Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 20.8.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Syntes vi har det med at gå ned til sidst. Kunne også være sket i Brøndby

    Når Sven,Manneh og Rami bliver trætte går vi ned i kadence og har INTET kvalitet at skifte ind. Det skal der simpelthen handles på. All in på at få Mucolli og Mustafic solgt så vi kan hente noget mere centralt ind. Det kan alle med øjne i hovedet se. Det vil løfte kvaliteten meget over 90 min.

    Jeg er også 99% sikker på at Kjerrumgaard spiller et andet sted end OB om 10-11 dage. Grubbe skal også ud på leje

    Men efter BWs interview i optakten er det slået fast med 7” søm at vi ikke kommer til at handle stort ind. Pengene skulle bruges andre steder bla til afbetaling af gæld efter mange års overforbrug(læs Thorborg casher ind nu)… Så det hold vi har nu skal mere eller mindre klarer skærerne
    Er det interview online?

    Comment


      Jeg ved ikke rigtig hvad gameplanen er, men enten havde holdet misforstået Alm, eller også havde Alm taget fuldstændig fejl taktisk. Jeg tror mest på det første for konsekvent ser vi Rami og Kadrii presse højt. Selven og Charly, som må formodes at være næste bølge i presset, de står ved midten og dækker det man må forvente vores backs kan håndtere. Det virkede helt godnat og giver jo AGF et stort overtag hele 1. Halvet, hvor vi er heldige med 1-1 efter en ellers smuk scoring, som kun havde været smukkere af Rami havde gjort det færdig selv.
      2. Halveg får vi rettet til. Kanterne skubbes op så AGF ikke bare kunne spille uden og Bash og Rami. Sven og Alasana begynder at vinde dueller på midten og så får vi sat lidt mere spil. Det ligner også AGF har brugt meget energi I 1. Halveg. BP og Slots får mere tid på kuglen og vores fase 1 spil begynder at eksistere efter en 1. halveg med mange febrilske los.
      Ærgerligt er det Charly ikke sparker sin chance ind, men omvendt kunne AGF også have scoret to gange I overtiden og så går det lige op. Generelt var 1-1 fair.

      Forhåbentlig får vi transfermæssigt skiftet noget af det overflødige ud med højere kvalitet.
      nu har vi spillet 5 kampe og ikke i 1 af kampene er der nogen som har gjort en forskel fra bænken, foruden Bashkim imod VFF, som nu altså starter inde.
      Vi er så tamme særligt offensivt, hvor Franco og Buya jo slet ikke byder ind med noget wow-effekt. Markus Jensen er undskyldt qua hans alder, men særligt Buya bør vi forvente os mere af. Det ser efterhånden bekymrende ud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        slotsager har lavet et par fejl på det sidste - men syntes ellers han spiller fint - virker ikke til han lader sig gå på af fejlene - som vi eks så med bernat. Og selvf skal han have en pause i ny og næ - men mener på ingen måde han har spillet sig af holdet.

        - Og vi er for usikre defenssivt, men ser det klart mere som værende et hold problem - ikke noget en enkelt spiller ændre på - det er simpelthen hvordan vi hænger sammen som hold.
        Det er helt sikkert er hold-problem. Det er overhovedet ikke for at tørre noget af på Slots.

        Det er bare ikke meningen, at en 17-årig skal stå med så meget ansvar, og jeg ville prøve at spille en kamp med BP og Ivan.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          nej men hvad er det også at "handle stort ind" på nuværende tidspunkt - med alle de spillere der allerede er kommet til. Er en til 2 nye "stort" Jeg vil da håbe du får ret i at man får sendt nogle stykker videre - og så får bragt lidt mere kvalitet ind til midten. Det er tydeligt at vi falder når kadrii går ud og el hajj mister energi. - Så skal der være noget andet at sætte ind og markus jensen har endnu ikke afløst el hajj men spillet på kanten. Så en ny midt som erstatning for mustafic - en der kan afløse Sven og eller Manneh og en 10'er...Har man så sendt de 4 du nævner videre så er vi vel også ved at være der.
          Tror der blev ment at man ikke ville bruge mange penge på dyre spillere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Er det interview online?
            Ved det ikke. Jeg har det optaget

            Comment


              Vi snakkede med Martin Hansen og Charly Horneman efter aftenens kamp mod AGF.

