Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Herning-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ren nysgerrighed - hvorfor Herning ? Skal vi fremadrettet kaldes Odense eller Ådalen ?
    Jeg tror det handler om et had til fusionsklubber og/eller FCM skråstreg Herning/Ikast. Ligesom der er nogen, der konsekvent kalder FCK for KB/B1903 eller FCN for Farum.

    MvH

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Hvor står det at vi skal spille 4-3-3? Jeg kan nemlig ikke finde det
    Det står ikke direkte i den offentligt tilgængelige, men både Michael Hemmingsen, Alm og Bjørn har udtalt sig om at det er med udgangspunkt i den formation at man vil udvikle en ensartet spillestil fra akademi til superligahold.

    Leave a comment:


  • Maddog Murdock
    replied
    Hvis vi spiller 3-5-2, så ville en følgende opstilling være værd at prøve;

    MH

    slot/Helander/MI

    Owusu/ manneh/ hajj/CN/Mauritsen

    Bash/ Don D

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Skuffelsen og frustrationen over OB har ikke lagt sig hér. Jeg er stadig rystet over alt i OB.
    12 års middelmådighed har hærdet mig i sådan en grad at forventningerne er meget små. Samtidig ser jeg ingen troværdighed hverken i ledelse, sportsdirektør, træner eller de såkaldte bærende spillere. Derfor er det yderst sjældent jeg ser frem til en kamp med forventning om point.

    Vi kører jo den vante rille med at ligge lige på kanten til at være med i top 6, med en pæn afstand til nedrykning.
    Intet er ændret sportsligt, vi køber stadig for dårligt ind, uanset hvor god stil BW fører, og hvor godt han kommunikerer.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Skuffelsen/frustrationen over det pinlige nederlag har lagt sig, og det er tid til at forberede os til morgendagens kamp i Herning.

    Det er mere en irritation, end det er en skuffelse at vi tabte i søndags, det ligner jo noget vi har set så mange gange de sidste 10-12 år, så vi er jo vant til det.

    Søndagens kamp i Herning ville på forhånd være en af dem vi ikke skal forvente point i. Men heldigvis er herningholdet i lighed med sidste sæson ikke været så prangende. Derfor kan vil point i Herning ikke være så overraskende, og det vil være ret typisk OB at vinde derinde, og så kører den “positive” fortælling igen fra OB, Ihvertfald en uges tid.

    Kan der forventes ændringer i start 11’eren?

    Er dagens lukkede træning et signal om drastiske ændringer i forsvaret, eller er det blot for at få ro fra en kritisk presse?

    Jeg tænker vi desværre kommer derfra med en hæderlig indsats, men dog et nederlag.


    Billetten er købt, vi ses i Herning.
    Ren nysgerrighed - hvorfor Herning ? Skal vi fremadrettet kaldes Odense eller Ådalen ?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Hvor står det at vi skal spille 4-3-3? Jeg kan nemlig ikke finde det
    Du har ret. I "Strategien 2026" (hvad synes i øvrigt er mere en målsætning end en strategi) står der kun om spillestilen at den skal være "tydelig, fremadrettet, dynamisk og målsøgende".
    Men tror det blev sagt under præsentationen og i hvert fald senere af BW at det er 4-3-3.
    Men faktisk siger tallene ja ikke så meget om hvordan man spiller. Du kan ja med de forskellige tal-kombinationer spille mere offensivt eller defensivt, mere afventede og dybt stående eller mere aggressivt og højt pressende, det afhænger i store dele ja for eks. om på hvilken zone du presser. Og hvad siger i øvrigt "tydelig", "dynamisk" eller "målsøgende"? Hver klar spillestil er vel "tydelig" og er der et hold som søger ikke efter at score mål?

    Leave a comment:


  • Obforever87
    replied
    Kan simpelthen ikke forstå hvis selven starter inde efter sidste kamp.. synes heller ikke charly har spillet sig af. Alting er mere farligt med ham

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg havde også bragt Ivan og Charly. Aske synes jeg fortsat ser selvtillidsforladt ud, og jeg ville også forsøge Mouritsen. Nico. Jeg vil glæde mig til at se noget nyt, men når strategien siger at vi skal spille 4-3-3, så forstår jeg ikke at man ikke forsøger at lave taktisk justeringer i den formation. Man kunne sagtens som Dahlslykke foreslår vende diamanten om på midtbanen. Man kunne også bare forsøge at bringe spillere som Ivan og måske endda Bernat og Markus Jensen, som ikke for alvor har været en del af derouten.
    Hvor står det at vi skal spille 4-3-3? Jeg kan nemlig ikke finde det

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Når trænerne lukker træningen ser jeg det som at der sker noget nyt.

    Ifølge nogle beretninger fra gårsdagens træning på X, prøvede de at spille 3-4-3

    Kunne det være en ting?

