Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-B93

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
    Jovist - jeg har set en del træning i løbet af sommeren - og det her var en chance for at se vores reserver i en mere kamplignende situation og i et højere tempo. Jeg synes desværre ikke kvaliteten var prangende - heller ikke hos vores to rutinerede centrale forsvarere - Ejdum betragter jeg som superliga spiller - en ung en af slagsen, men dog en superligaspiller. Det ham og Mustafic viste idag betyder for mig at vi er slemt på den hvis Manneh eller Svend bliver skadet - det lignede betydelig niveauforskel. Vi har heller intet reelt alternativ til Rami på 10 eren - Markus var ikke på niveau med de to b93 havde liggende på den position. Jeg gik skuffet fra kampen - jeg er med å at holdet ikke er sat op taktisk til kamp - men jeg synes niveauet var noget lavere end hvad der skal til. Jeg er enig i at Selven ser spændende ud - der er noget fart og teknik vi kan udvikle - men han mangler fortsat noget defensiv spilforståelse og fysik til at kunne begå sig i Superligaen, Jeg ville meget gerne se en supplerende central midt - 8 er eller 10 er og en topklasse centralforsvarer - vi har antalsmæssigt centrale forsvarere nok, men så m vi have en af dem videre - kvalitet og især fart mangler for alle undtagen Slots. Så må vi have ryddet ud i de overskydende spillere - Mucolli, Fenger/Kadrii/Kjærrumgard (vi kan ikke så mange på den plads), Mickelson - og så en reel venstreback ind - jeg er enig i at ham på venstre er en skidt løsning, Mustafic - altså min 4 ud og to kvalitetsspillere ind.Men det sker næppe - jeg er meget usikker på Sabbi - han skal såmænd nok fungere som kant, men jeg ville foretrække at vi sælger og casher ind - vi kan ikke leve med at vores profiler forlader os på frie transfers - dette under forudsætning af at provenuet investeres i spillertruppen.
    Vi er ikke helt uenige.

    Jeg synes også der skal en central midt ind og en 10'er. En VB ind hvis Owosu ikke kan spille den. Og så en venstrefodet højrekant ind hvis Sabbi ryger.

    Og så Sabbi, Nico, Fenger og Mustafic ud.

    Men stadig nogle fine unge spillere, Markus Jensen på kontrakt kunne stadig være rigtigt fint han ser spændende ud.

    Centralforsvaret synes jeg ser okay ud.

    ​​​
    Last edited by Striwetforlivet!; 24-07-2023, 16:29.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Hvis du har mulighed for at komme ned i Ådalen og se en træning så er Agon værd at tage ned og kigge på. Især når de spiller i små rum, der er han godt nok modbydelig overfor modstanderne.

      Hans involvering i Bashkim mål mod Horsens sidste år, som efter min mening var det bedste mål, fortæller også noget om hvor god han er.

      Jeg tror man er bekymret for at han rent defensivt ikke helt har den pondus der skal til.
      Men så burde man da forsøge at bruge ham på 10'eren hvis han er god i de små rum?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Men så burde man da forsøge at bruge ham på 10'eren hvis han er god i de små rum?
        Udfordringen med Mucolli er at hans presspil og defensive opgaver ikke løses godt nok - det vil gøre os sårbare op gennnem midten hvilket er noget skidt. Jeg oplever også at han er dygtig til træning og i træningskampe, men at niveauet falder nå der er fuld fysik og tempo i kampene. Han startede ude i dagens træningskamp og må være langt fra startelveren - jeg gætter på han ryger tii 1.division eller Norge inden vinduet lukker.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Vi er ikke helt uenige.

          Jeg synes også der skal en central midt ind og en 10'er. En VB ind hvis Owosu ikke kan spille den. Og så en venstrefodet højrekant ind hvis Sabbi ryger.

          Og så Sabbi, Nico, Fenger og Mustafic ud.

          Men stadig nogle fine unge spillere, Markus Jensen på kontrakt kunne stadig være rigtigt fint han ser spændende ud.

          Centralforsvaret synes jeg ser okay ud.

          ​​​
          Hvis man er tilfreds med "ok" så får man også "ok" og en masse 8. Pladser.

          Midterforsvaret er efter mine begreber vores aller største hindring for at blive mere end ok og få mere end 8. Pladser. Dét og så bredden på midten. Og træneren.

