Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 24/9/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nå men selvfølgelig tabte vi fortjent. Men fcm er nu langt fra imponerende. Man kan ikke se de har købt ind for 150 millioner
    Har de ikke også solgt for 140 mio?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Tro mig, det kan sagtens gå andet end fremad når vi ligger på 10. pladsen. Vi er i KÆMPE nedrykningsfare som situationen er nu, hvor der kun er 4 point ned til Vejle. Vejle kan sagtens skrabe de point sammen som sender os ned. Og Lyngby som vi møder næste gang har også rykket sig positivt siden sidste sæson….i modsætning til os.
    Selvfølgelig kan det teoretisk gå værre end nu, men anser os ikke for at være i overhængende nedryknings fare. Det kan ændre sig over sæsonen men jeg er nu ganske rolig. Vi bliver 8-10 og alle er glade. Ikke mindst ledelsen der ser store muligheder næste sæson.

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Tro mig, det kan sagtens gå andet end fremad når vi ligger på 10. pladsen. Vi er i KÆMPE nedrykningsfare som situationen er nu, hvor der kun er 4 point ned til Vejle. Vejle kan sagtens skrabe de point sammen som sender os ned. Og Lyngby som vi møder næste gang har også rykket sig positivt siden sidste sæson….i modsætning til os.
    Ja, og vi var så vel ikke helt uheldige med to af resultaterne i denne runde: havde VB vundet i Lyngby, så havde de været "lige i røven på os", og havde RFC slået gymnasterne, som de var meget tæt på at gøre, så var de "stukket af fra os".
    Men isoleret set var det ikke en katastrofe at tabe i FCM (og 3 point ude mod FCK, BIF og FCM er også ok), katastrofen er, at vi ikke kan vinde i 5 forsøg hjemme, mod modstandere, som vi må formodes at skulle slås med om en plads i top-6 (selv om vi intet har at gøre dér).

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nå men her fra 10.pladsen kan det vel kun gå fremad. Eller det er vel ligegyldigt for sæsonen er jo ødelagt igen.
    Nyt fokus må være 7.plads og pokal.
    Tro mig, det kan sagtens gå andet end fremad når vi ligger på 10. pladsen. Vi er i KÆMPE nedrykningsfare som situationen er nu, hvor der kun er 4 point ned til Vejle. Vejle kan sagtens skrabe de point sammen som sender os ned. Og Lyngby som vi møder næste gang har også rykket sig positivt siden sidste sæson….i modsætning til os.

    Leave a comment:


  • ultimatew
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Alm bebrejder vores start med at han havde forventet at vi havde Sabbi og Frøkjær til denne sæson.
    har han været ude og sige det, så er manden jo helt tabt, har ikke ville give ønsker til spiller, så kan man ikke komme bagefter og sige det der. Så har man helt mistede forbindelsen til hvad der sker i klubben, hvis ikke man har det som en mulighed, og kan komme med ønsker om erstatninger.

    Vi kan ikke skifte et helt hold, så må vi skifte træner.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

    Man kan i hvert fald sige, at gøre ingenting er heller ikke risikofrit. Ikke at tage en beslutning, er lige så meget en beslutning, som at handle.

    Man skal have et helt forskruet syne på risikovurdering, eller ingen forstand på det for ikke at prøve noget nyt end Alm - desværre tror jeg det er præcis hvad bestyrelsen har.
    Ja men.... For at være ærlig så har OB jo fortjent at rykke ned, det er jo så inkompetent og ligegyldigt det der foregår og det er langt fra kun på trænerposten, selvom jeg også mener der skal prøves noget nyt der, så er der et behovfor at få bygget en hel ny fodboldkultur op.

    Jeg ville virkelig ønske at der ar en klub i Odense der kunne gå ind og tage teten på Øen, så kunne det sgu være der kunne komme lidt 2023 virkelighed ind i tingene i Ådalen, men det er der jo desværre ikke.
    ​​​​

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg har svært ved at se det blive værre.

