Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Mhjortebjerg
    replied
    Min klare holding er fortsat, at det handler kun om penge. Man har solgt for næsten 100 og discount indkøbt lige nøjagtig nok til, at man med lidt god vilje kan se ud som om man gør en indsats. Så gentager man det gamle trætte top 6 slogan, og noget om tak for jeres opbakning.

    Profit.

    At nogle rent faktisk har følelser i klemme omkring denne klub og at det fylder i deres liv, kan rage dem. Hele banden ud af min klub. Det bliver jo nok en anden rigmand, hvis ikk NT, men i det mindste ikke en, der lover kaviar og køber torskerogn.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Hold kæft, en dårlig fodboldkamp!

    Personligt er det den dårligste fodboldkamp jeg har set i lang tid. Fuldstændig planløst spil fra OB, og boldtab på boldtab. Var det blevet 1-1, så havde jeg ment det samme. Det mindst ringe hold vandt i aften.

    Ny træner NU!!!! For der er ingen udvikling, ingen plan, ingen tro på egne evner. Ud med Alm!!
    jeg mener så klart kampen mod silkeborg var langt værre - men ellers enig i resten.

    men hele tilgangen virker noget desperat, nu har der været snakket så meget om at vi skulle spille offensiv bold osv osv og pludselig så står vi med fem mand i defenssiven - den nye vej man vil gå, eller bare et desperat forsøg på at holde 0et og stjæle et point på udebane?

    Håber klart man justere sit spil system for det vi har set tidligere virkede på ingen måde - men det i dag virker som om man går i den helt anden grøft.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    started a topic Nedtakt FCM - OB

    Nedtakt FCM - OB

    Hold kæft, en dårlig fodboldkamp!

    Personligt er det den dårligste fodboldkamp jeg har set i lang tid. Fuldstændig planløst spil fra OB, og boldtab på boldtab. Var det blevet 1-1, så havde jeg ment det samme. Det mindst ringe hold vandt i aften.

    Ny træner NU!!!! For der er ingen udvikling, ingen plan, ingen tro på egne evner. Ud med Alm!!
Working...
X