          BP er både hæmmet af skader og er på ingen måder god/klar nok til vores ambitioner. Ivancevic kan også sættes i dén bås. Hvad angår Sauli, så må man virkelig være middelmådig, når man ikke kan slå BP af.

          Vi skal have en bedre rutineret makker til Slotsager, der lige nu med afstand er vores bedste forsvarsspiller. Hvilket desværre også fortæller en historie om at vi ikke har gode nok makkere til ham. Hverken niveau eller skadesfrekvens mæssigt.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Hvis man er tilfreds med "ok" så får man også "ok" og en masse 8. Pladser.

            Midterforsvaret er efter mine begreber vores aller største hindring for at blive mere end ok og få mere end 8. Pladser. Dét og så bredden på midten. Og træneren.

            BP er både hæmmet af skader og er på ingen måder god/klar nok til vores ambitioner. Ivancevic kan også sættes i dén bås. Hvad angår Sauli, så må man virkelig være middelmådig, når man ikke kan slå BP af.

            Vi skal have en bedre rutineret makker til Slotsager, der lige nu med afstand er vores bedste forsvarsspiller. Hvilket desværre også fortæller en historie om at vi ikke har gode nok makkere til ham. Hverken niveau eller skadesfrekvens mæssigt.

            MvH ChrisOB
            ​​​​​​En eller anden dag, så kommer du til og blive enig med mig i et eller andet og den dag, det bliver en stor dag. En glædens dag. Men det er åbenbart ikke i dag. 


            ​​Vi er fint besat i midterforsvaret, Slots er et kæmpe talent, hvis ikke vi skal spille med ham så giver det ingen mening at drive et akademi.
            ​​​​​​
            Mihajlo var fremragende sidste efterår og lignede en spiller der ret beset var for god til at spille i OB. BP var i sidste sæson en fin voksenspiller i forsvaret og Sauli er lige kommet fra den italienske serie B og inde omkring det finske landshold det er godt nok længe siden vi har haft 4 så gode midtstoppere.
            ​​​​

            Vi er rigtig fint besat i centerforsvaret. Vi har udfordringer på vores backpositioner, Leroy ser solid ud, Aske har også et fint niveau, men er stadigvæk en ung spiller der skal ligge på. Grubbe er også en fin ung spiller der godt kan gardere for Leroy. Nico kunne vi dog godt bytte til en reel venstreback der kunne presse Aske.

            I forhold til bredden på midten skal vi have en erstatning ind for Mustafic. Så skal vi have en 10'er ind til den offensive midt, Markus Jensen ser lovende ud og kunne nok også godt få nogle minutter i løbet af sæsonen, men det er en postgang for tidligt at satse på ham i forhold til en eventuel skade til Rami eller hvis vi skal bruge mere fra vores 10'er end lidt indhop.

            ​​​​​


            Last edited by Striwetforlivet!; 24-07-2023, 23:42.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Hvis man er tilfreds med "ok" så får man også "ok" og en masse 8. Pladser.

              Midterforsvaret er efter mine begreber vores aller største hindring for at blive mere end ok og få mere end 8. Pladser. Dét og så bredden på midten. Og træneren.

              BP er både hæmmet af skader og er på ingen måder god/klar nok til vores ambitioner. Ivancevic kan også sættes i dén bås. Hvad angår Sauli, så må man virkelig være middelmådig, når man ikke kan slå BP af.

              Vi skal have en bedre rutineret makker til Slotsager, der lige nu med afstand er vores bedste forsvarsspiller. Hvilket desværre også fortæller en historie om at vi ikke har gode nok makkere til ham. Hverken niveau eller skadesfrekvens mæssigt.

              MvH ChrisOB
              Jeg er ikke uenig i forhold til Alm. Jeg er ikke sikker på at det er ham der kan gøre OB til et stabilt hold.

              Men jeg må endnu engang fastholde at han er bedre end Michelsen. Michelsen efterlod et OB uden nogen retning spillemæssigt og med unge spillere med splinter i røven og med spillertrup og tilhængere på direkte kollisionskurs. Det var rent kaos.

              Bliver Alm skiftet ud i morgen, så bliver den næste træners opgave at stabilisere OB så vi kan spille som vi gjorde i første halvleg mod Randers eller i kampen mod Viborg. Det resterende kører ganske udmærket. Der har vi altså rykket os.

              Comment

              Working...
              X