Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Hvor sidder man med en kæmpe øv-følelse. Jeg kan godt se skabeloner og vi skaber også flere chancer end sidste sæson. Men der er noget der ikke hænger sammen. VI mangler simpelthen speed i midterforsvaret. Derudover er det tydeligt at den centrale midtbane stadig har udfordringer med den interne relationelle forståelse og løbemønstre. Håber virkelig det kommer.
    Du siger noget af det, som jeg kritiserer eksempelvis SFÅ og Mediano.nu for også at sige: "Vi kan godt se, hvad OB vil", "de viste det i minut 30 til 55 mod X-købing" og så videre. Ja, det er rigtigt nok, men slutproduktet kommer bare aldrig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Vi har totalt præstationsangst når vi spiller på hjemmebane overfor et stort publikum som kræver en sejr. Det er givet rigtig godt ud at benytte vores mentaltræner Kenneth Phillipsen til førsteholdet, og ikke kun til de unge spillere som han gør nu, men det er nok for moderne for Alm at benytte sig af det.
      Har vi det rigtige hold, hvis de skal sidde i rundkreds og dikke-dikkes for ikke at skide i bukserne, over at der sidder nogle på tribunen, som forventer at de leverer en indsats som berettiger dem til at være en del af det hold vi køber billetter/sæsonkort for at følge.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Man kan ikke ligge det her på kvaliteten i truppen. Den er bedre end Vejles, længere er den ikke.

        Det er simpelthen mangel på idé i spillet, det er jo udelukkende spil bolden til Rami eller slå en lang bold ned bag bagkæden.

        Og så sidder vi igen fast i vores fase 1. Fordi vi stadig ikke har forstået at vi skal bruge en central midtbane spiller til at skabe overtal.

        Det er pisse elendigt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Et usympatisk hold. Ejet af ægyptere og moldavianere og stort set uden danskere. Desværre også med en for dårlig dommer.
          Men at vi satte et hold igang og gav dem de første point, og sgu en sejr..... Det forudså jeg.
          Altså i dag står den 4-4 i danskerduellen, hvis vi sammenligner startopstillingerne. Og af de 4, kan Vejle så glæde sig over, at de 3 af dem er egenudviklede talenter, det kan vi kun sige om en enkelt af vores 4.

          OB er efterhånden et ligeså tilfældigt sammensat hold af spillere fra alle verdens hjørner som Vejle er. Ledet af nogle dødssyge svenskere og med en usynlig ejer der ikke udviser megen interesse i at gøre, hvad der skal til for at udvikle klubben i det tempo mange andre gør. Det synes jeg ikke er noget at være nævneværdigt stolt af, ærligt talt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Har vi det rigtige hold, hvis de skal sidde i rundkreds og dikke-dikkes for ikke at skide i bukserne, over at der sidder nogle på tribunen, som forventer at de leverer en indsats som berettiger dem til at være en del af det hold vi køber billetter/sæsonkort for at følge.
            Moderne mentaltræning er meget undervurderet, også herinde.
            Flere af spillerne har også selv erkendt at de føler et mentalt pres, når de spiller på hjemmebane.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Altså i dag står den 4-4 i danskerduellen, hvis vi sammenligner startopstillingerne. Og af de 4, kan Vejle så glæde sig over, at de 3 af dem er egenudviklede talenter, det kan vi kun sige om en enkelt af vores 4.

              OB er efterhånden et ligeså tilfældigt sammensat hold af spillere fra alle verdens hjørner som Vejle er. Ledet af nogle dødssyge svenskere og med en usynlig ejer der ikke udviser megen interesse i at gøre, hvad der skal til for at udvikle klubben i det tempo mange andre gør. Det synes jeg ikke er noget at være nævneværdigt stolt af, ærligt talt.
              Dejligt med en præcis analyse.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Når man endelig taler om, at VB spiller svinsk eller lignende, så synes jeg egentligt, at det er ret godt klaret af dem. De vil altså vinde. For dem betyder det noget at få point(s) med hjem. Jeg kunne godt tænke mig, at OB`s spillere viste bare lidt af den samme vilje til at opnår noget. I stedet for denne grå leverpostej, hvor det nok alligevel ikke gør noget at man taber.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                  Når man endelig taler om, at VB spiller svinsk eller lignende, så synes jeg egentligt, at det er ret godt klaret af dem. De vil altså vinde. For dem betyder det noget at få point(s) med hjem. Jeg kunne godt tænke mig, at OB`s spillere viste bare lidt af den samme vilje til at opnår noget. I stedet for denne grå leverpostej, hvor det nok alligevel ikke gør noget at man taber.
                  Lige bortset fra at Vejle har tabt 5 ud af 6 kampe og vinder i dag fordi vi er elendige.

                  Comment

                  Working...
                  X