              Kommentarer fra Martin Hansen og Charly Horneman efter AGF-kampen - OBstruktion

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Ville sgu gerne have vundet den her. 1-1 er dog ikke helt ufortjent og 1 point er bedre end 0.

                Jaa, et point er kun 2/3 nederlag
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tror der blev ment at man ikke ville bruge mange penge på dyre spillere
                  nej ok - havde jeg nok heller ikke forventet. Men kan Bjørn finde et par spillere på el hajj / owusu niveau til de pladser så gør det skam heller ikke noget hvis han finder dem gratis ;)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    nej ok - havde jeg nok heller ikke forventet. Men kan Bjørn finde et par spillere på el hajj / owusu niveau til de pladser så gør det skam heller ikke noget hvis han finder dem gratis ;)
                    Så bliver det jo på leje når det er her sidst i vinduet. Det kan jeg også leve med hvis det bare er noget Gigo/Skyttä kvalitet

                    4 ud og 2 ind tak

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Det er helt sikkert er hold-problem. Det er overhovedet ikke for at tørre noget af på Slots.

                      Det er bare ikke meningen, at en 17-årig skal stå med så meget ansvar, og jeg ville prøve at spille en kamp med BP og Ivan.
                      er Ivan tilbage på 100% - tænker det var en af grundende der blev snakket udleje - men må jo være klar nok til at spille siden han var på bænken i dag. Tænker de ved hvad de gør - vi har jo set Aske ryge en tur på bænken efter nogle halvsløje præstationer - mener bare ikke vi er der med slots - på nogen måde

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Så bliver det jo på leje når det er her sidst i vinduet. Det kan jeg også leve med hvis det bare er noget Gigo/Skyttä kvalitet

                        4 ud og 2 ind tak
                        tja håber vi er færdige med de der kortsigtede leje aftaler - er det med købsoption så er det en anden sag. Men ja - lad os se, tænker da godt der kan rende nogle fine spillere rundt - uden kontrakt der håber på lidt mere - lykkedes det så ikke for dem så kunne det jo være OB så lidt mere spændende ud lige pludselig.

                        Comment


                          Synes vores målmand virker lidt ude af form for tiden. Er ikke helt tryg når modstanderen kommer ind i feltet. Det er bare så tydeligt at se han ikke giver tryghed til forsvaret
                          Håber han snart er tilbage på fuld styrke.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            tja håber vi er færdige med de der kortsigtede leje aftaler - er det med købsoption så er det en anden sag. Men ja - lad os se, tænker da godt der kan rende nogle fine spillere rundt - uden kontrakt der håber på lidt mere - lykkedes det så ikke for dem så kunne det jo være OB så lidt mere spændende ud lige pludselig.
                            Tja.. Jeg kan godt leve med en enkelt eller 2 på leje i en trup. Og helst med en realistisk option tak

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Så bliver det jo på leje når det er her sidst i vinduet. Det kan jeg også leve med hvis det bare er noget Gigo/Skyttä kvalitet

                              4 ud og 2 ind tak
                              Nej tak til de pisse i bukserne løsninger, der er hverken fremtid eller penge i det . Det er et fint våben hvis vi skal reddes fra en truende nedrykning.
                              Last edited by Magge; 20-08-2023, 22:41.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Nej tak til de pisse i bukserne løsninger, der er hverken fremtid eller penge i det . Det er et fint våben hvis vi skal reddes fra en truende nedrykning.
                                Så er vi bare uenige. vi har 2 eksempler på at der kan hentes noget kvalitet på leje der forstærker os. At det så falder lidt uheldigt ud med begge syntes jeg ikke skal forhindre os i at prøve igen. Hvem ved om Skyttä havde spillet i OB nu hvis det ikke havde været for den frygtelige skade

                                Comment

                                Working...
                                X