBU eller Uefa - eller sådan noget. Men måske dobbeltjobber han?

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

    Men er det største problem i forhold til Bashkim ikke at han altid har været bedst med en makker deroppe?
    Det er nok utopi med alle de kanter vi har i truppen, men gad godt se noget a la:
    ------------Bash-----------Don D----------
    --------------------Al Hajj------------------
    ---Aske--Manneh--Kohler--Owusu--
    ---Helander--Ivancevic(BP)---Slots--
    -------------------Bernat--------------------
    Den ville også være fin. Ville dog bringe Mickelson ind i stedet for Aske

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Er Thomas Christensen ikke længere tilknyttet klubben?
    Han sad i Herning med Thorborg så vidt jeg kunne se

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det vilde er, at det her sikkert ikke får topledelsen til at drive klubben anderledes. Jeg vil dog bare minde Thorborg om, at den eneste person, som har været gennemgående igennem hele nedturen, er ham selv…… Alt andet er udskiftet 1000 gange - af Thorborg. Nu må tiden være inde til at se indad.
    Er Thomas Christensen ikke længere tilknyttet klubben?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Helander er et scoop. Mouritsen og Mustafic har intet at gøre i Superligaen!
    Synes egentlig Mouritsen slap fint fra det bortset fra dumheden omkring straffesparket. Han får flere gange dækket fint af for de diagonaler Aske stort set altid har problemer med, og så har han fin kvalitet i indlæggene. Men det er bare så jammerligt at man ikke har konstateret at vi mangler en kvalitetsspiller og ikke en back-up på den position. Når nu Barrett angiveligt har meldt sin interesse i at repræsentere os på ny og Aske er så langt fra superligastandard, så er det helt på månen man ikke slår til.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Så ikke meget af kampen i går. Hvordan gjorde Helander, Mouritzen og Mustafic det?
    Helander er et scoop. Mouritsen og Mustafic har intet at gøre i Superligaen!

    Leave a comment:


  • Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Bashkim er én af mine personlige all time ynglingsspillere - elsker virkelig den mand. Men man bliver altså nødt til at få en anden angriber ind. Bash er alt for éndimensionel. Hver gang der kommer en lang bold op på ham så taber han luftduellen. Vi har brug for en som kan hive nogle høje bolde ned og holde i den, eller heade dem videre til vores hurtige kanter.
    Nytter ikke noget at begynde at spille mere primitivt hvis ikke vi bruger de nødvendige spillere til det. Man kunne overveje om man skulle hente Fenger hjem fra leje, da det netop er nogle af de ting han kan.
    Jeg ser tilgengæld gerne at vi spiller med Bashkim til venstre hvor jeg altid synes han har shinet mest. Det kunne både være som venstre angriber/kant eller som wingback i vores nye 5-back kæde. Mouritsen virker desværre ikke god nok til at være starter. Han er fin nok som nødløsning og til træning, men umiddelbart ikke mere end det, og Aske har været alt for svingende på det seneste, så Bash kunne være en fin løsning som wingback - enten ham eller Mickelson, som også har gjort det fremragende på det seneste.
    Men er det største problem i forhold til Bashkim ikke at han altid har været bedst med en makker deroppe?
    Det er nok utopi med alle de kanter vi har i truppen, men gad godt se noget a la:
    ------------Bash-----------Don D----------
    --------------------Al Hajj------------------
    ---Aske--Manneh--Kohler--Owusu--
    ---Helander--Ivancevic(BP)---Slots--
    -------------------Bernat--------------------

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    (…)

    Helander er en klassespiller. Det er allerede tydeligt at se. Jeg tror at i den nærmeste fremtid er det den rigtige beslutning at spille med tre i forsvaret, da det var tydeligt at det også gjorde Paulsen meget bedre og gør at han ikke bliver udstillet i samme grad som med to i CF. Man skulle dog måske overveje om Slots burde have en pause, kan være farligt at spille med en så ung spiller i nuværende situation, også lade Mihajlo spille i stedet.

    (…)
    Med tre i CF giver det også mulighed for at BP kan bryde kæden uden for stor risiko og støde op på en modstander og gå i duel. Det gjorde han faktisk også flere gange med succes i kampen. I interviews lyder han også meget glad for systemet. Det får jo også ham til at godt ud. Han spillede en solid kamp headede, blokerede og duellerede rigtig meget væk.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Lyttede til SFÅ fra i torsdags på Anarkist hvor Kim Brink interviewes. Han taler positivt om Thorborg som leder og ligeledes om Thomas Christensen

    Kan jo være at Brink gerne vil gøre comeback
    Jeg lagde også mærke til det. Mystisk….

