Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tyler Burey

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tyler Burey

    Velkommen til!
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tyler-...ibe-i-aadalen/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Han bliver spændende at følge. Jeg stoler på at BW har fundet en perfekt spiller, som passer til strategien.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Han bliver spændende at følge. Jeg stoler på at BW har fundet en perfekt spiller, som passer til strategien.
      Spørgsmålet er vel hvor hurtigt vi får ham i kampform. Vi skal i Top6 i denne sæson. Hvis vi mister den igen så bliver det vel svært at sælge projektet i fremtiden. Og derfor har vi brug for tilgange som styrker holdet snart om ikke at komme bagud i hensigt af målsætningen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Undskyld, hvis det allerede er skrevet andetsteds.
        Efter at have hørt SFÅs interview med Millwall-journalisten, synes jeg at alle alarmklokker ringer og advarselslamper blinker. Han er åbenbart en humørspiller som har svært ved at tackle kritik og modgang. Den vil han naturligvis møde masser af i OB pga af holdets tilstand. Vi vader ikke i succes og opture. Så jeg er sgu noget nervøs for at vi har købt en blanding mellem Sabbi og Mendy.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Undskyld, hvis det allerede er skrevet andetsteds.
          Efter at have hørt SFÅs interview med Millwall-journalisten, synes jeg at alle alarmklokker ringer og advarselslamper blinker. Han er åbenbart en humørspiller som har svært ved at tackle kritik og modgang. Den vil han naturligvis møde masser af i OB pga af holdets tilstand. Vi vader ikke i succes og opture. Så jeg er sgu noget nervøs for at vi har købt en blanding mellem Sabbi og Mendy.
          Nogle gange bliver man også sat i en bås, det sted man har været i årevis.

          Heerenveen-journalisten de snakkede om Rami med sagde: “dygtig spiller, der slår op i banen når bolden er tabt og ikke arbejder koncentreret defensivt.” Jeg husker et mål på Vestegnen, skabt af hidsigt Rami-genpres efter boldtab, og så har han vel konsekvent været en af dem der har løbet længst på banen.

          Skal vi ikke se ham i aktion, inden vi lader klokkerne ringe for godt eller skidt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Nogle gange bliver man også sat i en bås, det sted man har været i årevis.

            Heerenveen-journalisten de snakkede om Rami med sagde: “dygtig spiller, der slår op i banen når bolden er tabt og ikke arbejder koncentreret defensivt.” Jeg husker et mål på Vestegnen, skabt af hidsigt Rami-genpres efter boldtab, og så har han vel konsekvent været en af dem der har løbet længst på banen.

            Skal vi ikke se ham i aktion, inden vi lader klokkerne ringe for godt eller skidt.
            Go'e pointer .. jeg er enig. Jeg tror og forventer egentlig også at med det nye set-up i klubben at der undervejs snakkes om spillestil og effektueringen af den, og ikke mindst hvad OB forventer af givne spillere på den position de er tiltænkt. Præmissen burde være klar for alle så Alm og co kan fokusere på at udvikle spillerne og stilen bedst muligt.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              https://m.youtube.com/watch?v=GOjHe6w-y3w

              Ud fra denne fan på youtube, kan man da i hvert fald godt være lidt nervøs for, hvad der kan ske. Men ja manden skal da have en chance, før han bliver sat i bås.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Undskyld, hvis det allerede er skrevet andetsteds.
                Efter at have hørt SFÅs interview med Millwall-journalisten, synes jeg at alle alarmklokker ringer og advarselslamper blinker. Han er åbenbart en humørspiller som har svært ved at tackle kritik og modgang. Den vil han naturligvis møde masser af i OB pga af holdets tilstand. Vi vader ikke i succes og opture. Så jeg er sgu noget nervøs for at vi har købt en blanding mellem Sabbi og Mendy.
                Er det ikke netop en som ham der er potentiale i at forløse? Såfremt han var forløst, var han nok ikke mulig at få til OB......

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Er det ikke netop en som ham der er potentiale i at forløse? Såfremt han var forløst, var han nok ikke mulig at få til OB......
                  Jo og det siger Millwall-journalisten egentlig også ret tydeligt. Han skal så i hans optik føle sig værdsat af både klub og fans for at det talent der er åbenlyst offensivt og i det direkte spil mand mod mand. Der skal nok også bygges noget på hans defensive løb. Som jeg forstod SFÅs snak med Millwallmanden

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    https://m.youtube.com/watch?v=GOjHe6w-y3w

                    Ud fra denne fan på youtube, kan man da i hvert fald godt være lidt nervøs for, hvad der kan ske. Men ja manden skal da have en chance, før han bliver sat i bås.
                    Anstrengende YouTube-vært, men vi er også priviligerede med SFÅ og Martin Davidsen. Ellers helt enig, Tyler skal have en chance eller 3 før vi fælder dom.

                    https://www.youtube.com/watch?v=XSbZidsgMfw

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Er det ikke netop en som ham der er potentiale i at forløse? Såfremt han var forløst, var han nok ikke mulig at få til OB......
                      Det er jo det. Målet må jo være at man trækker ham ud af det hårde miljø i Millwall, der altid har været berygtet for deres fodboldkultur, og placere ham i den idylliske ådal, hvor han kan finde sig selv i helt andre omgivelser. Risikoen for det går galt er selvfølgelig til stede, men til gengæld har vi også chancen for at have fundet en spiller billigt som kan blive en stor profil

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Det er jo det. Målet må jo være at man trækker ham ud af det hårde miljø i Millwall, der altid har været berygtet for deres fodboldkultur, og placere ham i den idylliske ådal, hvor han kan finde sig selv i helt andre omgivelser. Risikoen for det går galt er selvfølgelig til stede, men til gengæld har vi også chancen for at have fundet en spiller billigt som kan blive en stor profil
                        Så lad os gi’ ham noget kærlighe’ og tillid

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Så lad os gi’ ham noget kærlighe’ og tillid
                          Tror det staves tehli`

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Tror det staves tehli`
                            du har helt ret, som sædvanligt

                            Last edited by manner; 19-08-2023, 12:35.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                              Nogle gange bliver man også sat i en bås, det sted man har været i årevis.

                              Heerenveen-journalisten de snakkede om Rami med sagde: “dygtig spiller, der slår op i banen når bolden er tabt og ikke arbejder koncentreret defensivt.” Jeg husker et mål på Vestegnen, skabt af hidsigt Rami-genpres efter boldtab, og så har han vel konsekvent været en af dem der har løbet længst på banen.

                              Skal vi ikke se ham i aktion, inden vi lader klokkerne ringe for godt eller skidt.
                              selvfølgelig skal vi det

                              Blev bare lidt nervøs. Man kan jo sige, at hvis Alm kan få han til at præstere, så kan han jo et eller andet som træner (alt for (mange er efter ham i min optik).

                              Comment

                              Working...
                              X