    Til træningen igår spillede de vidst:

    MH
    Slots-BP-Helander
    Owusu-Manneh-Al Hajj-Mouritsen
    DonD - Bashkim- Selven

    Hvis det var mig, havde jeg erstatter BP med Ivan og Mouritsen med Aske, og Selven med Charly…

    Jeg tror vi stiller op i 3 eller 5 mands forsvar imorgen.
    Jeg havde også bragt Ivan og Charly. Aske synes jeg fortsat ser selvtillidsforladt ud, og jeg ville også forsøge Mouritsen. Nico. Jeg vil glæde mig til at se noget nyt, men når strategien siger at vi skal spille 4-3-3, så forstår jeg ikke at man ikke forsøger at lave taktisk justeringer i den formation. Man kunne sagtens som Dahlslykke foreslår vende diamanten om på midtbanen. Man kunne også bare forsøge at bringe spillere som Ivan og måske endda Bernat og Markus Jensen, som ikke for alvor har været en del af derouten.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Hvis man spiller med wingbacks forstår jeg nu godt, hvis Nico ikke rigtigt er i spil på venstresiden. Der er bare nødt til at komme noget offensivt fra backsne' hvis det skal give mening. Jeg tror godt Mouritsen kan blive et frisk pust der, i hvert fald offensivt.
    Håber du har ret, kan ikke bedømme Mouritsen. Men Nico gjorde det fint, defensivt og offensivt selvom han spillede på den "forkerte" side.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Hvad med Nico? Han var én af de få som præsterede men så forsvandt han igen på bænken.
    Hvis man spiller med wingbacks forstår jeg nu godt, hvis Nico ikke rigtigt er i spil på venstresiden. Der er bare nødt til at komme noget offensivt fra backsne' hvis det skal give mening. Jeg tror godt Mouritsen kan blive et frisk pust der, i hvert fald offensivt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Når trænerne lukker træningen ser jeg det som at der sker noget nyt.

    Ifølge nogle beretninger fra gårsdagens træning på X, prøvede de at spille 3-4-3

    Kunne det være en ting?

    Til træningen igår spillede de vidst:

    MH
    Slots-BP-Helander
    Owusu-Manneh-Al Hajj-Mouritsen
    DonD - Bashkim- Selven

    Hvis det var mig, havde jeg erstatter BP med Ivan og Mouritsen med Aske, og Selven med Charly

    Jeg tror vi stiller op i 3 eller 5 mands forsvar imorgen.
    Hvad med Nico? Han var én af de få som præsterede men så forsvandt han igen på bænken.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Når trænerne lukker træningen ser jeg det som at der sker noget nyt.

    Ifølge nogle beretninger fra gårsdagens træning på X, prøvede de at spille 3-4-3

    Kunne det være en ting?

    Til træningen igår spillede de vidst:

    MH
    Slots-BP-Helander
    Owusu-Manneh-Al Hajj-Mouritsen
    DonD - Bashkim- Selven

    Hvis det var mig, havde jeg erstatter BP med Ivan og Mouritsen med Aske, og Selven med Charly…

    Jeg tror vi stiller op i 3 eller 5 mands forsvar imorgen.
    jeg havde nok smidt mickelson ind istedet for aske, der desværre ikke har set godt ud en længere periode

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Skuffelsen/frustrationen over det pinlige nederlag har lagt sig, og det er tid til at forberede os til morgendagens kamp i Herning.

    Det er mere en irritation, end det er en skuffelse at vi tabte i søndags, det ligner jo noget vi har set så mange gange de sidste 10-12 år, så vi er jo vant til det.

    Søndagens kamp i Herning ville på forhånd være en af dem vi ikke skal forvente point i. Men heldigvis er herningholdet ikke i lighed med sidste sæson ikke så prangende. Derfor kan vil point i Herning ikke være så overraskende, og det vil være ret typisk OB at vinde derinde, og så kører den “positive” fortælling igen fra OB, Ihvertfald en uges tid.

    Kan der forventes ændringer i start 11’eren?

    Er dagens lukkede træning et signal om drastiske ændringer i forsvaret, eller er det blot for at få ro fra en kritisk presse?

    Jeg tænker vi desværre kommer derfra med en hæderlig indsats, men dog et nederlag.


    Billetten er købt, vi ses i Herning.
    Når trænerne lukker træningen ser jeg det som at der sker noget nyt.

    Ifølge nogle beretninger fra gårsdagens træning på X, prøvede de at spille 3-4-3

    Kunne det være en ting?

    Til træningen igår spillede de vidst:

    MH
    Slots-BP-Helander
    Owusu-Manneh-Al Hajj-Mouritsen
    DonD - Bashkim- Selven

    Hvis det var mig, havde jeg erstatter BP med Ivan og Mouritsen med Aske, og Selven med Charly…

    Jeg tror vi stiller op i 3 eller 5 mands forsvar imorgen.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Skuffelsen og frustrationen over OB har ikke lagt sig hér. Jeg er stadig rystet over alt i OB.

    Leave a comment:

Working...
X