Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 24/9/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lad Hjortebjerg overtage.

    Comment


      Det lugter fælt af en tur i 1. division, sørgeligt men det er sandt, hvor er det dog godt nok klappet sammen det hold. Stærkt trænerarbejde.......

      Comment


        Alm bebrejder vores start med at han havde forventet at vi havde Sabbi og Frøkjær til denne sæson.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
          Det lugter fælt af en tur i 1. division, sørgeligt men det er sandt, hvor er det dog godt nok klappet sammen det hold. Stærkt trænerarbejde.......
          Det er noget lort for tiden men, tror nu ikke vi rykker ned. Synes nu ikke det var så ringe i dag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
            Alm bebrejder vores start med at han havde forventet at vi havde Sabbi og Frøkjær til denne sæson.
            Han siger det ikke direkte. Men synes man kan tolke lidt, at han mener at forudsætninger er sværre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Han siger det ikke direkte. Men synes man kan tolke lidt, at han mener at forudsætninger er sværre
              Jeg synes det lå tydeligt imellem linierne.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Lad Hjortebjerg overtage.
                Gud fri mig vel nej, hvis han skal noget, så er det da væk fra den her klub. Manden har ansvaret for at træne den defensive del, og vores defensiv er ubetinget vores største problem. Hvad i alverden retfærdiggør, at han skulle få chancen, især i en kritisk situation?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  Alm bebrejder vores start med at han havde forventet at vi havde Sabbi og Frøkjær til denne sæson.
                  Så skulle nogen fortælle ham at han havde begge sidste efterår og startede endnu ringere...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                    Alm bebrejder vores start med at han havde forventet at vi havde Sabbi og Frøkjær til denne sæson.
                    Hold nu kæft.
                    Kære Andreas Alm. Dit system stinker. Det er outdated, du bringer spillere i situationer de ikke er komfortable i at være i. Dit system skaber ikke mange chancer, men defensiven er til gengæld hullet som en si. Det havde Sabbi og Frøkjær ikke ændret på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Gud fri mig vel nej, hvis han skal noget, så er det da væk fra den her klub. Manden har ansvaret for at træne den defensive del, og vores defensiv er ubetinget vores største problem. Hvad i alverden retfærdiggør, at han skulle få chancen, især i en kritisk situation?
                      Det ville da om noget værre at smide babyen ud med badevandet at smide Hjortebjerg på gaden. Så det ender man nok med at gøre.

                      Bizart at kigge på OB i sin nuværende forfatning og påstå at det er Hjortebjerg der bærer ansvaret for det.

                      I øvrigt kan jeg inden for det sidste år finde to klubber hvor assistenten har taget over for en fejlende træner med succes.

                      Men ja, det ville være typisk OB at sende ham videre og så ender han med at få succes et andet sted.
                      ​​​​​​
                      Last edited by Striwetforlivet!; 24-09-2023, 20:38.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Det ville da om noget værre at smide babyen udmedbadevandet at smide Hjortebjerg på gaden. Så det ender man nok med at gøre.

                        Bizart at kigge på OB i sin nuværende forfatning og påstå at det er Hjortebjerg der bærer ansvaret for det.

                        I øvrigt kan jeg inden for det sidste år finde to klubber hvor assistenten har taget over for en fejlende træner med succes.

                        Men ja, det ville være typisk OB at sende ham videre og så ender han med at få succes et andet sted.
                        ​​​​​​
                        Hvorfor tror du Hjortebjerg vil gøre det så meget bedre?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Hvorfor tror du Hjortebjerg vil gøre det så meget bedre?
                          Jeg har svært ved at se det blive værre.

                          Og fordi Frank Hjortebjerg er en dygtig træner, ikke at det på nogen som helst måde er ensbetydende med succes i OB, men dog et meget godt sted at starte.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Jeg har svært ved at se det blive værre.

                            Og fordi Frank Hjortebjerg er en dygtig træner, ikke at det på nogen som helst måde er ensbetydende med succes i OB, men dog et meget godt sted at starte.
                            Man kan i hvert fald sige, at gøre ingenting er heller ikke risikofrit. Ikke at tage en beslutning, er lige så meget en beslutning, som at handle.

                            Man skal have et helt forskruet syne på risikovurdering, eller ingen forstand på det for ikke at prøve noget nyt end Alm - desværre tror jeg det er præcis hvad bestyrelsen har.
                            Fas est et ab hoste doceri.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Jeg har svært ved at se det blive værre.

                              Og fordi Frank Hjortebjerg er en dygtig træner, ikke at det på nogen som helst måde er ensbetydende med succes i OB, men dog et meget godt sted at starte.
                              Så må jeg bare sige at jeg endnu ikke har set noget der indikerer at Hjortebjerg er en god træner. Jeg har til gengæld set ham være en del af en trænerstab som slet ikke har formået at rykke det her hold, og som ikke har formået at træne det her hold til at været gode i synderligt mange facetter af spillet.
                              Vi skaber ikke chancer i etableret angreb. Vores forsvar sejler. Vi er dårlige på dødbolde, i begge ender. Jeg tænker ikke at alt det er Alms skyld alene.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                                Man kan i hvert fald sige, at gøre ingenting er heller ikke risikofrit. Ikke at tage en beslutning, er lige så meget en beslutning, som at handle.

                                Man skal have et helt forskruet syne på risikovurdering, eller ingen forstand på det for ikke at prøve noget nyt end Alm - desværre tror jeg det er præcis hvad bestyrelsen har.
                                Ja men.... For at være ærlig så har OB jo fortjent at rykke ned, det er jo så inkompetent og ligegyldigt det der foregår og det er langt fra kun på trænerposten, selvom jeg også mener der skal prøves noget nyt der, så er der et behovfor at få bygget en hel ny fodboldkultur op.

                                Jeg ville virkelig ønske at der ar en klub i Odense der kunne gå ind og tage teten på Øen, så kunne det sgu være der kunne komme lidt 2023 virkelighed ind i tingene i Ådalen, men det er der jo desværre ikke.
                                ​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X