Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning mandag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Han kigger på. Han ankom sammen med JBL.
    De må have været til behandling

    Comment


      #17
      ÅH! godt at høre at Bashkim er der. Jeg er ikke klar til at sige farvel.

      Håber at dem der taler om Antipas i baggrunden bare er i gang med at læse op her på forum og går og joker. Det kan da ikke være andet end en joke ....

      Comment


        #18
        Nåh. Er lige kommet hjem efter 90 min træning

        OBservationer:

        Bashkim er altså skadet igen tror jeg. Eller rettere sagt. Hans knæ siger fra. TB går hen til Bash's far der også var kommet og det første han siger: Det sgu noget lort hva? Jeg tvivler stærkt på at vi skal regne meget med ham her i starten. Men håber da på at jeg overfortolker situationen og han er med sidst på ugen igen. Men jeg tvivler..

        Emil stoppede også tidligt. Overhørte at han har ondt i låret/lysken når han sparker. Men kan sagtens løbe og spille. Han havde haft det et stykke tid..

        JBL selvtrænede fra kl 11 og der går nok et stykke tid inden han er klar til åbent spil igen. Hans familie var her forresten idag for at kigge.

        Der var høj tænding på træningen idag. Til sidst i småspil på lille bane gik de altså til den. JC er altså for hyl til tider. Han råber og skriger og skælder ud til højre og venstre. Dette var kamp for ham. Det kunne mange godt lære noget af. Den mand skaber intensitet til træning.

        Til skudtræning blev der scoret mange gode kasser. Specielt af Bodul. Scorer på de svære og brænder de nemme. Men ellers blev øvelsen skæmmet af ufattelig mange dårlige indlæg..

        tager nok ned og ser træningen igen senere på ugen. Tager måske en brunsviger med til Emil. Han var lidt misundelig på den jeg stod og spiste idag :)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
          ÅH! godt at høre at Bashkim er der. Jeg er ikke klar til at sige farvel.

          Håber at dem der taler om Antipas i baggrunden bare er i gang med at læse op her på forum og går og joker. Det kan da ikke være andet end en joke ....
          dem der nævnte Antipas var noget fra OB's staff. Altså i træner teamet. Hørte bare noget med Thomas Frank og Antipas..
          men hørte ikke det hele så det kan være intet. Nogen der ved om TF nævnte Antipas igår i VM studiet? Hørte noget med at TF skulle mene at Antipas er en af superligaens bedste angribere eller lign

          Comment


            #20
            Endnu en gang mange tak, for post fra træning. Det redder min dag! 1000 tak
            Nu går fremad

            Comment


              #21
              Nu bliver jeg nok upopulær, men Bash har 1 år tilbage, forlænget nok ikke, er KONSTANT skadet, sælg dog den halte hest.... Tvivler på han nogensinde bliver skadesfri..

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
                Endnu en gang mange tak, for post fra træning. Det redder min dag! 1000 tak
                en fornøjelse
                Elsker også altid når andre gør det

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                  Nu bliver jeg nok upopulær, men Bash har 1 år tilbage, forlænget nok ikke, er KONSTANT skadet, sælg dog den halte hest.... Tvivler på han nogensinde bliver skadesfri..
                  Manden er jo pt ikke meget værd. Han består jo ikke et lægecheck med det knæ

                  Comment


                    #24
                    Nej, og hvor mange kampe er der tilbage i ham?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Nåh. Er lige kommet hjem efter 90 min træning

                      OBservationer:

                      Bashkim er altså skadet igen tror jeg. Eller rettere sagt. Hans knæ siger fra. TB går hen til Bash's far der også var kommet og det første han siger: Det sgu noget lort hva? Jeg tvivler stærkt på at vi skal regne meget med ham her i starten. Men håber da på at jeg overfortolker situationen og han er med sidst på ugen igen. Men jeg tvivler..

                      Emil stoppede også tidligt. Overhørte at han har ondt i låret/lysken når han sparker. Men kan sagtens løbe og spille. Han havde haft det et stykke tid..

                      JBL selvtrænede fra kl 11 og der går nok et stykke tid inden han er klar til åbent spil igen. Hans familie var her forresten idag for at kigge.

                      Der var høj tænding på træningen idag. Til sidst i småspil på lille bane gik de altså til den. JC er altså for hyl til tider. Han råber og skriger og skælder ud til højre og venstre. Dette var kamp for ham. Det kunne mange godt lære noget af. Den mand skaber intensitet til træning.

                      Til skudtræning blev der scoret mange gode kasser. Specielt af Bodul. Scorer på de svære og brænder de nemme. Men ellers blev øvelsen skæmmet af ufattelig mange dårlige indlæg..

                      tager nok ned og ser træningen igen senere på ugen. Tager måske en brunsviger med til Emil. Han var lidt misundelig på den jeg stod og spiste idag :)
                      Bare lige lidt suppleringer til dit supergode indlæg.

