Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Hvor er Vejle klamme og kigge på.
    Enig i at Vejle er et klamme. Men hold nu kæft, hvor spiller vi også den her kamp håbløst. Hvor meget der skyldes Alm og hvor meget der skyldes at vi simpelthen ER middelmådige er jeg ikke helt sikker på. Men fuck hvor er vi bare ringe og ligegyldige og mine tanker går til de over 11.000 tilskuere der i modsætning til Alm og spillerne rent faktisk virkede engagerende. Havde Alm hænderne oppe af lommen på noget tidspunkt ude på sin plads på sidelinjen?.

    Comment


      Vi havde muligheden for at gå op som nummer 4. Vi spiller hjemme mod en oprykker som har tabt alle kampe. Over 11.000 på lægterne. Og så leverer de sådan en tandløs indsats.
      Alm viser endnu en gang at han ikke kan træne det her hold til at håndtere at være foran. Vi sidder på det hele indtil vores scoring, og efter den er Vejle mindst lige så gode som os resten af halvegen. Vejle vil jo ikke noget i 2. halvleg, det ligner de er tilfreds med et point. Vi har jo bolden hele tiden, men al den possession træning udmøntede sig i en enkelt chance til Deedson. Der var ingen intensitet i vores spil. Det lignede slet ikke at vi havde travlt med at score. Det var ikke andet end ligegyldig boldflytteri.
      Vores forsvar sejler stadig. Selv på 3. sæson har Alm ikke formået at forbedre vores defensiv. Kampene mod Hvidovre, Vejle og Silkeborg skulle i min verden give mindst 7 point hvis vi var seriøse om top 6. Det får vi af gode grunde ikke. Jeg tror derfor heller ikke at vi opnår vores målsætning i denne sæson.
      Alm skal væk, senest til sommer. Det bliver ikke bedre under ham end det her. Hvis klubben har en flig af ambitioner indser de det også.
      God weekend.
      Last edited by Wessels er en mur; 01-09-2023, 20:37.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        jo - men du skal jo have en ind du tror kan gøre det bedre - og som spiller bare nogenlunde på samme måde, ellers kan du begynde forfra med at samle et nyt hold...
        Jeg har aldrig været imponeret af Alm. Det tænker jeg sagtens burde kunne lade sig gøre at finde. Ellers hellere fortsætter med f.eks. Hjortebjerg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          To point ud af fire hjemnekampe. Vi sætter Viborg og Vejle i gang....
          Hvis det til mindst være god for at sende Alm tilbage over Øresundbroen. Men BW har vel en "svenskertro" på ham...
          Håber vi er så heldige og får den sædvanlige plads 8 men frygter med Alm kan det blive langt værre.
          Ja det er sørgeligt, men også et sløjt hold han står i spidsen for.

          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Jeg har aldrig været imponeret af Alm. Det tænker jeg sagtens burde kunne lade sig gøre at finde. Ellers hellere fortsætter med f.eks. Hjortebjerg.
            jeg er på ingen måde imponeret over Alm...og vil for så vidt gerne have en anden træner. Men det skal være en der kan løfte fra start - og ikke et eller andet så man ender i en gang slingrekurs som vi så i FCM - eller endnu værre AAB.

            Comment


              Det begynder desværre at se strukturelt ud. Det ligner, at vi har alt alt for svært ved at performe i Alms system.

              Afstandene er alt for store, spillet for endimensionelt og vores 6’ere og 10’er bliver alt for afgørende.

              Jeg har svært ved at se os bevæge os fremad - vi har ikke flyttet os nogen steder hen de sidste par år.

              Comment


                Vi kommer ikke længere med Alm. Han er ikke god nok. Igen med de udskiftninger, der kommer alt for sent… det er til at blive sindssyg over!!!

