Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 7.august 23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Slotsager har været virkelig dårlig - både i Brøndby og i aften. Når han spiller i Superligaen, så skal han også vurderes derefter. Dårlig i de 2 sidste kampe, basta. I dag var der dog et helt hold i dén kategori. Hvorfor det hele ser så skidt ud, tror jeg vi skal ud på trænerbænken for at finde svaret på. Nogle træner får det optimale ud af deres hold - det gør Alm ikke, tværtimod.
    Når man er eget ung og er et stort talent, så harman endnu mere brug for at læne sig op af en ikke bare er erfaren spiller, men også en som er på minimum samme niveau. Så talentet kan lærer. Men det kan Slotsager jo ikke, han er allerede bedre end hans medspillere i forsvaret.

    Han spillede iøvrigt en fin kamp i Brøndby og taget betragtning af, at han er 17, er det mere end godkendt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
      Hold nu kæft noget bras at stå og se på og så samtidigt fryse sin røv af i blæsevejr, elendige lort.

      Der er ikke én ordentlig spiller på banen før Kadrii gør sin entré og han må tilgengæld have spillet sig på holdet.

      BP og Slots kokser rundt Aske vælter rundt og ligger ud med et gult kort, Köhler skyder samme fart som en færge i bakgear og kommer 25 minutter efter alle andre i sine returløb, Manneh får slet ikke ramt sine afleveringer, eller holdt på bolden Charly og Franco er i bedste fald anonyme.

      Rædselsfuldt.

      Jeg holder stadig på at når kvaliteten af vores spillere ikke er højere så bør vi overveje at spille med tre på midten.

      Meget enig. Der var en anden der skrev at Tverskov så tung ud for Nordsjælland i sidste kamp. Tror ikke vi har noget at lade ham høre for, for det lignede at flere spillere, særligt Köhler, spillede med bly om benene. Synes faktisk også at Rami så tung ud.

      Charly skal snart vise at niveauet fra træningskampen mod Viborg ikke bare var en enlig svale. Han gør tingene for svært for sig selv og dribler sig selv ind i blindgyder.

      Jeg håber at Owusu snart får mere offensivt mod, for tror faktisk at han har det i sig. Michelson og Bashkim var dagens bedste og jeg er enig i, at Michelson bør starte i stedet for Aske næste gang. Han har været skidt siden Twente kampen.

      Slotsager og Paulsen skal også stramme op. Paulsen er vel egentlig heldig, at han ikke får rødt kort, for han gik på ingen måde efter bolden på Ementas friløber og han vidste nok også godt, at han ikke havde farten til at tage den duel.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Hvordan ved du, at Alm er dårlig til at sætte spillerne op?

        Jeg synes, vi viser den vilje, vi altid gør. Det har set sådan ud i over et årti. Er det ikke bare sådan, det ser ud, når man har et hold, der spiller primært om ~ 8 pladser?

        Hvordan fanden skal en træner gøre mere med det her hold? Halvdelen af holdet er udskiftet, og vi har ikke hentet én eneste leder eller profil. De nye svinger fra ok til anonyme til fusere, og de gamle - tja, de er jo, som de er.

        Hvordan skulle det magisk blive vildt godt kontinuerligt?
        Det kan man da se, nu over flere år og ikke bare i dag. Der er da noget fuldstændig galt, at samme spillere kan komme så dårligt ud efter en sejr ude over Brøndby. Samme hold, bortset fra MH.

        Desuden se på Randers kampen, 2 vidt forskellige halvlege og se i de andre sæsoner, med mange andre spillere... samme resultat. Meget store udsving rent kvalitetmæssigt set fra halvleg til halvleg mv. Det indikerer da meget kraftigt, at der er noget som er helt på månen, hvad angår det mentale under hans ledelse.

        ​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

          Vi har set samme kamp. MH har mange fine redninger, men ..... det 2. mål må han sgu tage på sin kappe. Det lange hjørne er altså dækket IMØ
          Nej, det er Bjoern, som er fejlplaceret (de er tre der daekker en mand) / kommer for sent

          Comment


            Og du tænker, at de store udsving skyldes Alm? Så i den ene halvleg er ham god til at sætte spillerne op, og i den anden er han dårlig?

            Og hvad betyder det egentlig at “sætte spillerne op”?

