Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB – Silkeborg IF
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
at henholdsvis randers og lyngby endte med at vinde er der ikke noget overraskende i. Faktisk vil jeg mene vi har været lidt heldige med den uafgjorte mellem Viborg og FCM - hvilket vil betyde ingen af de hold vil være stukket af selv hvis vi taber til Silkeborg.
Så at det er rundens resultater der gør at kampen i morgen skal vindes mener jeg ikke er rigtigt. Den har hele tiden skullet vindes. Taber vi i morgen så er Silkeborg pludselig 8 point foran os med 14 kampe tilbage - det tror jeg vi vil få meget svært ved at hente.
Og så er det pludselig FCM vi skal forsøge at skubbe ud af top 6...
- Og hvis ikke vi kan tage 3 point hjemme mod silkeborg - hvor i al verden skal vi så snart finde point henne?
Man kan nå dertil hvor disse hjemmekampe ikke anses som must win kampe, og man bare slår ud med armene, finder på vage undskyldninger og peger på positive elementer som stemningen, og fællesskabet som lyspunkter i kampene, når resultaterne udebliver. Når man som klub er nået til det øjeblik, så har man indset, og accepteret at man er en bundklub.Last edited by Magge; 18-09-2023, 05:45.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Frygter den også lidt. Samtidigt har jeg også følelsen af, at vi i dag ser en reaktion på en masse dårlige kampe. I den uendelige cyklus med 1-2 gode kampe og de efterfølgende 2-3 dårlige, så må det snart være tid til en sejr igen.
Vi skal sætte os på kampen tidligt. Bryde deres spil. Køre kontra på dem, men ellers prøve at trække tempoet ud. Tror Silkeborg er et af de hold, hvor det er ekstra vigtigt. Inden de får kørt os rundtossede med deres pasningsspil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægFrygter den også lidt. Samtidigt har jeg også følelsen af, at vi i dag ser en reaktion på en masse dårlige kampe. I den uendelige cyklus med 1-2 gode kampe og de efterfølgende 2-3 dårlige, så må det snart være tid til en sejr igen.
Vi skal sætte os på kampen tidligt. Bryde deres spil. Køre kontra på dem, men ellers prøve at trække tempoet ud. Tror Silkeborg er et af de hold, hvor det er ekstra vigtigt. Inden de får kørt os rundtossede med deres pasningsspil.
Jeg frygter bare vi får set noget ala det vi så imod VFF. At vi forsøger at presse højt, men ender med at købe forgæves rundt i SIF's kombinationer. Jeg synes generelt vi ser sårbare ud imod hold som er gode på bolden. Vi er for forudsigelige i måden vi presser på og restforsvaret er nærmest ikke eksisterende. Jeg håber dog lidt SIF har spillet over evne og kommer tilbage til virkeligheden. Deres hold generelt synes jeg ikke er noget man bør ryste i bukserne over.
Comment
-
Efter fire hjemmekampe, der vel ret beset burde have resulteret i 3 sejre (kampe mod direkte modstandere til top-6 bør bare vindes), så er vi noget pressede til sejr i denne kamp, også selv om vi har været heldige med nogle af de andre resultater i runden.
Hvad taler for os: vi har haft lidt mere tid til at få sammenspillet vores mærkeligt indkøbte hold, vi er så uforudsigelige at vi vel snart igen må komme med en god præstation, SIF har med denne pause fået afbrudt deres gode stime
Hvad tale imod os: SIF har muligheden for at etablere sig som provinsens eneste direkte udfordrer til en topplacering, SIF har et fast spilkoncept som alle spillere gennem lang tid er castet til, SIF har et ganske godt bundniveau, så de også får point på dårlige dage
Min store frygt er, at kampen bliver afgjort fra trænerbænken. Jeg kan ikke ret godt lide KN (slet ikke fra hans tid i OB), men han har altså evnerne til at få et hold sat op, når han har tiden og de fornødne spillere til rådighed. Og på det punkt er han AA langt overlegen.
- Likes 1
Comment
-
Det ville være rigtig OBsk, hvis vi efter VB kampen nu går ud og spiller en god kamp og napper 3 point.
Det ville også være rigtig OBsk, hvis vi ikke møder op før engang i 2. halvleg og ender med 0 point.
Måske en uafgjort, efter en tam indsats fra begge hold. Det er jo Superligaen.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægVi napper de 3 point idag. Synes altid vi ligger godt til Silkeborg, da vi kan spille mere på kontra med vores hurtigere spiller oppe foran. Kom så striwerne ⚽️
Comment
-
https://fyens.dk/ob/aske-adelgaard-h...tilbage-hos-ob
Det ser ud til at Adelgaard er tilbage i startopstillingen i aften. Jeg synes ellers Mickelson har været blandt vores bedste siden han kom ind, så det er jeg lidt uforstående overfor.
Er der nogen af jer som af og til ser træning som kan fortælle om Adelgaard bare har brændt banen af og banker på til en startopstilling?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæghttps://fyens.dk/ob/aske-adelgaard-h...tilbage-hos-ob
Det ser ud til at Adelgaard er tilbage i startopstillingen i aften. Jeg synes ellers Mickelson har været blandt vores bedste siden han kom ind, så det er jeg lidt uforstående overfor.
Er der nogen af jer som af og til ser træning som kan fortælle om Adelgaard bare har brændt banen af og banker på til en startopstilling?OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæghttps://fyens.dk/ob/aske-adelgaard-h...tilbage-hos-ob
Er der nogen af jer som af og til ser træning som kan fortælle om Adelgaard bare har brændt banen af og banker på til en startopstilling?
- og så har det vel aldrig været optimalt med ham på den vb, men enig i han har gjort det godt.
Comment
-
kunne det have noget at gøre med at mickelson har været afsted med landsholdet? Kunne tænkes han har en del rejse km i benene.
- og så har det vel aldrig været optimalt med ham på den vb, men enig i han har gjort det godt.
Comment
-
kunne det have noget at gøre med at mickelson har været afsted med landsholdet? Kunne tænkes han har en del rejse km i benene.
Ideelt set vil jeg også helst have en venstrebenet på venstre back, men jeg synes ikke det på nogen måde har hæmmet vores spil at Mickelson har spillet der på trods af at han er højrebenet. Hans venstre ben er også ganske fint.
Comment
Comment