Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Herning-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ren nysgerrighed - hvorfor Herning ? Skal vi fremadrettet kaldes Odense eller Ådalen ?
    Jeg tror det handler om et had til fusionsklubber og/eller FCM skråstreg Herning/Ikast. Ligesom der er nogen, der konsekvent kalder FCK for KB/B1903 eller FCN for Farum.

    MvH
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Ren nysgerrighed - hvorfor Herning ? Skal vi fremadrettet kaldes Odense eller Ådalen ?
      Jeg kan på ingen måde lide den klub, og ej heller deres fans.
      Jeg kender og har haft kontakt med en masse skønne mennesker, som har været fan af FCK, AGF, Brøndby og vel alle de større klubber i Danmark. Men fans af den klub er for en stor dels vedkommende, lige som ham den belastende dreng i klassen, man absolut intet havde til fælles med, ham som sendte på en helt anden frekvens. Men når han endelig havde et eller andet, at byde ind med, så var han utåleligt hoverende.
      Desuden har jeg gået til fodbold i mange år, rundt på alle stadions i Danmark, kun en gang har jeg rendt i problemer og blevet overfaldet, jeg fik desværre kun basket den ene i gulvet, de var 3-4 stykker mod mig og en kammerat, det var nogle fans af den klub. Jeg afskyr afstumpede mennesker.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Leif har en 3-4-3 med Slots tilbage, Mouritsen og Owusu på wingbacks, 2xAM på den centrale midt og Rami og DonD bag Kadrii på toppen.

        Comment


          #19
          aske ikke udtaget til truppen...sidste mod silkeborg var det måske også lidt voldsomt med 5 backs i kamptruppen, og han har ikke set så godt ud på det seneste. Men alligevel...

          Comment


            #20
            Det virker meget panisk at der pludselig skal skiftes system, da det ikke lyder til det er noget der er traenet udover en enkelt lukket traening. Jeg er ikke imod aendringer, men det burde skensom en del af en plan og strategi til hver kamp, og ikke naar man er I panik.

            Tror vi, som ofte mod FCM BIF FCK, ser er hold der kaemper da spillerne kan saette sig op til denne kamp, ikke pga Alm pludselig kan saette spillerne op og laver en strategisk geni streg. Haaber jeg skyder helt forbi.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              aske ikke udtaget til truppen...sidste mod silkeborg var det måske også lidt voldsomt med 5 backs i kamptruppen, og han har ikke set så godt ud på det seneste. Men alligevel...
              Det virker i hvert fald som om trænerteamet famler meget og ikke rigtig vil lægge sig fast på en mere eller mindre fast start-11.
              Det ville ikke være så bekymrende, hvis de gode præstationer presser andre ud af startopstillingen/truppen. Det virker mere som om at de dårlige præstationer giver plads til andre spillere

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
                Det virker meget panisk at der pludselig skal skiftes system, da det ikke lyder til det er noget der er traenet udover en enkelt lukket traening. Jeg er ikke imod aendringer, men det burde skensom en del af en plan og strategi til hver kamp, og ikke naar man er I panik.

                Tror vi, som ofte mod FCM BIF FCK, ser er hold der kaemper da spillerne kan saette sig op til denne kamp, ikke pga Alm pludselig kan saette spillerne op og laver en strategisk geni streg. Haaber jeg skyder helt forbi.
                jeg er heller ikke imod ændringer - jeg undre mig måske over hvorfor det først kommer nu? Det har jo været tydeligt længe at tingene ikke kørte - hvorfor skal man helt derud hvor man nærmest har smidt hele sæsonen væk inden man gør noget?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
                  Det virker meget panisk at der pludselig skal skiftes system, da det ikke lyder til det er noget der er traenet udover en enkelt lukket traening. Jeg er ikke imod aendringer, men det burde skensom en del af en plan og strategi til hver kamp, og ikke naar man er I panik.

                  Tror vi, som ofte mod FCM BIF FCK, ser er hold der kaemper da spillerne kan saette sig op til denne kamp, ikke pga Alm pludselig kan saette spillerne op og laver en strategisk geni streg. Haaber jeg skyder helt forbi.
                  Det er nødvendigt - også selvom det ikke er trænet.

                  Vores system og måde at spille på splitter holdet i en offensiv og defensiv kæde uden sammenhæng. Det kræver ekstremt meget af vores forsvar og 6ere, og det er de ikke gode nok til at kunne klare.

                  Ddt giver mening at forankre med én til midterforsvarer. Undrer mig meget at det ikke bliver Ivan. Han skyder brystet frem mere end nogen anden, og det har der her hold ved Gud brug for.