            Monstro det svingende niveau bare kunne skyldes at vi har en trup med ret mange lottokuponer (beklager) og spillere uden niveau til mere? Den slags svinger jo helt naturligt, og så var vi i øvrigt ekstremt heldige mod BIF.

            For mig er sandheden at det her bare er niveauet - og har været det i 10 år. Intet er rykket - heller ikke af BW.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Et af resultaterne, noget andet hvor meget vi svinger kvalitetsmæssigt set og med de samme spillere fra kamp til kamp. I mine snart 45 år som OB fan, kan jeg ikke lige mindes så store udsving, altså udfra det parameter.

              Men jeg er jo også ved, at være et gammelt røvhul. Så måske forklaring er der.
              De sidste 10 år mindes jeg også vi har svinget meget under skiftende trænere. Man kan ikke lave guld ud af en hundelort, groft sagt. Der er bare gået Odense i den og vi kan kun se smerteligt til.
              Lad os håbe vi kommer hæderligt fra Parken.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Det handler om holdets setup - Alm forklarede det fint efter kampen. Det er ikke et taktisk oplæg at være placeret så dybt (og være så elendige på bolden). Spillerne er bare ikke bedre.

                Det her er jo niveauet. Sådan har vi - give and take -spillet de sidste 10 år med små udsving, og holdet er kortsigtet langt dårligere end sidste sæson.

                Det kan blive en 6er eller en 10er. Det er der, niveauet er. Intet er ændret.

                Opløftende. Bliver fedt at tabe 4-0 til FCK på fredag.

                Vi kan da godt prøve med en bulderbasse af en træner. Ændrer måske lidt de første par kampe. Langsigtet er det svært at få middelmådige spillere til at være bedre.
                Sket

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Leif Rasmussens karakterer . Jeg er enig i dem. Savner en trænerkarakter og også en for de spillere, der spillede en hel eller næsten en hel halvleg. Kadrii of ;ickelson ville få 7 af mig.

                  Karakterer: Martin Hansen 4 - Leeroy Owusu 4, Bjørn Paulsen 4, Tobias Slotsager 02, Aske Adelgaard 02 - Alasana Manneh 4, Sven Köhler 4 - Franco Tongya 00, Rami Al Hajj 4, Charly Nouck Horneman 02 - Mohamed Buya Turay 4
                  Uenig i at Hajj får 4, når andre væsentligt dårligere får det. Han har en konge assist og to mere, som dårlige angribere ikke udnytter. Det er sgu ikke hans skyld. 7-tal til ham, eller 02 til mange af 4-tallerne

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                    Meget enig. Der var en anden der skrev at Tverskov så tung ud for Nordsjælland i sidste kamp. Tror ikke vi har noget at lade ham høre for, for det lignede at flere spillere, særligt Köhler, spillede med bly om benene. Synes faktisk også at Rami så tung ud.

                    Charly skal snart vise at niveauet fra træningskampen mod Viborg ikke bare var en enlig svale. Han gør tingene for svært for sig selv og dribler sig selv ind i blindgyder.

                    Jeg håber at Owusu snart får mere offensivt mod, for tror faktisk at han har det i sig. Michelson og Bashkim var dagens bedste og jeg er enig i, at Michelson bør starte i stedet for Aske næste gang. Han har været skidt siden Twente kampen.

                    Slotsager og Paulsen skal også stramme op. Paulsen er vel egentlig heldig, at han ikke får rødt kort, for han gik på ingen måde efter bolden på Ementas friløber og han vidste nok også godt, at han ikke havde farten til at tage den duel.
                    Tror bare OB ramte et hold i dag, som er niveauet over OB. Så kan vi bare ikke være med. Dem er der 4-5 af. Så er det resten af kampene der afgør det. Vi skal tage 13-15 point mod Vejle, Lyngby og Hvidovre for at have chancen for top 6.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Og du tænker, at de store udsving skyldes Alm? Så i den ene halvleg er ham god til at sætte spillerne op, og i den anden er han dårlig?

                      Og hvad betyder det egentlig at “sætte spillerne op”?

                      Monstro det svingende niveau bare kunne skyldes at vi har en trup med ret mange lottokuponer (beklager) og spillere uden niveau til mere? Den slags svinger jo helt naturligt, og så var vi i øvrigt ekstremt heldige mod BIF.