                Comment


                  ALM UD!!!!! Nu stopper det, det kan sgu ikke blive ved med bare at være spillernes skyld nu, det er så pinligt man først skifter i det 75 minut

                  Comment


                    Vi har totalt præstationsangst når vi spiller på hjemmebane overfor et stort publikum som kræver en sejr. Det er givet rigtig godt ud at benytte vores mentaltræner Kenneth Phillipsen til førsteholdet, og ikke kun til de unge spillere som han gør nu, men det er nok for moderne for Alm at benytte sig af det.

                    Comment


                      Vi har gjort ligaens ringeste forsvarsspiller til anfører. Det siger det hele. Han kan ikke placere sig. Han er langsom. Han er kluntet. Hvad er han god til ud over at være langhåret? Jeg synes det skriger til himlen. Vi kan ikke have én nede i det forsvar, der laver så basale fejl.

                      Og Alm er stadig ikke den rigtige træner.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Et oprykker hold på hjemmebane der ovenikøbet spiller knokkel bold, det er simpelthen under al kritik at vi ikke kan slå dem. Og hvad værre er jeg er ikke engang rigtig overrasket over at vi taber til dem.

                        Vi er simpelthen bizart langsomme på bolden både i vores centrale forsvar og på den centrale midt og når vi så spiller bolden så er vores eneste streng på guitaren at forsøge at spille den til Rami fordi han er den eneste der kan skabe noget, det ersimpelthen miserabelt.

                        Vi kommer ikke i top seks, og det er en god ting, for vi har lige præcis intet at foretage os deroppe.

                        Elendigt.

                        Comment


                          Egentlig mærkeligt at der ikke var interview med Alm på TV3 Sport efter kampen?

                          Comment


                            Jeg er den fødte optimist. Grænsende til det naive. Jeg giver op. F^*k BW - varm luft

                            Comment


                              Havde vi tabt fordi vi gik benhårdt efter sejren, og så var blevet straffet på en kontra, havde det været til at leve med. Det var bare slet ikke tilfældet. Alle udskiftninger vi laver er en-til-en udskiftninger. Selv efter vi kommer bagud skifter vi en angriber for en angriber og en back for en back. Alm har én måde at spille på. Ligegyldigt om vi er bagud, den står uafgjort eller vi er foran. Og når Vejle så bare lukker ned for os som de især gjorde i 2. halvleg, så er vi sat skakmat. Vores elendige defensiv vil ALTID opgive store chancer. Så var spørgsmålet bare om Vejle kunne udnytte det.
                              Det her kampbillede var på mange måder utrolig forudsigende. Det gør det bare ikke mindre frustrerende.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Ja det er sørgeligt, men også et sløjt hold han står i spidsen for.
                                Alm har rykket os og vores spil ikke en millimeter ligegyldigt hvilke spiller han havde til rådighed. Og han har nu Rami som er en stærk tekniker, Koehler, Nico gør det glimrende, Leeroy, Manneh som blev uddannet i Barca, Slotsager, Bashkim og flere alternativer som kantspiller med hurtige ben. Vi mangler i bredden men jan stille et godt start-11. Alm havde Frøkjær som ofte manglede "det sidste" i OB men har det nu åbenbart og blomstrer og begejstrer i Championship nu.
                                Hvis jeg kigger på de enkelte spiller vi har i truppen så er det ikke så dårligt som vi spiller, langt fra så dårligt.
                                Vi er ikke i stand til at skabe meget ved at sætte os på spillet, det bliver bare for langsomt, ensrettet og forudsigeligt hvad vi gør der. Vi præsterer egentligt kun hvis vi kan spille kontra men spiller et system hvor
                                ​​​​​boldbesiddelse og høj pres kræves. Vi kan selvfølgelig igen diskutere om spillere er god nok for systemet vi vil spille men jeg køber den ikke mere. Vi underpræsterer i forhold til det hvad er muligt med den trup vi har og Alm viste i flere år nu at han ikke er i stand at omsætte det han blev hentet for. To point med til dels underjordiske præstationer ud af fire hjemmekampe mod Randers, Viborg, AGF og Vejle siger vel alt. Hvis vi fortsætter på den måde så kan det blive vanskeligt at finde udover Hvidovre et hold mere at holde bag os.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X