                  Husk: OB henter spillere (primært offensive lottokuponer) mhb hurtige salg, ikke sportslig succes. Resultatet: en ekstremt ubalanceret trup.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Math6789
                    Har hørt Ejdum starter inde i dag fra ret pålidelige kilder hvad siger folk til det?
                    hvis han er klar igen så fint med mig - ved ikke hvad der skete mod silkeborg om det bare var et slag.

                    Ejdum gjorde jo ikke det store væsen af sig de minutter han fik. Gjorde mustafic nok heller ikke men syntes da han kom ind med om ikke andet noget vilje - men det var da bestemt ikke godt altsammen, så hvem af de to der fortjener pladsen...tja

                    Hvis bare Ejdum ikke spiller KUN fordi han er et egen udviklet talent.
                    - det var en tanke jeg fik sidste kamp, slotsager ude og pludselig var aske tilbage i start 11 - jo ihvertfald ikke fordi mickelson havde spillet sig af, så var det de der talent minutter der spillede ind? Håber jeg godt nok ikke, men tanken strejfede mig da.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Det virker i hvert fald som om trænerteamet famler meget og ikke rigtig vil lægge sig fast på en mere eller mindre fast start-11.
                      Det ville ikke være så bekymrende, hvis de gode præstationer presser andre ud af startopstillingen/truppen. Det virker mere som om at de dårlige præstationer giver plads til andre spillere
                      Synes slet ikke det er nok. BP burde få en pause. I min verden ville et målmandsskifte være på sin plads. Angiveligt hakker han på især de unge spillere uden han selv tager det han skal. Bernat leverede en stort set fejlfri kamp i Brøndby og kunne sagtens bringes i spil.
                      Derudover fatter jeg ikke Chalys x-factor ikke bringes oven på 2 så bordlampe præstationer rent offensivt. Ham og Deedson er da de klart farligste kanter, så jeg forstår ikke, hvorfor de ikke må få en kamp sammen.

                      Comment


                        #26
                        Jeg havde helt klart valgt at starte med Ivancevic i stedet for Bjørn eller Slots. Bjørn sejler rundt og tager ikke ansvar for egne fejl og Slots har altså også set udfordret ud, når han har mødt stærke angribere. Ivancevic kommer med fysik og en mentalitet som holdet har brug for i nuværende situation.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Det er nødvendigt - også selvom det ikke er trænet.

                          Vores system og måde at spille på splitter holdet i en offensiv og defensiv kæde uden sammenhæng. Det kræver ekstremt meget af vores forsvar og 6ere, og det er de ikke gode nok til at kunne klare.

                          Ddt giver mening at forankre med én til midterforsvarer. Undrer mig meget at det ikke bliver Ivan. Han skyder brystet frem mere end nogen anden, og det har der her hold ved Gud brug for.

                          Husk: OB henter spillere (primært offensive lottokuponer) mhb hurtige salg, ikke sportslig succes. Resultatet: en ekstremt ubalanceret trup.
                          eftersom det nok er lettere at lave de hurtige salg hvis der også er bare en smule sportslig succes så tror jeg måske den er lige hårdt nok skåret

                          - men pt har du jo ret BW har nok lige handlet en eller to lottokuponer for meget - istedet for at have købt et par lidt sikrere obligationer

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                            Jeg havde helt klart valgt at starte med Ivancevic i stedet for Bjørn eller Slots. Bjørn sejler rundt og tager ikke ansvar for egne fejl og Slots har altså også set udfordret ud, når han har mødt stærke angribere. Ivancevic kommer med fysik og en mentalitet som holdet har brug for i nuværende situation.
                            Det må simpelthen være fordi man ikke vil risikere at han bliver skadet igen. For ja, enig - Ivan - Slots - Helander kunne supplere hinanden rigtig fint umiddelbart

                            Comment


                              #29
                              Det er godt nok et mærkeligt forløb med Ivancevic. Man fristes næsten til at tro at der er sket noget mellem ham og Alm. Han var trods alt fast mand for os for et år siden da vi havde vores gode periode.
                              Når man tænker på hvor mange spillere vi har mistet fra det hold, så forstår jeg ikke hvorfor de ikke er villige til at holde fast i det der fungerede. Hans samspil med Paulsen og Martin Hansen var ganske fornuftigt. Og når man tænker på hvor meget Hansen og Paulsen er faldet i niveau, så tror jeg ikke det er fodboldmæssige årsager der ligger bag den manglende spilletid til Ivancevic.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                eftersom det nok er lettere at lave de hurtige salg hvis der også er bare en smule sportslig succes så tror jeg måske den er lige hårdt nok skåret

                                - men pt har du jo ret BW har nok lige handlet en eller to lottokuponer for meget - istedet for at have købt et par lidt sikrere obligationer
                                Vi er uenige :). Jeg synes faktisk slet ikke, det er hårdt nok. OB drives som en aktie; ikke en idrætsklub.

                                Comment

                                Working...
                                X