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Bashkim er én af mine personlige all time ynglingsspillere - elsker virkelig den mand. Men man bliver altså nødt til at få en anden angriber ind. Bash er alt for éndimensionel. Hver gang der kommer en lang bold op på ham så taber han luftduellen. Vi har brug for en som kan hive nogle høje bolde ned og holde i den, eller heade dem videre til vores hurtige kanter.
    Nytter ikke noget at begynde at spille mere primitivt hvis ikke vi bruger de nødvendige spillere til det. Man kunne overveje om man skulle hente Fenger hjem fra leje, da det netop er nogle af de ting han kan.
    Jeg ser tilgengæld gerne at vi spiller med Bashkim til venstre hvor jeg altid synes han har shinet mest. Det kunne både være som venstre angriber/kant eller som wingback i vores nye 5-back kæde. Mouritsen virker desværre ikke god nok til at være starter. Han er fin nok som nødløsning og til træning, men umiddelbart ikke mere end det, og Aske har været alt for svingende på det seneste, så Bash kunne være en fin løsning som wingback - enten ham eller Mickelson, som også har gjort det fremragende på det seneste.

    Helander er en klassespiller. Det er allerede tydeligt at se. Jeg tror at i den nærmeste fremtid er det den rigtige beslutning at spille med tre i forsvaret, da det var tydeligt at det også gjorde Paulsen meget bedre og gør at han ikke bliver udstillet i samme grad som med to i CF. Man skulle dog måske overveje om Slots burde have en pause, kan være farligt at spille med en så ung spiller i nuværende situation, også lade Mihajlo spille i stedet.

    Jeg kan nu bedre forstå hvorfor Mustafic har været udeladt fra truppen i lang tid, og at man også forsøgte at afskibbe ham. Han er godt nok ikke god på bolden - han er nærmest decideret farlig for os at have på midten. Dårlige førsteberøringer, dårlige driblinger og skidt overblik. Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke skrev kontrakt med ham svenskeren vi havde til træning, for Max virker heller ikke til at være helt klar til at starte endnu. Lad os håbe Sven snart er klar igen, for tror at ham og Manneh kan være klasse sammen på den tomandsmidtbane.

    Vi skal have Charly mere i spil. Især i nuværende formation har vi brug for nogle oppe foran med x-factor, da det nok skal ordne det hele på egen hånd. Alternativt kunne man spille med Rami på toppen, da han er god til at holde i bolden (og han vandt faktisk også nogle hovedstødsdueller i går - i modsætning til Kadrii), også med Charly til venstre.

    Overordnet tror jeg det er en god beslutning at skifte til 3-4-3. Vi skal bare have de rigtige spillere i aktion og øve den noget mere. Jeg siger ikke det er nok til top seks, for det skib tror jeg allerede er sejlet for i år. Men 4-2-3-1 udstillede os for meget defensivt, så jeg tror der er større chance for point med tre mand i forsvaret, sådan som det ser ud lige nu.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Så ikke meget af kampen i går. Hvordan gjorde Helander, Mouritzen og Mustafic det?
    Synes faktisk Helander ser god ud. Han er ikke så langsom, som jeg havde frygtet.
    Mouritzen ligner en 1. div. spiller.
    Mustafic har egentlig god energi. Men han er virkelig dårlig på bolden. Han havde flere dårlige 1.-gangsbeøringer og afleveringer, som udløste boldtab og dermed udløste en omstilling eller en forpasset mulighed for at skabe et opspil.
    Man kan så sige, at det var svært at finde en spilstation frem i banen, da OB stod med så mange spillere dybt og de var meget lang tid om, at skifte fra defensiv struktur til fremadrettet spil. Spillerne står alt for tæt på hinanden, når vi endelig vinder boldene omkring eget felt. Så er det utroligt svært at spille sig ud af deres genpres, når vi ikke kan få flyttet bolden ud af zonen med mange spillere. Derfor var der uhyggeligt mange lange clearinger uden adresse.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det vilde er, at det her sikkert ikke får topledelsen til at drive klubben anderledes. Jeg vil dog bare minde Thorborg om, at den eneste person, som har været gennemgående igennem hele nedturen, er ham selv…… Alt andet er udskiftet 1000 gange - af Thorborg. Nu må tiden være inde til at se indad.
    Lyttede til SFÅ fra i torsdags på Anarkist hvor Kim Brink interviewes. Han taler positivt om Thorborg som leder og ligeledes om Thomas Christensen

    Kan jo være at Brink gerne vil gøre comeback

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Så ikke meget af kampen i går. Hvordan gjorde Helander, Mouritzen og Mustafic det?

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Alm siger at vores dårlige start skyldes at truppen ikke var på plads fordi Sabbi og Frøkjær blev solgt sidste dag.
    Problemet er bare at vi heller ikke var ret gode da vi havde både Sabbi og Frøkjær , samt de andre der er væk. Kan godt være Alm ikke er OB's største problem ledelsesmæssigt, men han må være den første der skal ud hvis vi skal have en chance for at undgå nedrykning.

    Leave a comment:

Working...
X