    Og fordi Frank Hjortebjerg er en dygtig træner, ikke at det på nogen som helst måde er ensbetydende med succes i OB, men dog et meget godt sted at starte.
    Så må jeg bare sige at jeg endnu ikke har set noget der indikerer at Hjortebjerg er en god træner. Jeg har til gengæld set ham være en del af en trænerstab som slet ikke har formået at rykke det her hold, og som ikke har formået at træne det her hold til at været gode i synderligt mange facetter af spillet.
    Vi skaber ikke chancer i etableret angreb. Vores forsvar sejler. Vi er dårlige på dødbolde, i begge ender. Jeg tænker ikke at alt det er Alms skyld alene.

    Leave a comment:


  • Mhjortebjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg har svært ved at se det blive værre.

    Og fordi Frank Hjortebjerg er en dygtig træner, ikke at det på nogen som helst måde er ensbetydende med succes i OB, men dog et meget godt sted at starte.
    Man kan i hvert fald sige, at gøre ingenting er heller ikke risikofrit. Ikke at tage en beslutning, er lige så meget en beslutning, som at handle.

    Man skal have et helt forskruet syne på risikovurdering, eller ingen forstand på det for ikke at prøve noget nyt end Alm - desværre tror jeg det er præcis hvad bestyrelsen har.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Hvorfor tror du Hjortebjerg vil gøre det så meget bedre?
    Jeg har svært ved at se det blive værre.

    Og fordi Frank Hjortebjerg er en dygtig træner, ikke at det på nogen som helst måde er ensbetydende med succes i OB, men dog et meget godt sted at starte.

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det ville da om noget værre at smide babyen udmedbadevandet at smide Hjortebjerg på gaden. Så det ender man nok med at gøre.

    Bizart at kigge på OB i sin nuværende forfatning og påstå at det er Hjortebjerg der bærer ansvaret for det.

    I øvrigt kan jeg inden for det sidste år finde to klubber hvor assistenten har taget over for en fejlende træner med succes.

    Men ja, det ville være typisk OB at sende ham videre og så ender han med at få succes et andet sted.
    ​​​​​​
    Hvorfor tror du Hjortebjerg vil gøre det så meget bedre?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Gud fri mig vel nej, hvis han skal noget, så er det da væk fra den her klub. Manden har ansvaret for at træne den defensive del, og vores defensiv er ubetinget vores største problem. Hvad i alverden retfærdiggør, at han skulle få chancen, især i en kritisk situation?
    Det ville da om noget værre at smide babyen ud med badevandet at smide Hjortebjerg på gaden. Så det ender man nok med at gøre.

    Bizart at kigge på OB i sin nuværende forfatning og påstå at det er Hjortebjerg der bærer ansvaret for det.

    I øvrigt kan jeg inden for det sidste år finde to klubber hvor assistenten har taget over for en fejlende træner med succes.

    Men ja, det ville være typisk OB at sende ham videre og så ender han med at få succes et andet sted.
    ​​​​​​
    Last edited by Striwetforlivet!; 24-09-2023, 20:38.

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Alm bebrejder vores start med at han havde forventet at vi havde Sabbi og Frøkjær til denne sæson.
    Hold nu kæft.
    Kære Andreas Alm. Dit system stinker. Det er outdated, du bringer spillere i situationer de ikke er komfortable i at være i. Dit system skaber ikke mange chancer, men defensiven er til gengæld hullet som en si. Det havde Sabbi og Frøkjær ikke ændret på.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Alm bebrejder vores start med at han havde forventet at vi havde Sabbi og Frøkjær til denne sæson.
    Så skulle nogen fortælle ham at han havde begge sidste efterår og startede endnu ringere...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Lad Hjortebjerg overtage.
    Gud fri mig vel nej, hvis han skal noget, så er det da væk fra den her klub. Manden har ansvaret for at træne den defensive del, og vores defensiv er ubetinget vores største problem. Hvad i alverden retfærdiggør, at han skulle få chancen, især i en kritisk situation?

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Han siger det ikke direkte. Men synes man kan tolke lidt, at han mener at forudsætninger er sværre
    Jeg synes det lå tydeligt imellem linierne.

    Leave a comment:

Working...
X