Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tyler Burey

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg er for vild
    Han vil alene koste os en nedrykning

    Velkommen hjem fra fredagsbaren !

    Vi tales ved i morgen, når du er frisk igen
    “Kan” og “vil” er ikke det samme. Semantisk forskelligt - hvis du forstår. Husk ordentlig citatskik. Det klæder alle.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Der er få steder, hvor der slynges så mange gæt og tilfældige påstande rundt som et fodboldforum…

      Vi kender intet til Tylers forhold til byen eller mentale tilstand. Hvad vi sort på hvidt kan se er, at han ikke er en ret god fodboldspiller, og der ligger et enormt dårligt scoutingarbejde bag.
      Jeg tror der er forskel på ikke at have mentalitet til elitemiljøer og på i dette tilfælde Tyler Bureys generelle mentale tilstand, som sikkert er helt normal. Dårligt scouting arbejde er jeg helt enig i er tilfældet, og jeg hæfter mig ved det omtalte SFÅ interwiev med en Millwall-journalist der tvivlede på chancen for succes for Tyler B.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg tror der er forskel på ikke at have mentalitet til elitemiljøer og på i dette tilfælde Tyler Bureys generelle mentale tilstand, som sikkert er helt normal. Dårligt scouting arbejde er jeg helt enig i er tilfældet, og jeg hæfter mig ved det omtalte SFÅ interwiev med en Millwall-journalist der tvivlede på chancen for succes for Tyler B.
        Jeg tvivler også på scoutingen har været specielt grundig. Burey var jo skadet i hele foråret op til han kom til. Før det var han angiveligt jagtet af pl-klubber. Jeg tror man er gået lidt i panik over man nok havde planer om Sabbi skulle blive. Det umuliggjorde Sabbi så, og så måtte man handle relativt hurtigt. Her har det nok mere været noget netværks-relateret end decideret scouting som har bragt Burey i spil. Det gik godt, da man for mange år siden hentede Junior. Denne gang ser det så ud til at gå skidt.

        Comment


          #34
          Man tog en chance med Tyler, og det gik som Millwall-journalisten forudsagde, synes faktisk han nåede at vise lidt i de sporadiske indhop han fik, men fortjente åbenbart ikke mere. Han var/er dog langt fra at være OBs ringeste spiller, også set i forhold til dem der stadig er i truppen.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Man tog en chance med Tyler, og det gik som Millwall-journalisten forudsagde, synes faktisk han nåede at vise lidt i de sporadiske indhop han fik, men fortjente åbenbart ikke mere. Han var/er dog langt fra at være OBs ringeste spiller, også set i forhold til dem der stadig er i truppen.
            Meget enig. Synes Tyler lignende en der trængte til kærlighed for at præstere. Tror også jeg ville lede efter glæden med en træner der ikke kikkede min vej.
            Håber det vender for Tyler så han kommer i kamp igen.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Meget enig. Synes Tyler lignende en der trængte til kærlighed for at præstere. Tror også jeg ville lede efter glæden med en træner der ikke kikkede min vej.
              Håber det vender for Tyler så han kommer i kamp igen.
              Go'e betragtninger .. jeg erindrer han havde en ok periode mod Lyngby i 20-30 min. hvor han fik udfordret sin modstander godt med nogen energiske raids som dog løb ud i sandet.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Go'e betragtninger .. jeg erindrer han havde en ok periode mod Lyngby i 20-30 min. hvor han fik udfordret sin modstander godt med nogen energiske raids som dog løb ud i sandet.
                Lige i den kamp har han en afslutning imod langt hjørne der "curler" indad, som dog går udenom mål. Går den ind havde tingene måske ændret sig, hans afslutninger var i hvert fald på et noget højere niveau end dem Markus har leveret, hvis man skal lave en sammenligning.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Meget enig. Synes Tyler lignende en der trængte til kærlighed for at præstere. Tror også jeg ville lede efter glæden med en træner der ikke kikkede min vej.
                  Håber det vender for Tyler så han kommer i kamp igen.
                  Tror det har været et kulturchok for Tyler at skifte. Minder mig lidt om Kraev i FCM.

                  Kommer fra en storby, hvor familien og alle vennerne er, til en "lille" by, hvor man ikke kender nogen.

                  Går fra at være årets talent (i klubben) i en stor liga til bænkevarmer i en mindre.

                  Er købt ind for en stor pose penge i OB-øjne, men træneren ser ikke ens vej på trods af 2 mål i 2 kampe for reserveholdet (og Charlys formdyk).

                  Synes der er en tendens til, at man generelt nedprioriterer europæiske spillere (rent integrationsmæssigt) i forhold til spillere fra andre kontinenter. Afsavn / ensomheden føles vel ens ligegyldigt om du kommer fra London, Bajul, Sofia eller Volta Redonda.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Tror det har været et kulturchok for Tyler at skifte. Minder mig lidt om Kraev i FCM.

                    Kommer fra en storby, hvor familien og alle vennerne er, til en "lille" by, hvor man ikke kender nogen.

                    Går fra at være årets talent (i klubben) i en stor liga til bænkevarmer i en mindre.

