Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB merchandise?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB merchandise?

Hej,
    Er det udelukkende på stadion(kampdag) og via Unisport man kan købe OB merchandise?
    Knægten har fødselsdag på fredag og kikkede langt efter udebanetrøjen, da vi var på stadion i søndags.
    Jeg nægter simpelthen handle hos Unisport, da de har vanvittigt lang leveringstid og virkelig ringe kundeservice(julegaverne blev forsinkede med 3 uger og landet først i starten af januar).

Obs. Vi har sgu brug for en opdateret fanshop på stadion...

Du kan muligvis finde lidt eller få bestilt fra din lokale Hummel butik

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Du kan muligvis finde lidt eller få bestilt fra din lokale Hummel butik
      Takker, jeg tjekker det ud :-)

Comment

Jeg har før fået fra Intersport tror jeg i Rosengård centret. Fik dem til at sende til mig. Om det stadig er muligt ved jeg ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Jeg har før fået fra Intersport tror jeg i Rosengård centret. Fik dem til at sende til mig. Om det stadig er muligt ved jeg ikke.
          Tror kun Intersport har rester tilbage, da de vidst nok ikke forhandler OB merchandise fremover.
          Men mange tak for dit forslag

Comment

1 - 3 dages leveringstid

https://www.hummel.dk/s%C3%B8g?q=ob&...ton=&lang=null

https://www.hummel.dk/forsendelse-og-levering

Comment

Mener Sportsmaster i rosengårdscentret har OB tøj

Comment

Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
                Hej,
                Er det udelukkende på stadion(kampdag) og via Unisport man kan købe OB merchandise?
                Knægten har fødselsdag på fredag og kikkede langt efter udebanetrøjen, da vi var på stadion i søndags.
                Jeg nægter simpelthen handle hos Unisport, da de har vanvittigt lang leveringstid og virkelig ringe kundeservice(julegaverne blev forsinkede med 3 uger og landet først i starten af januar).

Obs. Vi har sgu brug for en opdateret fanshop på stadion...
                Tror har set til mindst OB-trøjer hos Sportsmaster, men ved ikke om der findes mere OB-merchandise.
                Min erfaring med Unisport er ret godt. De leverede virkelig altid i tid og hvis jeg bruger deres tyske side så vli5ver der endda lidt billigere. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Tak for jeres hjælp.
                  Jeg valgte at købe det direkte hos Hummel.
                  Lidt synd at ikke Ob.dk har sin egen webshop, men ja det er klart at det kræver lidt ekstra ressourcer at modtage ordre, pakke osv. Men med tanke på det stigende interesse for vores kære klub, var det måske en idé at overveje dette.

Comment

Takker

Comment

Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

Takker
                      Du er velkommen

Håber sønnen bliver glad og får en rigtig god dag på fredag

Comment

Er til Pokekon i Valby men der er også en del fodboldkort.
                        Ud over autografkort med Michael Laudrup o.a. tidl. landsholdsspillere har jeg også spottet et med Bo Nielsen i OB trøje og Lars Jacobsen i OB trøje ..
                        Et par kort med Lars Høgh, dog uden autograf.
                        Køber gerne hvis nogen er interesserede.
                        Sælger til prisen plus evt. porto så først til mølle.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Ligger nogle inde med en ob trøje i str 98? Min knægt burde have en

Comment

Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                            Ligger nogle inde med en ob trøje i str 98? Min knægt burde have en
                            På Facebook findes en side "køb og salg af OB ting". Måske en mulighed at udstatte drengen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                            X