                      Helt enig ift Bodul. Men fedt at opleve hvordan holdkammeraterne roste ham når han lavede flotte afslutninger. At målmanden (Radza) så også roser er måske lige overdrevet nok:-)

                      Enig det var elendige indlæg mange gange. Men synes til gengæld, at Schoop havde flere gode afslutninger i den træningsøvelse, hvor to fløje og to angribere øvede indlæg og afslutninger.

                      Jeg så kun en lille halv time. Men umiddelbart synes jeg Emil Larsen virkede i bedre humør og mere åben ift de andre end tidligere på foråret. Måske bare mig?

                      Og ja, det var fedt at se Azer. Svært at vurdere hvor langt han er fra at være helt kampklar, men det må da være relativ tæt på, når han deltager i en øvelse på et mål mellem forsvar og angreb

                      For pokker hvor ville det dog ikke gøre noget hvis Ruud bliver:-) Han gør mange fine offensive ting til sådan en træning.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Bare lige lidt suppleringer til dit supergode indlæg.

                        Helt enig ift Bodul. Men fedt at opleve hvordan holdkammeraterne roste ham når han lavede flotte afslutninger. At målmanden (Radza) så også roser er måske lige overdrevet nok:-)

                        Enig det var elendige indlæg mange gange. Men synes til gengæld, at Schoop havde flere gode afslutninger i den træningsøvelse, hvor to fløje og to angribere øvede indlæg og afslutninger.

                        Jeg så kun en lille halv time. Men umiddelbart synes jeg Emil Larsen virkede i bedre humør og mere åben ift de andre end tidligere på foråret. Måske bare mig?

                        Og ja, det var fedt at se Azer. Svært at vurdere hvor langt han er fra at være helt kampklar, men det må da være relativ tæt på, når han deltager i en øvelse på et mål mellem forsvar og angreb

                        For pokker hvor ville det dog ikke gøre noget hvis Ruud bliver:-) Han gør mange fine offensive ting til sådan en træning.
                        helt enig med Emil. Meget snaksaglig, smilende og åben.
                        Og ja til Ruud. Han er altså stadig bare klasse..

                        en sjov en med Bodul var at han scorede en kongekasse. Virkelig. Så stod han og fejrede sig selv med råb og strittende pegefingre..
                        hvorefter han brænder en 2 meter fra stregen. Så tænker jeg bare

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                          Nej, og hvor mange kampe er der tilbage i ham?
                          Tja. Vi må bare håbe at han snart er klar igen

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            helt enig med Emil. Meget snaksaglig, smilende og åben.
                            Og ja til Ruud. Han er altså stadig bare klasse..

                            en sjov en med Bodul var at han scorede en kongekasse. Virkelig. Så stod han og fejrede sig selv med råb og strittende pegefingre..
                            hvorefter han brænder en 2 meter fra stregen. Så tænker jeg bare
                            Sådan en som Bodul skal jo bare tankes HELT op med selvtillid, så selv når han binder sine snørrebånd korrekt inden træning, skal han roses. Ellers får vi ingen gavn af ham i den kommende sæson.

                            Er det bare mig, eller er det lidt underligt, at Ruud STADIG træner med? En ting er, at han lige holder sig lidt i gang, men har han ikke trænet med i 10 dage nu, eller sådan noget?

                            Jeg håber helt klart han bliver, hvilket dog nok er et MEGET naivt håb.

                            Jeg er faktisk begyndt at tro, at Emil Larsen spiller for OB i næste sæson også. Ved udgangen af sidste sæson, var jeg ret sikker på, at han var fortid. Lavede han ikke også 6 assists i den der 13-0-sejr (billig baggrund, I know)?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Sådan en som Bodul skal jo bare tankes HELT op med selvtillid, så selv når han binder sine snørrebånd korrekt inden træning, skal han roses. Ellers får vi ingen gavn af ham i den kommende sæson.

                              Er det bare mig, eller er det lidt underligt, at Ruud STADIG træner med? En ting er, at han lige holder sig lidt i gang, men har han ikke trænet med i 10 dage nu, eller sådan noget?

                              Jeg håber helt klart han bliver, hvilket dog nok er et MEGET naivt håb.

                              Jeg er faktisk begyndt at tro, at Emil Larsen spiller for OB i næste sæson også. Ved udgangen af sidste sæson, var jeg ret sikker på, at han var fortid. Lavede han ikke også 6 assists i den der 13-0-sejr (billig baggrund, I know)?
                              Mht ruud tror jeg bare det er for god ro og tjeneste. Finder han ikke en passende klub inden 1/9 så er det da muligt.
                              Mht Emil må vi se. Han kan stadig blive solgt hvis han starter godt op. Men er sikker på at intet pt er under opsejling. Det samme gælder Falk

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Er det bare mig, eller er det lidt underligt, at Ruud STADIG træner med? En ting er, at han lige holder sig lidt i gang, men har han ikke trænet med i 10 dage nu, eller sådan noget?

                                Jeg håber helt klart han bliver, hvilket dog nok er et MEGET naivt håb.
                                Har FIFA ikke en eller anden regel om, at hvis en kontraktløs spiller træner med mere end 10 gange, så er han bundet til den pågældende klub i en sæson?

                                Comment

                                Working...
                                X