Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning mandag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Kadrii er vel ved at blive solgt.

    Comment


      #32
      Hvad angår Emil, var han også en fornøjelse at se på i Kerteminde - altså indtil han udgik bl.a. efter hvad der lignede et ordentligt riv i lysken. Men det stemmer også godt med din beretning fra træningen. Og tak for den forresten, vi er mange der jo desværre ikke lige har mulighed for at kigge forbi.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
        Hvad angår Emil, var han også en fornøjelse at se på i Kerteminde - altså indtil han udgik bl.a. efter hvad der lignede et ordentligt riv i lysken. Men det stemmer også godt med din beretning fra træningen. Og tak for den forresten, vi er mange der jo desværre ikke lige har mulighed for at kigge forbi.
        Selv tak. Tror nu også nok at han er klar til i weekenden.. Men det er klart at det er svært for ham at komme på 100% når han hele tiden har småskader

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
          Hvad angår Emil, var han også en fornøjelse at se på i Kerteminde - altså indtil han udgik bl.a. efter hvad der lignede et ordentligt riv i lysken. Men det stemmer også godt med din beretning fra træningen. Og tak for den forresten, vi er mange der jo desværre ikke lige har mulighed for at kigge forbi.
          Edit

          Comment


            #35
            Glemte lige at nævne at JH ikke var tilstede idag som han ellers har været alle de andre gange jeg har været nede og se træning..
            der er en angriber under opsejling i denne uge. Jeg kan simpelthen mærke det.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Glemte lige at nævne at JH ikke var tilstede idag som han ellers har været alle de andre gange jeg har været nede og se træning..
              der er en angriber under opsejling i denne uge. Jeg kan simpelthen mærke det.

              Comment


                #37
                Ved ikke om det er nævnt andre steder på forum, men nu da navnet Antipas har været nævnt i denne tråd. Han var til stede i Kerteminde og fulgte kampen.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Glemte lige at nævne at JH ikke var tilstede idag som han ellers har været alle de andre gange jeg har været nede og se træning..
                  der er en angriber under opsejling i denne uge. Jeg kan simpelthen mærke det.
                  Håber på Utaka, men er bange for at det er Antipas

                  Comment


                    #39
                    Det er sgu for naivt at tro på Utaka. Det er jeg ked af at sige folkens..

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                      Ved ikke om det er nævnt andre steder på forum, men nu da navnet Antipas har været nævnt i denne tråd. Han var til stede i Kerteminde og fulgte kampen.
                      Nogen der skal ned og se træning i dag?
                      man vil da ikke blive vanvittig overrasket hvis Antipas trænede med idag

                      Comment


                        #41
                        Hvis vi som frygtet smider nogle at vores i forvejen minimale midler efter Antipas er jeg sikker på det bliver ham som slår Caca's imponerende rekord med flest spillede min som angriber uden at score . Og så kam JH føje endnu et navn til sin liste over ligegyldige / nytteløse indkøb .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Jeg er nu altså ikke helt ANTIpas... Jeg tror bestemt ikke at han er vores løsning som spydspids men som 1 ud af 4 i angrebet kan jeg sagtens se ham i truppen.. Så mangler vi kun den der kyniske målscorer ala Dalgaard/pouire.. Og selvfølgelig en erstatning for Bashkim hvis han enten sælges eller er ukampdygtig igen

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Hvis vi som frygtet smider nogle at vores i forvejen minimale midler efter Antipas er jeg sikker på det bliver ham som slår Caca's imponerende rekord med flest spillede min som angriber uden at score . Og så kam JH føje endnu et navn til sin liste over ligegyldige / nytteløse indkøb .
                            Jeg er ikke til antipas, men hvilke ligegyldige handler mener du JH har lavet?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Jeg er ikke til antipas, men hvilke ligegyldige handler mener du JH har lavet?
                              Enig. Med tanke på hans budget kunne jeg også gerne tænke mig en analyse af ligegyldige handler.
                              Måske COB og JH.. men JH var nok så billig at det skulle prøves og man godt vidste at det var en lottokupon

                              Comment


                                #45
                                Lige nemlig . Købet af COB viser for mig en sportsdirektør uden indsigt i truppens mangler , og som forvalter vores meget små midler helt forrykt .
                                Hvis Jesper købte COB i håb om at styrke vores midtbane defensivt som sejlede slemt dengang ( og tildels stadig gør ) så gør det kun købet endnu dårligere , da COB netop Ville væk fra FCN pga han ikke ville spille den defensive rolle de ville give ham derovre .
                                Last edited by Magge; 16-07-2014, 07:23.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X