Lad Hjortebjerg overtage.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCM - OB 24/9/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægLad Hjortebjerg overtage.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægAlm bebrejder vores start med at han havde forventet at vi havde Sabbi og Frøkjær til denne sæson."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægAlm bebrejder vores start med at han havde forventet at vi havde Sabbi og Frøkjær til denne sæson.
Kære Andreas Alm. Dit system stinker. Det er outdated, du bringer spillere i situationer de ikke er komfortable i at være i. Dit system skaber ikke mange chancer, men defensiven er til gengæld hullet som en si. Det havde Sabbi og Frøkjær ikke ændret på.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Gud fri mig vel nej, hvis han skal noget, så er det da væk fra den her klub. Manden har ansvaret for at træne den defensive del, og vores defensiv er ubetinget vores største problem. Hvad i alverden retfærdiggør, at han skulle få chancen, især i en kritisk situation?
Bizart at kigge på OB i sin nuværende forfatning og påstå at det er Hjortebjerg der bærer ansvaret for det.
I øvrigt kan jeg inden for det sidste år finde to klubber hvor assistenten har taget over for en fejlende træner med succes.
Men ja, det ville være typisk OB at sende ham videre og så ender han med at få succes et andet sted.
Last edited by Striwetforlivet!; 24-09-2023, 20:38.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Det ville da om noget værre at smide babyen udmedbadevandet at smide Hjortebjerg på gaden. Så det ender man nok med at gøre.
Bizart at kigge på OB i sin nuværende forfatning og påstå at det er Hjortebjerg der bærer ansvaret for det.
I øvrigt kan jeg inden for det sidste år finde to klubber hvor assistenten har taget over for en fejlende træner med succes.
Men ja, det ville være typisk OB at sende ham videre og så ender han med at få succes et andet sted.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hvorfor tror du Hjortebjerg vil gøre det så meget bedre?
Og fordi Frank Hjortebjerg er en dygtig træner, ikke at det på nogen som helst måde er ensbetydende med succes i OB, men dog et meget godt sted at starte.
Comment
-
Jeg har svært ved at se det blive værre.
Og fordi Frank Hjortebjerg er en dygtig træner, ikke at det på nogen som helst måde er ensbetydende med succes i OB, men dog et meget godt sted at starte.
Man skal have et helt forskruet syne på risikovurdering, eller ingen forstand på det for ikke at prøve noget nyt end Alm - desværre tror jeg det er præcis hvad bestyrelsen har.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Jeg har svært ved at se det blive værre.
Vi skaber ikke chancer i etableret angreb. Vores forsvar sejler. Vi er dårlige på dødbolde, i begge ender. Jeg tænker ikke at alt det er Alms skyld alene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Man kan i hvert fald sige, at gøre ingenting er heller ikke risikofrit. Ikke at tage en beslutning, er lige så meget en beslutning, som at handle.
Man skal have et helt forskruet syne på risikovurdering, eller ingen forstand på det for ikke at prøve noget nyt end Alm - desværre tror jeg det er præcis hvad bestyrelsen har.
Jeg ville virkelig ønske at der ar en klub i Odense der kunne gå ind og tage teten på Øen, så kunne det sgu være der kunne komme lidt 2023 virkelighed ind i tingene i Ådalen, men det er der jo desværre ikke.
Comment
Comment