                      For mig er sandheden at det her bare er niveauet - og har været det i 10 år. Intet er rykket - heller ikke af BW.
                      Truppen er stadigvæk ikke god nok. Det er ikke nok at have en Ok start-11er. Man skal have 4-5 fuldgode indskiftere for at være med og her har vi vel to og sådan var det også sidste år og sidste år og….

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

                        Vi har set samme kamp. MH har mange fine redninger, men ..... det 2. mål må han sgu tage på sin kappe. Det lange hjørne er altså dækket IMØ
                        Jeg stod godt ude på stadion med samme følelse det er igen fra en spids vinkel.

                        Problemet er Så også bare ved begge mål at det er passivt forsvarsspil, ementa vader lige igennem ved første mål og andet mål er ikke meget bedre, bedste forsvarsaktion i dag er vel fra Rami der kommer i løb i eget felt fra 10'er positionen. Vi spiller uden en midtbane fordi vi vil spille med 2 derinde.

                        Rædselsfuldt. Ganske enkelt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                          Meget enig. Der var en anden der skrev at Tverskov så tung ud for Nordsjælland i sidste kamp. Tror ikke vi har noget at lade ham høre for, for det lignede at flere spillere, særligt Köhler, spillede med bly om benene. Synes faktisk også at Rami så tung ud.

                          Charly skal snart vise at niveauet fra træningskampen mod Viborg ikke bare var en enlig svale. Han gør tingene for svært for sig selv og dribler sig selv ind i blindgyder.

                          Jeg håber at Owusu snart får mere offensivt mod, for tror faktisk at han har det i sig. Michelson og Bashkim var dagens bedste og jeg er enig i, at Michelson bør starte i stedet for Aske næste gang. Han har været skidt siden Twente kampen.

                          Slotsager og Paulsen skal også stramme op. Paulsen er vel egentlig heldig, at han ikke får rødt kort, for han gik på ingen måde efter bolden på Ementas friløber og han vidste nok også godt, at han ikke havde farten til at tage den duel.
                          Owosu ser lovende ud. Jeg forstår dog ikke hvorfor han ikke ryger over på VB og så Nico på HB.

                          Men altså Aske har det famøse dyk og han kommer nok op igen. Problemet overordnet er at vi forsøger at gøre noget vi ikke har truppen til.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                            Du har desværre formentlig ret.
                            Ja.

                            Og kan du så måske forklare mig, sådan rent fodbold sagkyndigt, BPs ageren ved 2-1 målet? For jeg forstår den ikke? Jeg har set den flere gange nu, og min logik kan virkelig ikke forstå at nogen såkaldt rutinerede ville kunne finde på at placere sig på den måde (!!!) Både før og efter bolden blev spillet ind til Viborg spilleren. Jeg spørger bare, for jeg er ét stort spørgsmålstegn.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Lorte kamp..... videre...
                              Jeg kalder en 0-1 sejr i kloakken Lets goooo

                              Comment


                                Når man sidder på stadion, i en ellers flot kulisse, og ser den her præstation, så må jeg indrømme at jeg mister al tro på det her projekt. Det er nu 3. sæson under Alm, og vi rammer stadig nye lavpunkter. 1. halvleg var rystende ringe. Jeg sad på stadion og var nærmest mundlam, men jeg kunne i det mindste varme mig ved tanken om at vi ikke var bagud 0-4. Det er ærligt talt svært at se det her pege fremad. Ingen kan se vores spil med bolden i dag, og sige at det bliver forløst om lidt. Det er muligt vi var fine i Brøndby, men så skulle vi også gerne kunne følge op på det med en endnu bedre præstation hjemme mod et ramt Viborg hold. Vi møder altså et Viborg hold der lige er blevet kørt ud både i Farum og hjemme mod Lyngby i første halvleg, og så leverer vi en af de ringeste præstationer i mange mange år.
                                Vi er så endimensionelle at det er decideret hovedrystende at se på. Der er ikke noget at sige til at hold som Twente og Viborg bare skider på os. De er så meget bedre trænet end os. Jeg gruer virkelig for Parken i næste runde, og for når vi skal til Farum. Det kan sagtens blive 4-0 eller 5-0 hvis ikke trænerstaben virkelig hanker op i sig selv og spillerne.
                                Sjældent har jeg været så nedtrykt efter en kamp. Det var godt nok dårligt i dag.

                                Comment

                                Working...
                                X