                    Er købt ind for en stor pose penge i OB-øjne, men træneren ser ikke ens vej på trods af 2 mål i 2 kampe for reserveholdet (og Charlys formdyk).

                    Synes der er en tendens til, at man generelt nedprioriterer europæiske spillere (rent integrationsmæssigt) i forhold til spillere fra andre kontinenter. Afsavn / ensomheden føles vel ens ligegyldigt om du kommer fra London, Bajul, Sofia eller Volta Redonda.
                    Det skal lige siges at han også var røget ud i kulden i Millwall. Han var end ikke udtaget til klubbens træningskampe i sommerens preseason, angiveligt fordi han også opførte sig uhensigtsmæssigt derovre. Derfor tror jeg nærmere det er overgangen til at blive professionel fodboldspiller, han har udfordringer med. Umiddelbart burde hans spidskompetencer række til en plads på holdet i league one. Han er jo pivhurtig, udfordrer konstant og sparker som en hest. Der er nok bare for lidt disciplin og det har man nok ikke vurderet kunne harmonere i en nedrykningskamp

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Det skal lige siges at han også var røget ud i kulden i Millwall. Han var end ikke udtaget til klubbens træningskampe i sommerens preseason, angiveligt fordi han også opførte sig uhensigtsmæssigt derovre. Derfor tror jeg nærmere det er overgangen til at blive professionel fodboldspiller, han har udfordringer med. Umiddelbart burde hans spidskompetencer række til en plads på holdet i league one. Han er jo pivhurtig, udfordrer konstant og sparker som en hest. Der er nok bare for lidt disciplin og det har man nok ikke vurderet kunne harmonere i en nedrykningskamp
                      Det er jo netop derfor man skulle have støttet ham mere, når man kender hans historie og alligevel skrev en kontrakt.

                      Nu bliver jeg garanteret skudt i skoene, at det ikke er noget jeg ved noget om, men fred være med det !

                      Kan forstå at hans manglende spilletid (i Oxford) skyldes, at de skadede spillerne alle er tilbage igen (grunden til at de lejede ham).

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Tror det har været et kulturchok for Tyler at skifte. Minder mig lidt om Kraev i FCM.

                        Kommer fra en storby, hvor familien og alle vennerne er, til en "lille" by, hvor man ikke kender nogen.

                        Går fra at være årets talent (i klubben) i en stor liga til bænkevarmer i en mindre.

                        Er købt ind for en stor pose penge i OB-øjne, men træneren ser ikke ens vej på trods af 2 mål i 2 kampe for reserveholdet (og Charlys formdyk).

                        Synes der er en tendens til, at man generelt nedprioriterer europæiske spillere (rent integrationsmæssigt) i forhold til spillere fra andre kontinenter. Afsavn / ensomheden føles vel ens ligegyldigt om du kommer fra London, Bajul, Sofia eller Volta Redonda.
                        Jeg synes ellers, jeg følger godt med, men hvem er det lige vi har fra Volta Redonda, og hvilket sprog taler han ??

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Jeg synes ellers, jeg følger godt med, men hvem er det lige vi har fra Volta Redonda, og hvilket sprog taler han ??
                          Det gør du nok

                          Jeg synes det er en generel tendens i SL (derfor jeg bl.a. nævnte FCM / Kraev). Kraev er fra Sofia og Marrony fra Volta Redonda, hvor sidstnævnte har fået væsentligt mere hjælp end førstnævnte (som ikke fik nogen).

                          Burde have gjort det mere klart, at jeg ikke kun talte om Ådalen

                          Comment


                            #43
                            Husker det som Tyler havde også et godt indhop i Hvidovre hvor man god kunne se potentialet. Ved ikke hvorfor det ikke blev mere derefter. Håber der findes en løsning for ham og OB og hvis han skulle kommer tilbage så er det er i en bedre forfatning end han havde sidst. Kunne god lide hans udfordrings-style og synes også gan viste en lovende sparkningsfod. Om det kan blive god nok om at gennembryde i OB kan ikke bedømme, men har virkelig stor tiltro til Søren Krogh og at de fe finder den rette løsning. Vi har nu heldigvis en træner igen som er med i transfer beslutninger og det er meget vigtigt.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Husker det som Tyler havde også et godt indhop i Hvidovre hvor man god kunne se potentialet. Ved ikke hvorfor det ikke blev mere derefter. Håber der findes en løsning for ham og OB og hvis han skulle kommer tilbage så er det er i en bedre forfatning end han havde sidst. Kunne god lide hans udfordrings-style og synes også gan viste en lovende sparkningsfod. Om det kan blive god nok om at gennembryde i OB kan ikke bedømme, men har virkelig stor tiltro til Søren Krogh og at de fe finder den rette løsning. Vi har nu heldigvis en træner igen som er med i transfer beslutninger og det er meget vigtigt.
                              Synes egentlig han minder lidt om ham fra Vejle, Onugha , og han er vist ikke helt billig..... håber SK tager ham ind fra sommer.

                              Comment


                                #45
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-helt-skaevt
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X